Weekje Wintersport?
zaterdag 7 februari 2015 om 08:40
zaterdag 7 februari 2015 om 08:47
De kans dat je iemand tegenkomt die met een compleet wildvreemde een week met zijn tweeën op vakantie gaat is heel klein. Ik zou dus gewoon een singlereis boeken, daar zitten altijd mensen bij met wie het klikt en waar je dingen mee onderneemt.
Als je op vakantie met een wildvreemde gaat en het blijkt niet te klikken, is een week héél lang.
Als je op vakantie met een wildvreemde gaat en het blijkt niet te klikken, is een week héél lang.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 7 februari 2015 om 12:59
Ik zou op internet wat info opzoeken over single reizen en kijken of je daar een goed gevoel bij krijgt. Je bent dan wel met een groep onderweg en veel is al voor je geregeld.
Je kunt ook beslissen zelf iets te boeken en op de piste/après ski mensen te ontmoeten. Als je hier niet zo goed in bent is een single reis misschien een betere optie.
Verder, via het forum van wintersporters.nl worden wel geregeld topics geopend door mensen die met onbekenden op wintersport willen.
Succes
Je kunt ook beslissen zelf iets te boeken en op de piste/après ski mensen te ontmoeten. Als je hier niet zo goed in bent is een single reis misschien een betere optie.
Verder, via het forum van wintersporters.nl worden wel geregeld topics geopend door mensen die met onbekenden op wintersport willen.
Succes