aanschaf laptop

05-04-2011 21:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
yeaahh mn spaarvarken is vet genoeg. ik wil een laptop gaan kopen. in de folder van mediamarkt zag deze;

AMD AThlon 11 Dual-core P340. 17 inch beeldscherm

3GB internwerkgeheugen en 320 GB harde schijf.

ik wil hem vooral gebruiken om te internetten,skypen,muziek aan en dvd afspelen en wat huiswerk op verwerken.(opslag via stickie)

daar is deze toch wel goed genoeg voor?
Is niet idioot snel. Als ik nu een laptop zou kopen die een aantal jaar mee zou moeten zou ik voor 4 GB intern werkgeheugen gaan en een harde schijf van 500 GB.
-
anoniem_119896 wijzigde dit bericht op 05-04-2011 21:51
Reden: Een keer is meer dan genoeg.
% gewijzigd
Wat heeft een HD en intern geheugen met de snelheid te maken?
Nou ja, werkgeheugen zorgt wel dat er meer tegelijkertijd kan worden afgehandeld toch, dus dat is in zekere zin ook voor snelheid.

Als je hem idd gebruikt voor de dingen die je noemt (en niet voor videobewerking of zo) lijkt hij me echt wel goed genoeg - ECHTER je zegt er niet bij wat voor videokaart er in zit en da's wel belangrijk.

En 17 inch is wel lastig vervoeren, vind ik dan.
laptop is prima voor de dingen die ze beschrijft.... intern geheugen is ook ruim voldoende daarvoor.
Nah, als er geen videokaart in zit (en ja dat hebben ze soms echt niet... vreemd genoeg) zal het dvd's afspelen toch niet altijd even jofel gaan.
Valt wel mee, zolang het niet in HD is...
ok bedankt voor de reactie,s.

heb inmiddels een goede bekende gebeld met verstand van zulke dingen en die zei ook dat het een aardig ding is voor mijn doel.

hij had via HP-site de totale specificatie opgezocht.

als ik de laptop mee ga nemen,dan zal het voornamelijk auto-in-auto-uit zijn dus weinig sjouwwerk.
blijblijblij....... ik heb hem gehaald en in gebruik.

tis wel net als met een nieuwe verkering,je moet ff aan elkaar wennen!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven