Contact manager app voor android gezocht

11-07-2012 20:43 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zoek een app voor mijn Samsung Galaxy Ace, en ik zie door de bomen het bos niet meer. Misschien dat hier iemand een briljant idee heeft:

Ik heb namelijk een enorme lijst aan nummers en e-mail adressen in mijn telefoon staan, een combinatie van telefoonnummers, Google contacten en werkmail contacten. Sommige hiervan zijn dezelfde persoon, maar krijg ik niet samengevoegd. Daarbij komt dat ik het grootste deel moet 'herschrijven' omdat ik in mijn oude telefoon kon kiezen voor "Miep thuis, Miep werk, Miep mobiel (allemaal onder Miep), wat in mijn Ace nu Miep/1, Miep/3, Miep/2 is geworden. Allemaal losse contacten dus, en een lijst om niet meer door heen te scrollen.

Hoog tijd dus voor een goede contact manager app. Het liefst wil ik iets wat à la Evernote en Dropbox ook op je laptop en tablet kan staan, en onderling synchroniseert. Zo kan op de laptop de namen herschrijven, iets wat op die telefoon een onmogelijk gepriegel is. Maar ja, bestaat zo iets??

Ik zou Samsung Kies / Contacten hiervoor kunnen gebruiken denk ik, ware het niet dat dat @#$$@ programma nooit gewerkt heeft, ook niet na herinstallatie. Mijn telefoon wordt noch via wifi, noch via de USB kabel herkend.

Wie heeft de gouden app tip?
Kun je, als je bijv. een contact opent, niet koppelen met andere gegevens van diezelfde persoon? Ik heb een Note en daar kan het wel mee, ideaal inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven