(Stap)vriendinnen Utrecht

20-01-2011 21:08 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Via deze weg ben ik op zoek naar gezellige stapvriendinnen in Utrecht! Ik merk dat het niet altijd lukt om iemand mee te krijgen (bijv. omdat vriendinnen een vriend hebben en niet veel meer uitgaan, of omdat vriendinnen buiten Utrecht wonen).

Bij deze dus een oproepje hier! Wie wil er mee?

Zelf ben ik 25 en studeer ik aan de Universiteit. Zou het leuk vinden als jij ook WO doet of gedaan hebt. Geen vereiste natuurlijk ;)

Interesse? Plaats even een berichtje hieronder of stuur even een privébericht met je mailadres en wat info over jezelf!
Hoi Bloem_5 !

Je berichtje las ik vanmiddag op mn werk al, toen ik plannen aan het maken was voor vanavond. Je ziet, ik zit thuis. Wat ook wel een beetje luiheid is (het is koud buiten!).

Maar ik ga graag een keer mee stappen in Utrecht !

Ik zal je ook even mailen..

Oja ik ben 25 en net afgestudeerd
Follow your dreams
He meiden!

Je oproep lijkt me leuk =)

Ik ben Anita, iets jonger als jullie, namelijk 21.

Ik ben net gestopt met een HBO opleiding, en twijfel nu of ik weer een HBO opleiding wil doen of toch de UNI.

Ik hoop snel iets van jullie te horen!
Goedenavond !

Het lukt mij dus niet om jullie een bericht te sturen.
Follow your dreams
Hallo meiden,

Ik ben Ilona, 21 jaar en hoop dit jaar af te studeren aan de marnix academi als juf. Ik wil er nog graag een master achteraan doen.

Ik woon al anderhalf jaar in utrecht, maar kan maar moeilijk contact in utrecht vinden.

Ik zou het leuk vinden, om bij jullie groep aan te sluiten.

Ik hoop op een reactie.

ilonaborgstein@live.nl

Groetjes van Ilona
He meiden,

Ik heb sommigen gemaild, waarvan er hierboven een adres staat genoteerd.

Lijkt me leuk om samen wat te plannen!

Groetjes Anita
.
anoniem_113234 wijzigde dit bericht op 25-09-2015 15:06
Reden: Typ hier de reden van wijziging..
% gewijzigd
Hey allemaal!

Sorry dat ik niks meer liet horen, had het erg druk de afgelopen tijd en heb dus niet meer aan deze oproep gedacht!

Wel heel leuk dat jullie gereageerd hebben! Volgens mij is het lastig om berichten te sturen, ik heb er in ieder geval geen ontvangen.

Handig dat jullie je mailadressen gegeven hebben. Annemare: zou jij ook je mailadres kunnen geven? Dan zal ik jou ook mailen. Wellicht kunnen we binnenkort wat gaan drinken om elkaar te leren kennen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven