Spellenliefhebbers Tilburg
woensdag 18 november 2009 om 00:07
Hallo allemaal,
Hier een berichtje van een spellenliefhebster (26) uit Tilburg.
Ik speel wel af en toe spellen met vrienden en familie maar het lijkt mij leuk dit wat vaker te doen.
Vandaar dat het idee bij me opkwam om hier een oproepje te plaatsen in de hoop wat mensen uit de buurt te treffen die ook van spellen houden. Zodat we eens in Tilburg een spellenmiddag/avond kunnen plannen.
Qua spellen kun je denken aan spellen als:
Carcassonne
Kolonisten van Catan
Regenwormen
Boonanza
etc.
Kom je uit de buurt en lijlkt het jou ook leuk om eens wat vaker een spel te spelen, laat het dan hier even weten.
Groetjes!
Hier een berichtje van een spellenliefhebster (26) uit Tilburg.
Ik speel wel af en toe spellen met vrienden en familie maar het lijkt mij leuk dit wat vaker te doen.
Vandaar dat het idee bij me opkwam om hier een oproepje te plaatsen in de hoop wat mensen uit de buurt te treffen die ook van spellen houden. Zodat we eens in Tilburg een spellenmiddag/avond kunnen plannen.
Qua spellen kun je denken aan spellen als:
Carcassonne
Kolonisten van Catan
Regenwormen
Boonanza
etc.
Kom je uit de buurt en lijlkt het jou ook leuk om eens wat vaker een spel te spelen, laat het dan hier even weten.
Groetjes!
zaterdag 27 november 2010 om 21:25
vrijdag 1 juni 2012 om 18:40
Beetje laat, maar het lijkt mij ook wel heel erg leuk om spelletjes te spelen. Ik houd echt super veel van Boonanza en Colonisten, de andere spelletjes ken ik niet, maar die vind ik ook allicht leuk. Mijn vriendinnen spelen af en toe ook wel een keertje mee, maar ik zou ook best wel vaker spelletjes willen spelen. Mijn e-mail adres is: paddestoel2@live.nl. Zou wel leuk zijn als het nog kan!
vrijdag 15 juni 2012 om 10:52
hoi Paddestoel2
volgens mij wordt er niet meer zo fanatiek bordspellen gespeeld door bovenstaande mensen. Ik weet wel dat wij op onze hyve het regelmatig spelen. misschien lijkt het je wat:
http://leukedingenbrabant.hyves.nl/
groetjes Franka
volgens mij wordt er niet meer zo fanatiek bordspellen gespeeld door bovenstaande mensen. Ik weet wel dat wij op onze hyve het regelmatig spelen. misschien lijkt het je wat:
http://leukedingenbrabant.hyves.nl/
groetjes Franka