Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Even stoom afblazen

30-12-2020 21:04 66 berichten
Ik lees net het topic over het "nep" feest en ik trek het even niet, aangezien er op onze woning 7 mensen met corona zijn en ook 8 personeelsleden.
Zo beu al die debiele mensen!😭
Felidaes schreef:
30-12-2020 21:21
Maar de zieligheid die uit de trol-topics druipt, ik snap het echt niet.

Het gaat gewoon om aandacht.

"Kijk eens, daar ben ik weer."
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
30-12-2020 21:21
Het is niet nep hoor, ik lees net op het AD dat ze honderden mensen verwachten op 'n illegaal feest vannacht in Amsterdam. Men heeft er ook nog 10 euro pp voor betaald:
Zolang ze samen bidden mag het
Alle reacties Link kopieren
Je moet maar denken, dit soort mensen die hun lol halen uit het kapen van accounts om daarmee te trollen, dat zijn miserabele figuren met lege zielen.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 30-12-2020 21:28
2.99% gewijzigd
nounou
Zazamaenade schreef:
30-12-2020 21:27
Je moet maar denken, dit soort figuren die hun lol halen uit het kapen van accounts om daarmee te trollen, dat zijn miserabele figuren met lege zielen.

Of gewoon verveelde pubers.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
30-12-2020 21:28
Of gewoon verveelde pubers.

Dat kan goed samengaan. Dat ze jong zijn wil niet zeggen dat ze niet kunnen nadenken.
Dit is geen eenmalig geintje.
nounou
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
30-12-2020 21:26
Wat is dat toch met algemene accounts die ineens misbruikt worden. Een dag of 2 geleden gebeurde dat ook al. Echt zo irritant dat mensen bewust gaan stangen wat betreft corona. Het is al moeilijk genoeg zonder dat idiote gedoe.
Ik loop al een tijdje mee op het forum maar wat is toch zij algemeen account? Kunnen meerdere mensen daarvan gebruik maken ofzo?
Desayuno schreef:
30-12-2020 21:44
Ik loop al een tijdje mee op het forum maar wat is toch zij algemeen account? Kunnen meerdere mensen daarvan gebruik maken ofzo?
Algemene accounts worden soms gebruikt door meerdere mensen. In bijvoorbeeld afval topics zodat mensen zelf de tabel in de OP kunnen bijhouden. Geen idee waar ze verder voor gebruikt worden.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte pipootje. Wat heftig, zoveel Covid gevallen op jullie woning. Ik kan me je reactie op dat troltopic dan ook goed voorstellen.

Werkze vannacht. Ik heb absoluut veel respect voor je!
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp je helemaal, ook zonder besmettingen heeft corona al zoveel invloed op woongroepen, mensen met beperkingen en alle andere kwetsbaren.
De stoom kan mij ook uit de oren komen om minder grote dingen, mensen schijnen zich onaantastbaar te wanen en hebben geen idee wat er zich buiten hun wereld nog meer afspeelt!

Heel veel sterkte, zet hem op vannacht, ik leef met je mee.
Mensen zoals jij zijn nu wel de helden. Jullie zouden voorpaginanieuws moeten zijn!
Minder sensatie misschien, maar de urgentie is des te hoger!
Nogmaals heel erg bedankt :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Laat je niet gek maken, Pipootje! :cheer2:
Succes en onthoud er zijn veel mensen die de mensen in de zorg erg dankbaar zijn want je moet het maar kunnen.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Hey Pipootje, ik snap jouw gevoel, ik kan me er ook kwaad om maken maar besef tegelijkertijd dat mijn kwaadheid niets verandert aan hoe sommige mensen omgaan met corona.

En tja, als trollen op een forum je dagbesteding is, is dat best sneu toch? Vreemd tijdverdrijf, maar goed.

Sterkte met je nachtdienst, werk ze!! :rose:
Pas goed op jezelf Pipootje :hug:
Sterkte Pipootje :hug:
Ik heb zo veel respect voor wat jij en je collega's allemaal doen!
Dank je wel voor de lieve berichten.
Nacht 3
Ik word GEK van al die mensen op het forum die zeggen : dat het allemaal meevalt bla bla.ic's zijn niet vol bla bla
Als iedereen zich nou eens gewoon aan de maatregelen houdt!!!
Dan kunnen wij ook weer eens normaal werken en zijn we er vanaf!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens Pipootje. :hug:

Moet je nog veel nachtdiensten?
Been there, done that, got the T-shirt.
Apatura schreef:
02-01-2021 04:46
Helemaal mee eens Pipootje. :hug:

Moet je nog veel nachtdiensten?
Dit was gelukkig de laatste!
Maar ik trek dat domme geneuzel niet.
Waarom wil het niet doordringen bij mensen?
En waarom ben jij wakker? :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook mn laatste nachtdienst. Nu lekker slapen en lang weekend. Weltruste
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel pipootje. Jij en al je collega's in de zorg!!! *maakt diepe buiging*
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Ik wil toch nog even zeuren hoor.
Eerst weer dat gedoe met die stomme winkel in Eindhoven. Nu weer een restaurant open daar.
Hou verdomme je nog gewoon die korte tijd aan de regels! Hoe moeilijk is dat nou?
Dat we door hen toedoen straks NOG langer in de shit zitten wil maar niet doordringen!
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
11-01-2021 09:00
Ik wil toch nog even zeuren hoor.
Eerst weer dat gedoe met die stomme winkel in Eindhoven. Nu weer een restaurant open daar.
Hou verdomme je nog gewoon die korte tijd aan de regels! Hoe moeilijk is dat nou?
Dat we door hen toedoen straks NOG langer in de shit zitten wil maar niet doordringen!
ze moeten het niet doen hoor, maar ik snap de machteloosheid van ondernemers die hun bedrijf failliet zien gaan wel
Als Onze Shit (Corona) over is, zitten zij nog jarenlang in de financiele shit
lilalinda schreef:
11-01-2021 09:02
ze moeten het niet doen hoor, maar ik snap de machteloosheid van ondernemers die hun bedrijf failliet zien gaan wel
Als Onze Shit (Corona) over is, zitten zij nog jarenlang in de financiele shit
Is er voor een deel van deze mensen tijdelijk een andere baan te vinden? Dat zie ik een aantal mensen ook doen.
En die winkel.was trouwens gewoon open.
pipootje schreef:
11-01-2021 09:00
Ik wil toch nog even zeuren hoor.
Eerst weer dat gedoe met die stomme winkel in Eindhoven. Nu weer een restaurant open daar.
Hou verdomme je nog gewoon die korte tijd aan de regels! Hoe moeilijk is dat nou?
Dat we door hen toedoen straks NOG langer in de shit zitten wil maar niet doordringen!
Failliet gaan is ook zo'n pretje niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven