Straatsburg

26-08-2013 17:54 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Ik ben sinds kort verhuisd naar Straatsburg, Frankrijk en de Engels sprekende mensen zijn hier op 1 hand te tellen..Toevallig iemand hier, die ook in Alsace woont?
Alle reacties Link kopieren
Nope.

We komen wel af en toe door de sluis in straatsburg met het schip.

En zo nog veel meer nederlandse schippers.

Dus als je je moedertaal? wil spreken kan je naar de sluis gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven