Op stap in Den Haag!

30-09-2010 15:25 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
All the way from Middelburg ben ik sinds drie weken woonachtig in Den Haag en op zoek naar leuke (m/v) mensen die net zoals ik, geen bankhangers zijn.

Een terrasje pakken, film kijken, poging tot sport, lekker eten en af en toe een drankje in de kroeg, klinkt dat als jouw profiel? Dan kunnen wij het geloof ik goed vinden!
Hey!

Klinkt leuk :); klinkt als mijn profiel alleen bij mij komt het sporten beter van de grond!.....hoe oud ben je eigenlijk?
.
Vergeten te vermelden: ik ben 27 jaar!
*
anoniem_112176 wijzigde dit bericht op 17-04-2011 21:12
Reden: 100%
% gewijzigd
Klinkt leuk; ik ben wel wat jonger, maar dat is geen probleem hoop ik ;)
Misschien een beetje late reactie, maar het klinkt superleuk!

Ik woon al een aantal jaar in Den Haag, maar veel vriendinnen zijn ergens anders gaan wonen :(

Dus zou graag in contact komen met meiden die het leuk vinden om af en toe iets leuks te doen.

Ik ben 26, dus ongeveer jullie leeftijd.

Alleen ben ik niet zo handig met fora enzo, moet ik hier mijn email achterlaten?
Hey allen,

Wat leuk zoveel reacties! Ik heb even moeten uitzoeken hoe je nou contact legt met anderen maar dat gaat geloof ik als volgt:

Klik op het rechter icoontje onder de foto (plaatje) klik dan op 'maak vriend' en dan eronder op verstuur.

Ik heb ook al een uitnodiging verstuurd naar een aantal van jullie. In je profiel kun je bij berichten kijken en dan accepteren. En dan kijken of het werkt... Zo hoef je niet je email adres voor iedereen zichtbaar neer te knallen.
Hoihoi,

Topic is al weer wat ouders, maar is er nog ontwikkeling qua een meeting ofzo?

Greetz!
Hey meiden,

Ik zag dit berichtje en dacht leuk.

Ik ben 24 jaar en woonachtig in Den Haag graag leer ik ook nieuwe mensen kennen.
Hai Allen,

Ik ben 28 jaar oud en ook woonachtig in Den Haag. zou graag met mensen uit omgeving Den Haag in contact willen komen om gezellig samen te stappen, lekker wijntje drinken, shoppen of gewoon naar de bios!!! Dit is al een best oude topic en misschien ben ik nog niet te laat om me bij de groep meeting aan te sluiten. Hopelijk tot horens. Groetjes
Ik ben 28 en woon me hele leven al in Den Haag.

Voor een drankje of filmpie pakken ben ik altijd wel in.
Hoi Kim,

Ik, vent 40, woon pas een jaar in Den Haag en net als jij weet ik niet veel van de stad en uitgangsleven. Misschien hebben we op dit vlak gemene deler. Dus ben ik voor verkenning van de stad en beleven van de gezelligheid. Bij interesse,kun je mij gewoon mailen; alanbruin@live.nl

Groetjes, Alan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven