samen leuke dingen doen, Amsterdam

17-06-2012 11:18 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Ik ben Melissa, ik ben 23 jaar oud en woon in Amsterdam. ik ben opzoek naar vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen, zoals samen sporten, uitgaan, koken, reizen,shoppen enz.

Lijkt het jou ook leuk om samen leuke dingen te doen, stuur dan een berichtje..

Mijn email adres is melissa_adam18@hotmail.com
Heb je gemaild!!

Groetjes!!
Ik heb jou net terug gemaild.

Groetjes,

Melissa
Hey Melissa, via viva hebben we ondertussen al een aardig groepje gevormd, binnenkort gaan we een keer wat drinken met elkaar. Zin om mee te gaan? Laat het dan even weten, dan nodig ik je uit via datumprikker.

Liefs

vivalaamsterdam@hotmail.nl
Hallo allemaal,

Ik wil me ook graag aansluiten. Ik verhuis binnenkort naar Amsterdam en ken daar nog niet zoveel mensen! Ik ben 27 jaar. Is het een idee om een Facebookgroep op te richten of bestaat deze misschien al?

Wie weet tot snel!
Hoi roos 1987,

Ik heb jouw gemaild over dat gezellig uitje.

Groetjes Melissa
Hoi RRosanne,

Wat leuk dat jij gereageerd hebt. ik heb zelf nog geen groep ben zelf net uitgenodigd door roos 1987. Als het jouw leuk lijkt om met mij in contact te komen dan kun je mijn mailen.

melissa_adam18@hotmail.com

ik hoor het van jou.

Groetjes Melissa,
Hallo!

Ik ben Simone, 22 jaar en woon sinds kort in Amsterdam. Ik zoek ook wat contacten hier en in de omgeving om mee te shoppen, reizen, uit te gaan, festivals te bezoeken en noem maar op! Ik mail je wel even!

Groetjes,

Simone
hey lijkt me gezellig! ik stuur j een mailtje
Ik woon sinds kort in IJmuiden (vlakbij Amsterdam/Haarlem) en ben ook op zoek naar gezellige mensen om leuke dingen mee te doen!
Heey allemaal,

Ik ben Sylvia, 21 jaar. Kom uit Amstelveen. Ik zou me ook graag willen aansluiten! Ik mail je wel even Melissa.

Groetjes,

Sylvia

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven