boodschappen via Albert.nl?
zondag 12 december 2010 om 16:06
zondag 12 december 2010 om 17:23
quote:eeka schreef op 12 december 2010 @ 17:09:
Wat is je browser? Bij mij lukte het niet met Safari maar wel met IE. Ik heb heb al een hele tijd niet meer bij Albert besteld en ik zag dat bezorgen op sommige tijden nu gewoon 12,95 kost! Dat vind ik wel erg duur zeg.
Zat er ook aan te denken. Vind het zo'n crime om boodschappen voor de feestdagen te moeten doen en dan ook nog eens overal op lege plekken te grijpen.
Die bezorgkosten zijn wel hoog, zal wel regiogerelateerd zijn, want bij ons is het tussen de 5,95 en 9,95, afhankelijk van de bezorgtijd.
Wat is je browser? Bij mij lukte het niet met Safari maar wel met IE. Ik heb heb al een hele tijd niet meer bij Albert besteld en ik zag dat bezorgen op sommige tijden nu gewoon 12,95 kost! Dat vind ik wel erg duur zeg.
Zat er ook aan te denken. Vind het zo'n crime om boodschappen voor de feestdagen te moeten doen en dan ook nog eens overal op lege plekken te grijpen.
Die bezorgkosten zijn wel hoog, zal wel regiogerelateerd zijn, want bij ons is het tussen de 5,95 en 9,95, afhankelijk van de bezorgtijd.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 12 december 2010 om 17:47
Meestal wacht ik tot het voor de halve prijs kan en als ik wat zware boodschappen nodig heb zoals potten en blikken:
Deze week voor u geselecteerd:
# Korting op bezorgkosten
# AH Bonus op Calvé Mayonaise
# Gratis boodschappen bij uw bestelling
Je krijgt drie boodschappen cadeau deze week en bij bestelling boven de 100 euro de helft korting op de bezorgkosten.
Dat geldt alleen voor vaste klanten denk ik.
Deze week voor u geselecteerd:
# Korting op bezorgkosten
# AH Bonus op Calvé Mayonaise
# Gratis boodschappen bij uw bestelling
Je krijgt drie boodschappen cadeau deze week en bij bestelling boven de 100 euro de helft korting op de bezorgkosten.
Dat geldt alleen voor vaste klanten denk ik.