Wie wil er schrijven met gevangen in de U.S.?

15-09-2008 17:58 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb al bijna 2 jaar een penvriend die in Michigan in de gevangenis zit. We hebben een leuk contact en waarschijnlijk ga ik hem in december opzoeken.

Ik ben op zoek naar meiden die ook willen schrijven met gevangenen, via mijn penvriend heb ik 2 namen doorgekregen van mannen (beide 48 jaar) die weinig contact hebben en die het leuk zouden vinden om te schrijven. Mocht je interesse hebben en meer willen weten dan hoor ik het graag.
iedereen verdiend een 2de kans en sinds dat ik op ng heb gekeken naar de series hard time, lockdown raw en al de andere series daarvan,wil ik best die mannen hun dag opfleuren met een briefje.die zitten 23 u per dag opgesloten en mogen maar 1u buiten,dus,warrom die mannen geen leuke tijd geven.ik heb vol belangstelling gekeken naardat programma en ik moet zeggen,er zitten onschuldige vast ook hoor.neem nu die christopher whitley, wel met die gast wil ik best schrijven,ondanks wat hij gedaan heeft,want uiterlijk is hij een rough guy, but in zijn binnenste is hij een schatje.heb overal gezocht om pen pals te vinden in gevangenis,maar niet gevonden.en toevallig was ik op youtube een filpje aan het bekijken en die gast kwam daarin voor en daar was een meisje en die kent die gast ,want ze schrijft ermee, maar toppunt is, ze wil niets zeggen over die gast.ik wil met allemaal schrijven van over gans amerika,maar als er iemand adressen heeft van the phoenix arizona state prison,mag je altijd geven.je kan me mailen,maar andere zijn ook goed.
Ik snap niet waarom mensen die voor gruwelijke misdaden vast zitten "opgefleurd" moeten worden met post. Ze hebben STRAF en zijn niet ziek ofzo.

Laat ze zich maar te pletter vervelen en weinig afleiding hebben.

En zoals jij schrijft AngelEyes, dat vind ik gewoon eng. Mensen die vreselijke dingen hebben gedaan alleen maar willen zien als "schatjes" en "een goed hart" en dergelijke. Typische vrouwen heb je toch in de wereld.

@ Yesterday, waarom ga je die man in hemelsnaam ook nog opzoeken?
O, de OP is al heul oud zie ik :$
heb het ook ontdekt dat deze topic al oud is, maar wie niet waagt niet wint he.en waarom zou je geen sympathie mogen hebben voor gevangenen?de kans is wel erg klein dat je die ooit gaat zien of tegenkomen he.daarom ook dat ik enkel met amerikaanse gevangen wil schrijven, die komen toch nooit naar hier en de meeste zijn ter dood veroordeeld,dus, ik zit daar niets mee in.en vrouwen houden nu eenmaal van bad guys,dat is zo.en die gast kan allang dood zijn ook waarover ik spreek, je vindt er nergens iets van op het internet.en hoe gevaarlijk ze ook zijn,wel iedereen maakt fouten en soms ben je niet eens schuldig ofzo, maar was je op de plaats van de misdaad of was je gewoon een meeloper, dat is al.
quote:yesterday schreef op 15 september 2008 @ 17:58:

Hoi, ik heb al bijna 2 jaar een penvriend die in Michigan in de gevangenis zit. We hebben een leuk contact en waarschijnlijk ga ik hem in december opzoeken.

Ik ben op zoek naar meiden die ook willen schrijven met gevangenen, via mijn penvriend heb ik 2 namen doorgekregen van mannen (beide 48 jaar) die weinig contact hebben en die het leuk zouden vinden om te schrijven. Mocht je interesse hebben en meer willen weten dan hoor ik het graag.ik heb interesse in schrijven met gevangenen in de amerikaanse gevangenissen.
Je klinkt als een hele wereldwijze meid hoor, Angel-eyes
Hoi, ik ben een meisje van 20, ik zou wel graag met een gevangenen willen schrijven, hoe en waar kan ik dat doen dan? Gr.
zijn er ook vrouwen die met gedetineerden in Nederland zouden willen schrijven liefst tussen de 25 en 35 jaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven