Stapmaatje
woensdag 23 mei 2012 om 14:53
Hoi,
Ik weet niet of dit het goede subforum is ?
Heeft iemand zin om dit weekend samen op pad te gaan ?
Samen de kroeg in en achterpootjes van de vloer.
(Niet dat ik kan dansen) Ik ben trouwens geen meisje...
De laaste tijd gaan steeds minder vrienden en kennisen mee.
Die blijven liever op de bank hangen. Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Meeste zijn eind 20 of begin 30.
Vandaar mijn topic.
Zelfde probleem met hobby en sport vriendjes.
Komt er maar weinig van.
Ik weet niet of dit het goede subforum is ?
Heeft iemand zin om dit weekend samen op pad te gaan ?
Samen de kroeg in en achterpootjes van de vloer.
De laaste tijd gaan steeds minder vrienden en kennisen mee.
Die blijven liever op de bank hangen. Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Meeste zijn eind 20 of begin 30.
Vandaar mijn topic.
Zelfde probleem met hobby en sport vriendjes.
Komt er maar weinig van.
woensdag 23 mei 2012 om 14:59
Misschien is handig om je topic hier naar toe te laten verplaatsen
Contact en om dan ook even te vermelden in welke omgeving je woont en iets over jezelf vertellen.
Man, hoe oud, welke muzieksmaak etc
Contact en om dan ook even te vermelden in welke omgeving je woont en iets over jezelf vertellen.
Man, hoe oud, welke muzieksmaak etc
woensdag 23 mei 2012 om 15:06
Ja, hoor dit is het goede subforum, denk ik.
Gezellig. Om 8 uur in cafe de buren in Uithuizermeeden?
Oh, by the way, ik ben trouwens ook allang geen meisje meer. En ik kan ook niet dansen.
En troost je dat van de leeftijd gaat wel weer over. Als ze eind veertig zijn willen ze maar wat graag weer uit.
Gezellig. Om 8 uur in cafe de buren in Uithuizermeeden?
Oh, by the way, ik ben trouwens ook allang geen meisje meer. En ik kan ook niet dansen.
En troost je dat van de leeftijd gaat wel weer over. Als ze eind veertig zijn willen ze maar wat graag weer uit.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
woensdag 23 mei 2012 om 15:08
woensdag 23 mei 2012 om 15:15
@ Borderwalk
Wat is daar mis mee met het zoeken van contact door een man op een vrouwen forum?
Kan het wellicht zo zijn dat hij juist op zoek is naar een vrouw als stapmaatje?? Nou dan zit hij hier juist goed!!
Of krijg je nu dat gezeik dat mannen en vrouwen geen vrienden kunnen zijn en al helemaal geen vriendschappen met het andere geslacht kunnen aangaan als ze al een partner hebben??
Wat is daar mis mee met het zoeken van contact door een man op een vrouwen forum?
Kan het wellicht zo zijn dat hij juist op zoek is naar een vrouw als stapmaatje?? Nou dan zit hij hier juist goed!!
Of krijg je nu dat gezeik dat mannen en vrouwen geen vrienden kunnen zijn en al helemaal geen vriendschappen met het andere geslacht kunnen aangaan als ze al een partner hebben??