vriendinnetjes utrecht

12-09-2010 19:45 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi ik ben hier pas nieuw en ik dacht zal ik ook eens een berichtje neerzetten...

nou ik ben cynnie 26 jaar en ik woon in utrecht

ben op zoek naar vriendinnen tusse de 20-30 jaar die het leuk vinden om leuke dingen met mij te gaan doen.

hou van winkelen ergens wat eten films/series kijken, zwemmen dagjes weg enz enz lijk het je ook leuk reageer dan hoor je snel van mij

groetjesss
.
anoniem_113234 wijzigde dit bericht op 25-09-2015 14:51
Reden: Typ hier de reden van wijziging..
% gewijzigd
Hoi Cynnie,

Ik ben van plan om in Amersfoort te gaan wonen.

Het lijkt mij leuk om met jou in contact te komen.

Mijn leeftijd is 29 jaar.

e-mail: ceciel230@hotmail.com

Groetjes en hoop iets te horen.
Hi!

Klinkt allemaal erg bekend!

Lijkt me leuk om een keertje af te spreken om een drankje te drinken en kennis te maken.

Ik ben trouwens bijna 26 en te bereiken op dutchie1@live.com

Groetjes en wie weet tot snel!
Hoi! ik woon ook in utrecht, 29j en het lijkt me leuk om een kookclubje / theeleutclubje op te richten met leuke meiden in utrecht. mail me op feducie@gmail.com of reageer hier
Hi Cynnie1 en de rest,

Ik woon al een tijdje in utrecht (anderhalf jaar) maar omdat ik 40 uur per week werk als assistent marketing manager heb ik nog niet heel veel mensen leren kennen. Dit lijkt me wel heel erg leuk aangezien het contact met veel oude vriendinnen is verwaterd nadat ik 2jaar in Engeland heb gewoond. Ik ben trouwens 23, bijna 24, jaar oud.

Ik weet dat dit berichtje en de reacties al wat ouder zijn, maar als er nog interesse is kunnen jullie me altijd mailen op: miertje48@hotmail.com

Hopelijk tot snel!

Groetjes Miranda

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven