Het grote woningslied.
zondag 26 april 2020 om 09:39
https://www.rtlnieuws.nl/editienl/laats ... oningslied
"we"kunnen even massaal oefenen voor morgen en lekker meezingen.
Het is een vrolijk deuntje maar je hebt er weinig aan.
even allemaal oefenen en voor morgen proosten met elkaar.
Of pakken we het teiltje er bij
"we"kunnen even massaal oefenen voor morgen en lekker meezingen.
Het is een vrolijk deuntje maar je hebt er weinig aan.
even allemaal oefenen en voor morgen proosten met elkaar.
Of pakken we het teiltje er bij
zondag 26 april 2020 om 13:08
Uhhh, dus dit is het nieuwe Balkoningsdaglied / Woningsdaglied...
Niet voor herhaling vatbaar.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zondag 26 april 2020 om 13:34
Dat was 'm toch? Tenminste, die kreeg ik te zien toen ik de link uit de OP opende. Maar nu doet ie het niet meer.
Wat vatten de meesten hier het serieus op! Dit is toch gewoon als grapje bedoeld? Ik vind het leuk bedacht, luister er een keer naar en ga weer verder met mn dag. Dit is gewoon een stel studenten wat een liedje had bedacht en daar nu een variant op heeft gemaakt.
zondag 26 april 2020 om 17:22
Precies. Het is geen liedje dat ik uit mezelf ga opzetten, maar het heeft me ook niet in negatieve zin in mijn ziel geraakt toen ik het hoorde.LoiseauVélo schreef: ↑26-04-2020 13:34Dat was 'm toch? Tenminste, die kreeg ik te zien toen ik de link uit de OP opende. Maar nu doet ie het niet meer.
Wat vatten de meesten hier het serieus op! Dit is toch gewoon als grapje bedoeld? Ik vind het leuk bedacht, luister er een keer naar en ga weer verder met mn dag. Dit is gewoon een stel studenten wat een liedje had bedacht en daar nu een variant op heeft gemaakt.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
maandag 27 april 2020 om 11:22
Smaken verschillen. Het is idd geen lied wat ik spontaan zou opzetten.
Het is zeker niet met de slechtste intenties bedoeld van de schrijvers.
We zijn er nog lang niet en gedurende deze weg, zijn er spontane acties/reacties in de (social)media zoals deze.
Het is zeker niet met de slechtste intenties bedoeld van de schrijvers.
We zijn er nog lang niet en gedurende deze weg, zijn er spontane acties/reacties in de (social)media zoals deze.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.