?Vriendinnen? Lelystad, Almere e.o.

28-06-2008 00:47 2 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hey meiden,

Ik kom uit gelderland (in het verleden wel in almere gewoond)

En sinds een tijdje heb ik een vriendje in Lelystad.

Waar ik eigenlijk elke dag ben / zit nu ;)

Nu mis ik toch even de vriendinnen om spontaan bij langs te gaan. En leuke dingen mee te ondernemen.

Ik ken hier verder niemand. En ik ben echt een sociale dier dus vandaar dit advertentietje.

Ik zal even wat meer over mezelf vertellen:

Ik ben 23 jaar, werk al een paar jaar in de mode-branche.

Heb een lieve vriend. Vind het leuk om films te zien, bioscoopje met veel popcorn, kletsen met bakken thee of wijntjes, Stappen in een club en heel veel dansen (ben gek op muziek, dance, house o.a. hed kandi, housexy), op z n tijd naar een leuk housefeestje.

Natuurlijk Shoppen zoals zoveel vrouwen, vanwege mijn baan vind ik het super leuk je mee te helpen aan een leuke outfit ;).

Sporten/fitnissen doe ik op z n tijd. En uiteten gaan doe ik ook graag. En met dit weer een terrasje of een strand middagje.

Ik ben ook een creabea tante, Sieraden maken vind ik erg leuk, zometeen een airbrush cursusje doen & dj-les lijkt me ook super gaaf. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik verdiep me zo nu en dan ook in het spirituele.

Ik vind dat erg interresant, maar geen zweverig typje.

Owh ja ik lijk nu o zo actief nu ik dit stukje terug lees.

Maar nee lekker lui zijn ben ik ook goed in (uitslapennnnnnn)

Ik ben gek op humor en maak graag mensen aan het lachen.

Maar ik kan ook erg serieus zijn als het moet, en kan goed luisteren. Ben niet het type vriendin dan elke dag belt/smst of afspreekt. Gewoon gezellig!

Lijkt je het leuk om met mij in contact te komen?

En ben je ook rond de 23? Omgeving Almere, Lelystad, t'gooi e.o.

Tikken dan met die vingers !!!!

Tot Gezelli zou ik zeggen.

Alle reacties Link kopieren
Hai hai,

Je berichtje is op zich best oud maar het leek me toch wel leuk om nog even te reageren.

Kom je nog steeds vaak in Lelystad?

Ik ben zelf ook 23 jaar en woon sinds 2 jaar in lelystad met m'n vriend. Zelf kom ik ook uit Gelderland. Ik studeer in amsterdam.

Zal je wel gelijk vertellen dat ik niet echt een feestbeest ben, ik ga liever een filmpje kijken, wat kletsen, winkelen naar de sauna enz.

Ben geen saaie duts hoor maar uitgaan is niet zo mijn ding.

Ben zelf verslaafd aan kleding en schoenen en kan altijd wat tips gebruiken ;)

Ik ben ook niet het type om elke dag te bellen en smsen... ik snap ook niet daar sommige mensen daar tijd voor hebben.

Ik ben op zich niet krampachtig op zoek naar een vriendin hier, maar het zou leuk zij om weer eens een vriendin te hebben om mee te kletsen en af en toe iets leuks mee te doen.

Nou als het je na dit verhaal nog leuk lijkt om met me in contact te komen, laat het me maar weten.

Dit is m'n email blondinas16@hotmail.com (ja, ik weet het...ik was toen 16)

Groetjes Esther

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven