Vriendschap gezocht (lotgenoten)

22-04-2020 10:08 18 berichten
Hallo,

Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met mensen die ook last hebben van angsten, depressies zodat we elkaar kunnen steunen en natuurlijk ook gewoon gezellig kletsen met elkaar op WhatsApp en wie weet wat er nog meer uit kan groeien!

Ben 28 jaar.
Hi, misschien heb je wat aan dit topic: psyche/depressietopic-praat-mee/list_messages/437997
Misschien heb je wa aan dit topic:
psyche/angststoornissen-wat-is-jouw-ver ... ges/461033
Alle reacties Link kopieren
Geen last van depressie, wel een angststoornis, midden 20. Laat maar weten als je interesse hebt om te whatsappen. :) Alle
Alle reacties Link kopieren
Hoi hopidushi, ik ben rond jouw leeftijd en herken je situatie. Ik mis weleens mensen om me heen met wie ik over dit soort dingen kan praten. Dus je mag me een pb sturen.
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik weet niet of je topic nog actief is maar eals je het leuk vind mag je me nog wel een berichtje sturen :)

Groetjes Evy
Hoi hoi,

Ik ben 26 jaar. Helaas ook ervaring met angst en depressie. Lijkt me ook leuk om iemand te leren kennen om hierover te kletsen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Je mag me altijd berichten als je zin hebt om te appen! Lijkt me gezellig. Ik ben 25 jaar en bekend met depressies en angstklachten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,
Ook ik ben helaas al een tijdje bekend met angstklachten. Ik heb zelf geen mensen in mijn omgeving die dat echt snappen. Mij lijkt het fijn om iemand te hebben die me begrijpt en waarmee ik hierover kan praten. Voor als iemand nog op zoek is, stuur me maar een berichtje! :-)
Alle reacties Link kopieren
Als er behoefte aan is bij de bovenstaande reacties, lijkt het jullie wat om een appgroepje aan te maken?
-
Alle reacties Link kopieren
Raymandy schreef:
05-07-2020 18:23
Als er behoefte aan is bij de bovenstaande reacties, lijkt het jullie wat om een appgroepje aan te maken?
Lijkt me leuk!
Ik zou me ook graag bij het appgroepje willen voegen, als dat kan. Wie moet ik hiervoor een PB sturen?
Alle reacties Link kopieren
Verder nog wat bekend, over een eventueel app groepje? Lijkt me wel wat, ben ook bekend met angsten.
Alle reacties Link kopieren
Jullie mogen mij wel een pb sturen met je nr en dan maak ik een appgroep aan.
-
Alle reacties Link kopieren
Hallo
Hebben jullie al een groepje gevormd en kan er nog iemand bij? Het lukt me niet om een pb te sturen...
Alle reacties Link kopieren
Lyn1203 schreef:
21-07-2020 22:20
Hallo
Hebben jullie al een groepje gevormd en kan er nog iemand bij? Het lukt me niet om een pb te sturen...
Hoi Lyn, nee het is nog niet gelukt. Ik heb geen pb's ontvangen 😉
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, nu blijk ik toch pb's te hebben ontvangen. Ik had mijn inbox in de gaten gehouden maar zag ze vandaag ineens. Ik ga een groep aanmaken. Stuur me maar een berichtje als je er ook in wil.
-
Alle reacties Link kopieren
Raymandy schreef:
24-07-2020 08:15
Hoi allemaal, nu blijk ik toch pb's te hebben ontvangen. Ik had mijn inbox in de gaten gehouden maar zag ze vandaag ineens. Ik ga een groep aanmaken. Stuur me maar een berichtje als je er ook in wil.
Het lukt mij niet om jou een privéberichtje te sturen. Weet iemand hoe dit komt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven