Vriendinnen in Hoofddorp

05-08-2015 12:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ben 28 jaar, woon samen met mijn vriend in Hoofddorp en werk in de zorg. Oude vriendschappen verwateren door omstandigheden en vriendinnen maken lijkt steeds lastiger te worden. Natuurlijk ontmoet ik regelmatig mensen op mijn werk, bij het sporten of in de supermarkt, toch is het anders. Met deze mensen spreek je niet direct af, het contact blijft oppervlakkig. Vandaar dat ik nu maar eens een berichtje op het forum plaats. Wie weet...

Wat vind ik leuk om te doen? Dansen, lezen, creatieve dingen, tv/films kijken en shoppen.

Maar een avondje kletsen (thuis op de bank, in de kroeg, strandtent..), naar de bioscoop gaan en salsafeestjes vind ik ook leuk.

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes!
Ik heb een schoondochter van 26 die pas bij mijn zoon in Hoofddorp woont. Zit ook in de zorg. Zal haar jouw berichtje doorsturen
Hoofddorp is gewoon moeilijk wat dat betreft. Je kunt makkelijker vrienden in Nieuw Vennep maken omdat het dorpser is. Anders moet je het verenigingsleven opzoeken. Dus tennisclub, muziekschool, you name it. Succes in ieder geval.
Veensteker, ik heb je pb beantwoord hoor.

Uiteraard mogen mensen uit Nieuw Vennep ook reageren
Hoi Noeknoek,

Wat een leuk berichtje heb je geplaatst.

Ik ben Jessica, 24 jaar en woon samen in Hoofddorp.

Vriendschappen van de basisschool en de middelbare school zijn helaas verwaterd, ook merk ik nu ik werk en samenwoon, je in een andere levensfase komt dan vriendinnen. Heel jammer. Het is erg lastig om spontaan af te spreken, terwijl dat de leukste afspraakjes zijn vaak!

Ik ben er voor in ieder geval!

Ik werk 3,5 dag, daarnaast sport ik 3-4x per week op de sportschool en in de andere vrije uren hou ik van films kijken thuis of in de bioscoop, met lekker weer ben ik buiten te vinden, en gezellig een wijntje doen ben ik altijd voor in!

Vind je het leuk om via de email verder kennis te maken ?

evers.jessica@hotmail.com is mijn emailadres.

Het lijkt me leuk om je reactie te zien!

Groetjes Jessica
Up! :-)
Hoi Noeknoek,

Ik ben ook 28, en woon in Hoofddorp. Ik heb 2 kindjes, een zoon van 2,5 en een dochtertje van 2 weken oud. Omdat ik meer dan mama wil zijn, zoek ik ook leuke mensen in de omgeving van hoofdorp om mee af te spreken. Ik heb tot februari ook in de zorg (gehandicaptenzorg) gewerkt. Het lijkt mij leuk om in contact te komen, om te kijken of het klikt.

Groetjes Kelly
Hoi Kelly,

Ik heb je een pb gestuurd

Groetjes,

Noeknoek
Hoi,

Ik ben Hester, 37 jaar, vriend, geen kinderen, werkzaam als verpleegkundige. Ook ik ben nog op zoek naar mensen om leuke contacten mee te gaan opbouwen en om leuke dingen te aan doen. Ik ben in voor een heleboel, waaronder terrasje, filmpje.

Gr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven