Botox hoofden in films
dinsdag 7 augustus 2012 om 15:42
Gisteren keek ik 'Friends with kids'. OMG: wat een enorm nephoofd heeft die hoofdrolspeelster! Extreem strak en met hele rare appeljeswangen. Duidelijk iets van botox/fillers/chirurgie. Zien die Amerikanen dat nou zelf niet? Ik kon er echt niet naar kijken!
Vorige week keek ik Nicole Kidman in Tresspass (mijn vriend kan heel goed downloaden); precies hetzelfde. Wat een nephoofd!
Valt het jullie ook op? Hoe kan het dat die vrouwen nog rollen krijgen? Vinden Amerikanen dat echt mooi?
Het is een beetje een kul onderwerp, maar ik vraag het me wel af...
Vorige week keek ik Nicole Kidman in Tresspass (mijn vriend kan heel goed downloaden); precies hetzelfde. Wat een nephoofd!
Valt het jullie ook op? Hoe kan het dat die vrouwen nog rollen krijgen? Vinden Amerikanen dat echt mooi?
Het is een beetje een kul onderwerp, maar ik vraag het me wel af...
dinsdag 7 augustus 2012 om 16:47
quote:Fame schreef op 07 augustus 2012 @ 15:49:
Ik zag Nicole Kidman van de week en diens gezicht heeft echt maar 1 uitdrukking en helemaal glad en strak. Tja.....
Ja! In Australia. In een ruig landschap, met noeste arbeid, midden in WOII en dan zo'n wit, gladgetrokken, emotieloos hoofd. Geen porum.
Ik zag Nicole Kidman van de week en diens gezicht heeft echt maar 1 uitdrukking en helemaal glad en strak. Tja.....
Ja! In Australia. In een ruig landschap, met noeste arbeid, midden in WOII en dan zo'n wit, gladgetrokken, emotieloos hoofd. Geen porum.
dinsdag 7 augustus 2012 om 19:00
Ik denk dat als je in Hollywood overal plastic hoofden om je heen ziet, dat je dat dan normaal gaat vinden en je beeld over schoonheid verandert. Vooral omdat je op elke straathoek een kliniek voor plastische chirurgie hebt. De stap om ook even je lippen op te spuiten en je rimpels weg te botoxen is dan snel gemaakt. Zo houdt het zichzelf in stand.
dinsdag 7 augustus 2012 om 23:06
Als je goed kijkt naar de hals van Nicole zie je dat ze zonder Botox ook niet meer zo mooi zou zijn.
Overigens hebben de meeste mensen die botoxen ook andere ingrepen ondergaan. Je weet dan nooit precies waar het van komt dat hun hoofd er bij het ouder worden raar uit gaat zien.
Neem nou Carla Bruni: Is dit het gevolg van Botox, cheek implants, lip fillers, een nose job, een facelift of ouderdom.
Waarschijnlijk een combinatie van allemaal .
r
Overigens hebben de meeste mensen die botoxen ook andere ingrepen ondergaan. Je weet dan nooit precies waar het van komt dat hun hoofd er bij het ouder worden raar uit gaat zien.
Neem nou Carla Bruni: Is dit het gevolg van Botox, cheek implants, lip fillers, een nose job, een facelift of ouderdom.
Waarschijnlijk een combinatie van allemaal .
r
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.