Spellenliefhebbers Tilburg

18-11-2009 00:07 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Hier een berichtje van een spellenliefhebster (26) uit Tilburg.

Ik speel wel af en toe spellen met vrienden en familie maar het lijkt mij leuk dit wat vaker te doen.

Vandaar dat het idee bij me opkwam om hier een oproepje te plaatsen in de hoop wat mensen uit de buurt te treffen die ook van spellen houden. Zodat we eens in Tilburg een spellenmiddag/avond kunnen plannen.

Qua spellen kun je denken aan spellen als:

Carcassonne

Kolonisten van Catan

Regenwormen

Boonanza

etc.

Kom je uit de buurt en lijlkt het jou ook leuk om eens wat vaker een spel te spelen, laat het dan hier even weten.

Groetjes!
Zoveel mensen lid van het viva forum en niemand uit de reio die zin heeft om af en toe een spel te spelen??

Misschien dat deze 'up' wat enthausiastelingen bereikt.
ik heb wel interesse

carlijn, 34 jr relatie geen kinderen. mail: carlijn_75@hotmail.com
Hoi Carlijn,

Wat leuk dat je reageert!

Het oproepje is al wat ouder, maar er is dus toch interesse.

Hoop natuurlijk dat er nu nog meer mensen reageren.
Hoi,

He leuk idee zeg, dat zijn precies alle spellen die ik wel eens speel. Helaas is het nu alweer een tijdje geleden. Over mij: ik ben 33 jaar, woon samen, geen kinderen. Mail: peetje1212@yahoo.com
Hallo,

Ik ben Saskia en bijna 23. Ik vind kolonisten, bonanza ook erg leuk om te doen. Alleen doe ik het te weinig.

Groetjes Saskia
Hoi Ellin en Lovesasje,

Leuk dat jullie gereageerd hebben!

Komen jullie ook uit Tilburg?

Lijkt me anders wel leuk om binnenkort een keer een spellenavond te plannen.

En sasje, wat is je mailadres? Dan kunnen we straks evt. overschakelen op mail, is misschien handiger.

Ik hoor graag van jullie!
Hoi Tea_Time,

Ik woon in het centrum van Tilburg. Ik hoor wel wanneer en waar de spellenavond plaatsvindt.

Groetjes!
kolonisten vind ik ook leuk om te spelen. Wanneer wil je een spelletjesdate plannen?
Hallo allemaal,

Het lijkt me erg leuk om in februari of maart een eerste spellenavond te plannen!

Voor degenen die dat nog niet gedaan hebben, laat hier even een mailadres achter, dan stuur ik iedereen wel even een mailtje.

Groetjes!
l
Hallo allemaal,

Ik heb jullie zojuist een mailtje gestuurd. (misschien te vinden in postvak ongewenst)

Tot mails!
Hoi Tea_Time,

Gaat de spelleavond nog door en zo ja, hoe laat? Ik hoor het wel.

Groetjes,

Elin01
Hoi Tea_time,

Ik woon in de Reeshof.

Het lijkt me ontzettend leuk om met mensen uit de regio gezelschapsspellen te spelen.

stuur me maar een mail en een grote kans dat ik erbij ben.

mailadres: energybike2@hotmail.com
http://vriendinnentilburg.hyves.nl Misschien iets voor jullie?
Hey,

wat leuk een spellenavond. Gezellig.

Ik ken dan niet alle spellen die hier genoemd staan, maar ik hou zeker van spelletjes. Dus als er nog een keer een spelletjes-avond komt, lijkt het me leuk om mee te doen! eeyor-girl@live.nl Ik hoor het wel!

Oja, iets over mezelf. Ik ben 25 jaar en werk full-time. Woon in Kaatsheuvel, maar ben op zoek naar een huisje in Tilburg.. (iemand nog surgesties hi hi..
Hoi,

Wat leuk! Ben al langer op zoek naar mensen die graag spellen spelen. Vooral Catan is altijd favoriet..

Ben 26 jaar en woon al enkele jaren in Tilburg.

Hopelijk tot gauw,

Issie
Hé meiden ,

Ik houd net als jullie ook van spelletjes! Ik heb een kast vol staan met spelletjes als koehandel en 30 seconds.

Daarnaast zou ik het leuk vinden om wat gezelllige meiden te ontmoeten. Ik woon nu een jaar samen in Tilburg en ik ken nog niet veel mensen hier.

Wanneer is de volgende spelletjes avond?
Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie nog gereageerd hebben!

Ik ben nog steeds wel in voor een spellegroep dus wie hier haar mailadres achterlaat kan binnenkort een mailtje verwachten.
Leuk om te horen! Ik zal rustig wachten op een mailtje..
Hoi
anoniem_103059 wijzigde dit bericht op 16-05-2011 21:41
Reden: hoi
% gewijzigd
Leuk! Mijn emailadres is: inge134@hotmail.com.

Groetjes Inge
hoi,

ik zie dat het bericht al vrij oud is maar als er nog plaats is meld ik me bij deze aan. ik ben 25 en woon in tilburg reeshof.

Ik ben zelf in bezit van de oudewetse spellen maar vind het altijd leuk om nieuwe spellen te leren kennen

Ik hoor t wel.

groetjes claudia

(fleepy84@hotmail.com)
Hoi,

Ook ik heb wel interesse,

Speel ook diverse spellen en heb er zelf ook een heleboel.(ook nieuwe). Voor de meeste spellen heb je vaak toch minimaal 3/4 personen nodig.

Ik hoor het wel,

Groeten Mark

xxmark20xx@hotmail.com
Hoi!

dit bericht is al vrij oud maar misschien dat ik toch nog mee kan doen... ik ben 23 jaar en woon samen in Den Bosch, ik speel graag spellen maar heb maar weinig vriendinnen die dat leuk vinden

Hoop toch nog van je/jullie te horen!

Mijn e-mail: doisch@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven