Vriendinnetjes in Amsterdam

23-02-2010 15:11 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve ladies!! Ik woon nu net een week in Amsterdam en ik zou het leuk vinden om wat mensen te leren kennen.. Dus ik dacht dat we misschien een nieuw vriendinnenclubje kunnen vormen! Meld je hier aan als je het leuk vindt!! Oja en over mijzelf; ik ben Florence, 23 jaar, studeer aan de VU (bezig met scriptie) en woon nu precies één week in Amsterdam. Ik heb hiervoor in Rotterdam gewoond en hockey daar nog (wil mijn seizoen daar afmaken maar zoek wel een club hier om trainingslid te worden). I loooove shoppen, SATC, wijntjes drinken, koffietjes doen, dansen, terrasjes en gezelligheid!!!

Wie meldt zich aan!!!
x
Hey XOXOGG ;) !! Oh, leuk! Ga je nog vaak terug naar Groningen? Ik moet ook alleen mn scriptie nog en twee vakken.. en heb fanatiek gehockeyed, wil hier ook wel weer wat gaan doen!! Anders gaan wij gewoon n koffietje/wijntje drinken, gezellig! Maar ben ook benieuwd of er nog meer meiden reageren.. zou ook leuk zijn!!
Hoi Florence en XOXOGG,

Ook ik kan wel een uitbreiding gebruiken van mijn vriendengroep in Amsterdam. Heb ook in Rotterdam gewoond, daar journalistiek gestudeerd en vervolgens naar Amsterdam verhuisd. En ik roei ook

Ik vind het vooral leuk om met een paar gezellige meiden leuke dingen te gaan doen. Shoppen, stappen, terrasjes maar bijvoorbeeld ook naar theater, gewoon gezellige dingen.

Is het misschien handig om mailadressen uit te wisselen? Dat we dan is kunnen emailen en een datumpje kunnen prikken om te kijken of het gezellig kan worden.
Goed idee Barcelona! Mijn mail is fjs210@gmail.com!

Misschien moet ik ook maar n roeicarriere overwegen hier haha.. Waar roei je in Amsterdam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven