Adresbalk niet goed

31-08-2013 14:54 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, mijn adresbalk ziet er ineens heel vreemd uit, normaal gesproken zij er 3 of 4 regels, nu ziet het er heel vreemd uit, het zijn maar 2 regels en er ontbreken dingen. Wie kan mij helpen?
Lotte: zoals al eerder gezegt ik ben een DIGIBEET ik weet niet wat systeemherstel inhoud. Francelle: heb ik geprobeerd helpt niet.
F11 ook al geprobeerd?

Ik vind het zo gek dat je de zijkanten niet ziet, je ziet dus alleen de m van het woord forum in de balk van viva? Vreemd , je bent toch niet zo'n grote digibeet dat je je scherm niet gemaximaliseerd hebt?

Je resolutie staat goed, dus dat is het ook niet.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Ja klopt ik zie alleen de M. Nee, scherm is gemaximaliseerd. Zelfs de woorden onderaan dit bericht: bekijk bericht en verstuur bericht zie ik maar deels.
Er zit onderaan geen schuifbalk?
En als je onder Beeld en dan opmaak kijkt? Wat is dan aangevinkt?
Je bedoelt helemaal onderaan? Als ik die gebruik veranderd er niets, of begrijp ik je verkeerd?
Dibbes 1. daar staat screen viva standaard.
Misschien moet je IE updaten, gebruik je een hele oude versie?
quote:rene28 schreef op 01 september 2013 @ 18:10:

Dibbes 1. daar staat screen viva standaard.Oke, dat staat goed dus. We komen er iig achter waar het niet aan ligt
Francelle gisteren geupdate en eigenlijk daarna zijn de problemen volgens mij begonnen. Computer is traag, cursor gaat steeds weg, scrollen gaat anders, kan het daarmee te maken hebben en zoja wat doe ik hieraan?
Ja Dibbes1 zo leer ik nog eens wat, is ook hard nodig
Er was kort geleden een topic: waar schaam jij je voor, nou dit is een mooi voorbeeld.
quote:rene28 schreef op 01 september 2013 @ 17:36:

Lotte: zoals al eerder gezegt ik ben een DIGIBEET ik weet niet wat systeemherstel inhoudMaar zelfs een digibeet kan googlen, toch?
Ja Lotte 35 ik kan googlen maar als ik kijk bij systeembeheer op google is het voor mij abacadabra hoor wat daar staat. Dus......
Ik probeer alleen maar te helpen hoor, rene.

Ik ben zelf ook een tamelijke digibeet, maar mijn ervaring is dat je een heel eind kunt komen met google en goed lezen.

Als je klikt op de vraag 'Hoe kan ik systeemherstel starten?', volgt daar een aantal stappen. Als je die precies volgt, kom je vanzelf terecht in systeemherstel.
Systeemherstel doe je als volgt:

Start

Configuratiescherm

Als je in de klassieke weergave zit, klik je op systeem

Klik op systeembeveiliging

Dan krijg je een tabblad systeemeigenschappen

Klik op systeemherstel

Heb je de helpfunctie F1 al geprobeerd?
Lotte: weet ik wel hoor. Dibbes 1: als ik dat doe kan het dan niet gebeuren dat ik er dingen "afgooi" die belangrijk zijn? Daar ben ik dan nl bang voor.
Nee, er wordt dan gezocht naar herstelpunten en je krijgt dat te zien.

Plus zul je een melding krijgen.
Dibbes 1: Is bij mij geblokkeerd, laptop is kortgeleden nagekeken en denk om ruimte te creëren hebben ze dit denk ik gedaan ik las net dat dit 300 MB ruimte inneemt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven