vriendinnetjes utrecht
zondag 12 september 2010 om 19:45
hoi ik ben hier pas nieuw en ik dacht zal ik ook eens een berichtje neerzetten...
nou ik ben cynnie 26 jaar en ik woon in utrecht
ben op zoek naar vriendinnen tusse de 20-30 jaar die het leuk vinden om leuke dingen met mij te gaan doen.
hou van winkelen ergens wat eten films/series kijken, zwemmen dagjes weg enz enz lijk het je ook leuk reageer dan hoor je snel van mij
groetjesss
nou ik ben cynnie 26 jaar en ik woon in utrecht
ben op zoek naar vriendinnen tusse de 20-30 jaar die het leuk vinden om leuke dingen met mij te gaan doen.
hou van winkelen ergens wat eten films/series kijken, zwemmen dagjes weg enz enz lijk het je ook leuk reageer dan hoor je snel van mij
groetjesss
maandag 20 september 2010 om 12:26
Hoi Cynnie,
Ik ben van plan om in Amersfoort te gaan wonen.
Het lijkt mij leuk om met jou in contact te komen.
Mijn leeftijd is 29 jaar.
e-mail: ceciel230@hotmail.com
Groetjes en hoop iets te horen.
Ik ben van plan om in Amersfoort te gaan wonen.
Het lijkt mij leuk om met jou in contact te komen.
Mijn leeftijd is 29 jaar.
e-mail: ceciel230@hotmail.com
Groetjes en hoop iets te horen.
dinsdag 21 september 2010 om 22:53
Hi!
Klinkt allemaal erg bekend!
Lijkt me leuk om een keertje af te spreken om een drankje te drinken en kennis te maken.
Ik ben trouwens bijna 26 en te bereiken op dutchie1@live.com
Groetjes en wie weet tot snel!
Klinkt allemaal erg bekend!
Lijkt me leuk om een keertje af te spreken om een drankje te drinken en kennis te maken.
Ik ben trouwens bijna 26 en te bereiken op dutchie1@live.com
Groetjes en wie weet tot snel!
donderdag 30 september 2010 om 15:48
Hoi! ik woon ook in utrecht, 29j en het lijkt me leuk om een kookclubje / theeleutclubje op te richten met leuke meiden in utrecht. mail me op feducie@gmail.com of reageer hier
zondag 24 oktober 2010 om 16:39
Hi Cynnie1 en de rest,
Ik woon al een tijdje in utrecht (anderhalf jaar) maar omdat ik 40 uur per week werk als assistent marketing manager heb ik nog niet heel veel mensen leren kennen. Dit lijkt me wel heel erg leuk aangezien het contact met veel oude vriendinnen is verwaterd nadat ik 2jaar in Engeland heb gewoond. Ik ben trouwens 23, bijna 24, jaar oud.
Ik weet dat dit berichtje en de reacties al wat ouder zijn, maar als er nog interesse is kunnen jullie me altijd mailen op: miertje48@hotmail.com
Hopelijk tot snel!
Groetjes Miranda
Ik woon al een tijdje in utrecht (anderhalf jaar) maar omdat ik 40 uur per week werk als assistent marketing manager heb ik nog niet heel veel mensen leren kennen. Dit lijkt me wel heel erg leuk aangezien het contact met veel oude vriendinnen is verwaterd nadat ik 2jaar in Engeland heb gewoond. Ik ben trouwens 23, bijna 24, jaar oud.
Ik weet dat dit berichtje en de reacties al wat ouder zijn, maar als er nog interesse is kunnen jullie me altijd mailen op: miertje48@hotmail.com
Hopelijk tot snel!
Groetjes Miranda