Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, ik ben er nog steeds zo vreselijk klaar mee 2

06-02-2021 21:19 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een heel topic vol geklaagd, gescholden, geraasd en getierd. Maar de lockdown duurt voort dus we zullen het nog vaak genoeg nodig hebben. Dit schreef ik in deel 1:

Ik zal niet de enige zijn na de opbeurende persconferentie (not!) van zo even. Ik ben toch zo ongelooflijk klaar met die kut lockdown en nog veel erger klaar met die stomme Mark Rutte en die afschuwelijke Hugo de Jonge.

Zo, dat moest ik even kwijt.

Raas, tier, vloek, klaag en fulmineer hier ook even lekker van je af. Het lucht- een heel klein ieniemini beetje - op.

coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32490445
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
07-02-2021 00:50
Kijk daar heb je het al. Ik praat tegen mezelf. Het is net het echte leven tegenwoordig.
:rofl:
...
Ooooooo die moodswings!
Ik kon binnen enkele seconden van heel blij naar heel verdrietig gaan. En ik wilde constant janken. Geen idee waarom.

Eerlijk gezegd heb ik op werk nooit iets gezegd over mijn " situatie". Wel irritant om tijdens overleggen ineens zweet op je voorhoofd of bovenlip te hebben. Extra deo in je tas is ook erg handig.
Alle reacties Link kopieren
Veel vrouwen hebben last van oestrogeendominantie, Julus.
Google maar eens, sommige eetgoeroes hebben het er ook over.
Dan is de verhouding oestrogeen-progesteron zoek.

Oestrogeen maak je nog aan in buikvet en daar had ik nog aardig wat van ook, wie weet zijn die overgangskilo's daar wel goed voor, zodat je tenminste nog iets aanmaakt?
Maar ook in ons eten en ik meen bijv cremes en plastics zit het, en ook in soya(bonen) bijv.
Progesteron maak je niet meer aan.
Artsen zijn daar dacht ik niet scheutig in om dat in synthetische vorm voor te schrijven omdat dat de kans op borstkanker dacht ik dan toeneemt, maar volgens allerlei boeken geldt dat voor de synthetische versie en niet voor de natuurlijke..

Moet me er nog nader in verdiepen, hoor, maar ik dacht ik probeer het gewoon.
Eigenwijs als ik ben, he..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
07-02-2021 00:46
Calamity, Hm ja das waar. Bummer.
Reactie op die gedeelde mailbox.
Ja, beetje jammer. Maar ik mag niet te hard klagen, re-integreer nu nog (4 dagen van 5 uur), dan in april weer terug op mijn 'oude' 32 uur p/wk.
Ik kijk er zó naar uit :sarcastic:
...
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
07-02-2021 00:55
Ooooooo die moodswings!
Ik kon binnen enkele seconden van heel blij naar heel verdrietig gaan. En ik wilde constant janken. Geen idee waarom.

Eerlijk gezegd heb ik op werk nooit iets gezegd over mijn " situatie". Wel irritant om tijdens overleggen ineens zweet op je voorhoofd of bovenlip te hebben. Extra deo in je tas is ook erg handig.
Precies dit dus. Het is echt heel charmant ook zo'n knalrood hoofd. Gelukkig collega's van dezelfde leeftijd dus daar ook gedeelde smart.
...
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik ga even mijn middelvinger opsteken naar de avondklok en een rondje in het veld lopen.
Ik wens jullie een goede, fijne nachtrust toe!
...
Dat zal wel wennen zijn als je weer 32 moet werken. Maar dat is in april, nu maar niet te druk over maken.
Calamitycat schreef:
07-02-2021 00:52
Ik denk dat, tegen de tijd dat ik met pensioen mag, (nog ongeveer 10-12 jaar) ik het ritme wel weer te pakken heb ;-D
😁
Wissewis schreef:
07-02-2021 00:53
Man springt hier een gat in de lucht als ik eindelijk af en toe weer eens ten laatste om 2u in mijn bed lig :-D.


Ipv ergens tussen 4 en 6.
(En op die 2 buitenshuize werkdagen tegen half 4.)
Das laat! Maar wat doe je dan al die uren?
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
07-02-2021 00:50
Kijk daar heb je het al. Ik praat tegen mezelf. Het is net het echte leven tegenwoordig.
:HA:
Ik betrap me de laatste tijd op dat ik tegen de kat praat, als tegen een kind.
"Oh wat een koude oortjes!, was het zo koud buiten dan? Is het zo leuk buiten in de sneeuw? Moet je zoveel knuffelen dan met me?"
Klinkt ook aardig seniel he?
Is wel de enige die ik knuffel, de afgelopen 6 maanden, krijg zelfs kusjes op mijn gezicht van hem :cat:

Anyway, het was me een waar genoegen hier vanavond en ik wens jullie een hele goede nachtrust :zzz:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Suzy65 schreef:
07-02-2021 00:55
Veel vrouwen hebben last van oestrogeendominantie, Julus.
Google maar eens, sommige eetgoeroes hebben het er ook over.
Dan is de verhouding oestrogeen-progesteron zoek.

Oestrogeen maak je nog aan in buikvet en daar had ik nog aardig wat van ook, wie weet zijn die overgangskilo's daar wel goed voor, zodat je tenminste nog iets aanmaakt?
Maar ook in ons eten en ik meen bijv cremes en plastics zit het, en ook in soya(bonen) bijv.
Progesteron maak je niet meer aan.
Artsen zijn daar dacht ik niet scheutig in om dat in synthetische vorm voor te schrijven omdat dat de kans op borstkanker dacht ik dan toeneemt, maar volgens allerlei boeken geldt dat voor de synthetische versie en niet voor de natuurlijke..

Moet me er nog nader in verdiepen, hoor, maar ik dacht ik probeer het gewoon.
Eigenwijs als ik ben, he..
Aha. Ik heb me er eigenlijk niet in verdiept. Het is wat het is, dacht ik. En zie wel hoe eea verloopt. En nu ervaar ik eigenlijk weinig hinder meer. Er zijn ook vrouwen die er helemaal niks van merken. Bij mij is het proces van ongesteld - minder ongesteld - naar niet meer ongesteld razendsnel gegaan.
Calamitycat schreef:
07-02-2021 01:00
Dames, ik ga even mijn middelvinger opsteken naar de avondklok en een rondje in het veld lopen.
Ik wens jullie een goede, fijne nachtrust toe!
Hahaha, enjoy en maak er een goede nacht van.
Suzy65 schreef:
07-02-2021 01:03
:HA:
Ik betrap me de laatste tijd op dat ik tegen de kat praat, als tegen een kind.
"Oh wat een koude oortjes!, was het zo koud buiten dan? Is het zo leuk buiten in de sneeuw? Moet je zoveel knuffelen dan met me?"
Klinkt ook aardig seniel he?
Is wel de enige die ik knuffel, de afgelopen 6 maanden, krijg zelfs kusjes op mijn gezicht van hem :cat:

Anyway, het was me een waar genoegen hier vanavond en ik wens jullie een hele goede nachtrust :zzz:
Ik doe hetzelfde met mijn hond. Hoort er allemaal bij geloof ik. Trusten!
Alle reacties Link kopieren
Opeens helemaal wit hier buiten. Ik ga nog even beddengoed shoppen en dan slapen. Slaap lekker dames.
Alle reacties Link kopieren
Calamity: kijk je wel uit dat je te traceren bent dat jouw sporen linea recta naar jouw huis leiden, hahaha, makkie voor de handhavers in de ongerepte sneeuw :sherlock:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hier ook alles wit inmiddels, Meissie.
Slaap lekker zo!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Calamitycat schreef:
07-02-2021 01:00
Dames, ik ga even mijn middelvinger opsteken naar de avondklok en een rondje in het veld lopen.
Ik wens jullie een goede, fijne nachtrust toe!
Door mensen als jij zitten we nog steeds in deze pandemie :whistle:
Ah hier zijn jullie :) Ik heb weer een hoop bij te lezen zie ik
Ja want al die massa's mensen die ze aan kan steken..oh wacht!
meisje22 schreef:
07-02-2021 01:07
Opeens helemaal wit hier buiten. Ik ga nog even beddengoed shoppen en dan slapen. Slaap lekker dames.
O ja je missie. Hoop dat je slaagt!

Heb je Hip al ontdekt?
En Essenza?
meisje22 schreef:
07-02-2021 01:07
Opeens helemaal wit hier buiten. Ik ga nog even beddengoed shoppen en dan slapen. Slaap lekker dames.
Leuk. Ik heb vandaag een fuchsia winterjas besteld. Moet nu wel stoppen met shoppen.
Borrelhap schreef:
07-02-2021 01:12
Ah hier zijn jullie :) Ik heb weer een hoop bij te lezen zie ik
Yes. We raken niet uitgepraat.
En als we ooit echt weer iets te melden hebben wordt er amper nog gepost😁
*Sally* schreef:
07-02-2021 01:14
Leuk. Ik heb vandaag een fuchsia winterjas besteld. Moet nu wel stoppen met shoppen.
I love fuchsia!
Ik wil deze blouse

https://www.fabiennechapot.nl/leo-top-purple-sky-aw20
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
07-02-2021 01:14
Leuk. Ik heb vandaag een fuchsia winterjas besteld. Moet nu wel stoppen met shoppen.
Ik shop dan weer al 3/4de jaar niet, want verder dan een fleece of een hoodie met een joggingbroek kom ik 5 dagen op 7 niet.

Mijn kleren slijten dus totaal niet.


Ik check wel elke dag kledingsites, maar da's gewoon om de verveling te verdrijven :-D.


(En mijn joggingbroeken beginnen wel te slijten, maar daar vind ik toch online geen fatsoenlijke vervanging voor.
Ik moet die dingen voelen en passen voor ik ze koop.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven