Wie wil er mee?

27-12-2008 20:04 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er tijd over in februari / maart 2009 en heeft zin om twee weken naar Nieuw-Zeeland te gaan?

Ik ben van plan om deze reis te gaan doen:

http://www.discoveryreizen.nl/tour.do?tour=55285

( het kost even wat, maar dan heb je ook wat )

Groetjes van

Sabine
twee weken nieuw-zeeland, is dat niet een beetje kort?
quote:germanwings schreef op 27 december 2008 @ 20:08:

twee weken nieuw-zeeland, is dat niet een beetje kort?Lijkt me prima te doen en het schijnt een onwijs mooie reis te zijn!
Nou voor zo'n afstand vind ik het ook kort hoor. Het kost me al een week om van mijn jetlag af te komen als ik daar naartoe zou vliegen.
Cum non tum age
volgens mij valt dit onder de oproepjes en mag dit naar het prikbord
ik geloof ook zeker dat het het mooi is, maar vanwege de lange reistijd zou ik er liever voor minstens 3-4 weken heen gaan.
beetje erg kort, zonde van de dure lange vlucht om 't bij 2 weken te houden

als je zowel noorder- als zuidereiland wilt zien zou ik er toch wat langer voor uittrekken

de reis die ik met djoser heb gemaakt was 3,5 week

heb je overigens gezien wat de groepsgrootte is bij de organisatie die je hebt uitgezocht? 49 personen!!!!

en verder komt bij dat bedrag nog de vluchtprijs bij en je 1pk toeslag, dus zeker niet goedkoper dan reizen die door bijv. djoser worden aangeboden naar die bestemming
quote:elninjoo schreef op 27 december 2008 @ 20:17:

beetje erg kort, zonde van de dure lange vlucht om 't bij 2 weken te houden

als je zowel noorder- als zuidereiland wilt zien zou ik er toch wat langer voor uittrekken

de reis die ik met djoser heb gemaakt was 3,5 week

heb je overigens gezien wat de groepsgrootte is bij de organisatie die je hebt uitgezocht? 49 personen!!!!

en verder komt bij dat bedrag nog de vluchtprijs bij en je 1pk toeslag, dus zeker niet goedkoper dan reizen die door bijv. djoser worden aangeboden naar die bestemming

Ben al eens eerder met deze reisorganisatie op pad geweest en het was onwijs mooi en een unieke ervaring. Die groepsgrootte is overigens de maximale grootte....

Maar ik vroeg wie er mee wilde, niet wat jullie van mijn keuze vonden.... alhoewel dat natuurlijk goed bedoeld is
Ik ga niet mee!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik ook niet!

Maar ik hoop dat je een leuke reispartner treft heur!
668, the neighbour of the Beast
Ik bedank. Als ik reis wil ik ook dingen zien en beleven in plaats van bijna de hele dag in de bus te zitten om van hot naar her te komen.

Misschien moet je een oproepje plaatsen op een prikbord in Japan, die schijnen erg dol te zijn op dit soort 'reizen'.

(kortom, eeuwig zonde dat je voor 2 weken naar Nieuw Zeeland gaat. Alleen al het stuk rond Christchurch is dat waard, om maar een voorbeeld te geven..)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
nee dank je. ik ga liever zelf, en een week of 3 / 4 (wel ook in feb / maart)
Ben in oktober 23 dagen geweest en eigenlijk vond ik dat nog te kort! Nieuw Zeeland in 14 dagen zien is niet te doen en volgens mij zonde van het geld!
Twee weken dat klinkt mij echt veel te kort. Voor Nieuw Zeeland moet je minimaal 4 tot 6 weken uittrekken.

Als je twee weken weg wilt dan wordt t sjeezen door het land. Het wordt geen vakantie waarbij je relaxed kunt reizen en langer stil kunt staan bij een plaats.

Succes met sjeezen zou ik zeggen!
Ernie heeft tijd en zin...........jij het geld

Anders moet Ernie thuis blijven
quote:jann schreef op 27 december 2008 @ 22:34:

Als je twee weken weg wilt dan wordt t sjeezen door het land. Het wordt geen vakantie waarbij je relaxed kunt reizen en langer stil kunt staan bij een plaats.

Succes met sjeezen zou ik zeggen!lees het programma maar eens. volgens mij RIJD je overal langs.
Nieuw Zeeland staat nog op mijn lijstje om ooit eens naar toe te gaan. Maar op zo'n korte termijn niet. Bovendien vind ik dan 2 weken ook erg kort. Maar ik wens je veel plezier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven