Agenda voor android en iOS

29-10-2013 15:10 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Onlangs heb ik mijn iPhone verruild voor een galaxy express. Mooie telefoon, maar een onverwacht probleem. Mijn agenda synchroniseert niet meer met mijn iPad. Nu moet ik dus altijd mij. iPad meenemen, zeer onpraktisch.

Wie weet er een agenda app die zowel iOS al android synchroniseert in de Cloud. En dan 1 met minimaal 3 kleuren, zodat ik mijn verschillende afspraken uit elkaar kan houden.

Super dank!
Zonder oorzaak geen gevolg
Neem een Google agenda. Die kan je laten synchroniseren in de agenda van je iPad, en voor android kan je de Google Calendar app gebruiken om 'm daarin te synchroniseren.
Die heb ik, maar die heeft maar 1 kleur. Ik wil graag werk en privé gescheiden houden, dus heb ik meerdere kleuren nodig.

Dank voor de tip, dat wel
quote:polkat schreef op 29 oktober 2013 @ 15:26:

Die heb ik, maar die heeft maar 1 kleur.Je kunt achtergrondkleuren instellen.
Ik heb wel verschillende kleurtjes bij mijn gmail account agenda. Tenminste als ik mijn diensten en zaken op de computer invoer bedenk ik me. En hij synchroniseert met android telefoon en ipad!
Ja, achtergrondkleuren kan je kiezen per item dat je toevoegt, of je moet 2 google profielen maken waarvan 1 voor werk en 1 voor privé. Als je 2 gmail adressen hebt, heb je al 2 agenda's.
Je kan ook gewoon binnen één account meerdere agenda's aanmaken met meerdere kleurtjes.
Ja, dat heb ik ook. Snap de moeilijkheid niet zo....
Hoe kan dat dan? Ik zie alleen maar blauw..... Oké, ik ben geen Google fan omdat alles van Google bij mij crasht, maar ik zal ze nog een kans geven. Ik ga het nogmaals proberen.

Dank je wek voor jullie reacties, jammer dat er geen alternatief voor Google bestaat
Nou, ik op zoek in de app store naar de app van Google. Die bestaat niet (meer). Wel allerlei anderen. Welke is de goede voor de Google kalender? Ik werk namelijk altijd in de standaard app van de iPad. Jawel, een Apple adept die overstapt naar android betreedt een wonderlijke wereld
quote:polkat schreef op 29 oktober 2013 @ 21:23:

Nou, ik op zoek in de app store naar de app van Google. Die bestaat niet (meer). Wel allerlei anderen. Welke is de goede voor de Google kalender? Ik werk namelijk altijd in de standaard app van de iPad. Jawel, een Apple adept die overstapt naar android betreedt een wonderlijke wereld

Je kunt ook eens kijken naar alternatieven die op iOS met Google Calendar werken.

Het gratis Sunrise Agenda:

https://itunes.apple.com/nl/app/id599114150?mt=8

Of het betere (maar wel ¤6,- kostende) Calendars 5:

https://itunes.apple.com/nl/app/id697927927?mt=8

Op Android:

Google Agenda:

https://play.google.com/s ... le.android.calendar&hl=nl

Ik gebruik zelf het op mijn Galaxy S4 meegeleverde S Planner, maar deze valt nergens los te downloaden.
Pocket Informant! Super agenda!
Polkat, je kunt de standaard iOS calendar app met de Google calendar laten synchroniseren. Aparte app is niet nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven