Squashen in Utrecht!

12-01-2011 16:04 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben 24 jaar en woon sinds november vorig jaar in het centrum van Utrecht, samen met mijn vriend. Ik squashte hiervoor in Nijmegen, maar kan nu niet meer wekelijks met mijn maatje daar afspreken en wil wel graag blijven squashen! Ik speel niet op geweldig hoog niveau maar ben ook geen absolute beginner meer en hou wel van een beetje fanatiek spelen

Ik hoor graag of er iemand is die ook een squashmaatje zoekt! Of misschien wel meer, zodat we een groepje kunnen vormen...

Groetjes, Annemiek
Hoi! welkom in utrecht!

ik weet niet of ik wel goed genoeg ben voor jouw niveau ;)

ik heb een jaar geleden 6 of 8 weken les gehad maar heb daarna niet veel meer gedaan. Ik ben een beginner, maar toen ik het wekelijks deed ging dat vrij goed. Ik ben trouwens 29.

Heb je het squashcentrum in overvecht al geprobeerd? ze hebben ook een soort 'pot' op vrijdag dat je tegen elkaar kunt spelen.

grtjs Roos.
anoniem_114224 wijzigde dit bericht op 12-01-2011 16:11
Reden: leeftijd erbij gezet
% gewijzigd
Hoi Roos!

Ik heb inderdaad op meerdere sites wel iets gezien over een soort competitie, maar vind het ook wel leuk om een 'vast' iemand te hebben om regelmatig mee te squashen.

Als je het leuk vindt kunnen we wel een keer samen spelen om te kijken of het bevalt? Mail me maar op ikwilsquashen@gmail.com! Ook voor anderen die dit zien en interesse hebben...
Hoi!

Weet niet of jullie nog op zoek zijn naar een derde persoon, maar sinds kort woon ik aan de rand van Utrecht en het lijkt mij heerlijk om weer te gaan squashen. Ik vind zelf dat ik wel aardig kan squashen, dus wel een leuk niveau.

Groetjes

Ah, ik mail je!
Heb je hier http://www.squashutrecht. ... task=view&id=57&Itemid=57 al gekeken? Staan een hoop oproepjes!

En ik ben trouwens een beginner, 30 31 jaar en het lijkt me leuk eens te proberen. Dus als er iemand is die met een beginner wil squashen... moi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven