aanschaf laptop
dinsdag 5 april 2011 om 21:45
yeaahh mn spaarvarken is vet genoeg. ik wil een laptop gaan kopen. in de folder van mediamarkt zag deze;
AMD AThlon 11 Dual-core P340. 17 inch beeldscherm
3GB internwerkgeheugen en 320 GB harde schijf.
ik wil hem vooral gebruiken om te internetten,skypen,muziek aan en dvd afspelen en wat huiswerk op verwerken.(opslag via stickie)
daar is deze toch wel goed genoeg voor?
AMD AThlon 11 Dual-core P340. 17 inch beeldscherm
3GB internwerkgeheugen en 320 GB harde schijf.
ik wil hem vooral gebruiken om te internetten,skypen,muziek aan en dvd afspelen en wat huiswerk op verwerken.(opslag via stickie)
daar is deze toch wel goed genoeg voor?
dinsdag 5 april 2011 om 21:56
Nou ja, werkgeheugen zorgt wel dat er meer tegelijkertijd kan worden afgehandeld toch, dus dat is in zekere zin ook voor snelheid.
Als je hem idd gebruikt voor de dingen die je noemt (en niet voor videobewerking of zo) lijkt hij me echt wel goed genoeg - ECHTER je zegt er niet bij wat voor videokaart er in zit en da's wel belangrijk.
En 17 inch is wel lastig vervoeren, vind ik dan.
Als je hem idd gebruikt voor de dingen die je noemt (en niet voor videobewerking of zo) lijkt hij me echt wel goed genoeg - ECHTER je zegt er niet bij wat voor videokaart er in zit en da's wel belangrijk.
En 17 inch is wel lastig vervoeren, vind ik dan.
woensdag 6 april 2011 om 12:45
ok bedankt voor de reactie,s.
heb inmiddels een goede bekende gebeld met verstand van zulke dingen en die zei ook dat het een aardig ding is voor mijn doel.
hij had via HP-site de totale specificatie opgezocht.
als ik de laptop mee ga nemen,dan zal het voornamelijk auto-in-auto-uit zijn dus weinig sjouwwerk.
heb inmiddels een goede bekende gebeld met verstand van zulke dingen en die zei ook dat het een aardig ding is voor mijn doel.
hij had via HP-site de totale specificatie opgezocht.
als ik de laptop mee ga nemen,dan zal het voornamelijk auto-in-auto-uit zijn dus weinig sjouwwerk.