Spellenliefhebbers Tilburg

18-11-2009 00:07 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Hier een berichtje van een spellenliefhebster (26) uit Tilburg.

Ik speel wel af en toe spellen met vrienden en familie maar het lijkt mij leuk dit wat vaker te doen.

Vandaar dat het idee bij me opkwam om hier een oproepje te plaatsen in de hoop wat mensen uit de buurt te treffen die ook van spellen houden. Zodat we eens in Tilburg een spellenmiddag/avond kunnen plannen.

Qua spellen kun je denken aan spellen als:

Carcassonne

Kolonisten van Catan

Regenwormen

Boonanza

etc.

Kom je uit de buurt en lijlkt het jou ook leuk om eens wat vaker een spel te spelen, laat het dan hier even weten.

Groetjes!
Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik dit toppic startte..

Toen is het er uiteindelijk niet meer van gekomen.

Eens kijken of er nog steeds animo is... zodat we er een vervolg aan kunnen geven...
Hee Tea_Time,

ik ken je natuurlijk al van een ander topic, maar ik vind spelletjes ook erg leuk dus vond een reactie hier ook wel op z'n plaats

groetjes
Nog steeds interesse

Geloof dat je me destijds ook al gemaild had.

Hoop dat er nu echt een spellenavond komt
Hoi,

het lijkt mij ook erg gezellig om een spelletjesavond te doen.

Al moet ik wel zeggen, de spellen spreken me aan, maar de meeste heb ik nog nooit gespeeld...

Groetjes
Leuk dat jullie gereageerd hebben!

Van Boomi en isssie heb ik inderdaad de mailadressen.

Van topworld nog niet, als je me die even doorgeeft zal ik wel mogelijke data mailen.

En mochten er nog meer liefhebbers zijn dan hoor ik dat graag natuurlijk.

Groetjes
Beetje laat, maar het lijkt mij ook wel heel erg leuk om spelletjes te spelen. Ik houd echt super veel van Boonanza en Colonisten, de andere spelletjes ken ik niet, maar die vind ik ook allicht leuk. Mijn vriendinnen spelen af en toe ook wel een keertje mee, maar ik zou ook best wel vaker spelletjes willen spelen. Mijn e-mail adres is: paddestoel2@live.nl. Zou wel leuk zijn als het nog kan!
hoi Paddestoel2

volgens mij wordt er niet meer zo fanatiek bordspellen gespeeld door bovenstaande mensen. Ik weet wel dat wij op onze hyve het regelmatig spelen. misschien lijkt het je wat:

http://leukedingenbrabant.hyves.nl/

groetjes Franka

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven