Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Hobby's in corona tijd

16-03-2020 12:58 258 berichten
Hallo allemaal,

In tijden van corona is iedereen veel binnen. Buiten de gebruikelijke dingen als Netflix films en series kijken, boeken en tijdschriften lezen, heb ik de volgende dingen die ik ga uitproberen of doen:

- schilderen op nummer
- rustig in eigen tempo het huis op orde maken, schoonmaken, opruimen
- middagdutjes doen
- een notitieboekje volschrijven met positieve dingen van elke dag
- Whatsapp groepjes opstarten met vriendinnen om gezellig bij te kletsen

Zijn er nog mensen die meer suggesties hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben docent, dus ik zal vanuit huis voor werk aan de slag gaan. Heb daar nog een hoop nakijkwerk voor. Voor de rest...

- M'n haren verven
- Meubeltjes opknappen
- Babykamer schoonmaken en inrichten (als meubeltjes klaar zijn)
- lezen
- haken/borduren
- tekenen
- tv kijken/netflixen
- in de zon zitten
- ommetje door de wijk lopen
@ Ugli: Ja, het is op zich geen drama. Ik wilde me toch weer iets meer gaan toeleggen op tekenen en schilderen, dus zijn die potloden voor een ander projectje. Dat ik ooit ga doen. ;-D
anoniem_207026 wijzigde dit bericht op 16-03-2020 13:42
2.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ow haha was mosterd.

Mijn bezigheden zijn zo ongeveer:

- bullet journallen
- puzzelen
- recepten over schrijven
- leren van mijn tekst voor theatervoorstelling
- "huiswerk" maken van mijn GGZ behandeling
- kleuren voor volwassenen
- diamant painting kan ik wel weer eens oppakken
- ondertussen luisterboeken luisteren
- koken
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Dame28 schreef:
16-03-2020 13:37
Daar heb je een punt, zo kan je het ook bekijken ;-))
ja even relativeren, Als je iedere week een potlood zou kopen voor 40 cent, zou het je niet opvallen hoe duur die potloden samen zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren