downloaden e books via bittorent

04-01-2013 22:50 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry dus
Nou, gewoon kopen dan maar. Zo'n schrijver wil misschien ook iets verdienen?

Verder zijn dit soort vragen verboden hier op Viva. En terecht.

Als je te dom bent om google te gebruiken, kun je beter dingen kopen!
Ok sorry hoor, ik zal het weghalen, dit wist ik niet. Beetje rustiger reageren mag ook wel. Als ik hiermee bekend was had ik het niet geplaats he? En al googlend heb ik de oplossing niet kunnen vinden.
Er is niets strafbaars aan downloaden.

Als je wilt weten hoe je een ebook kunt openen, gewoon even in de google intikken.

https://www.security.nl/a ... rate_Bay_illegaal%3F.html
anoniem_158207 wijzigde dit bericht op 04-01-2013 23:08
Reden: linkje
% gewijzigd
Hoi primaat, als het dan toch wel mag: tuurlijk heb ik al googlend op verschillende plekken instructies gelezen. Alleen als ik die instructies volg krijg ik ze dus niet geopend,ergens doe ik nog wat niet goed, maar weet niet wat
Dat hangt ervan af, je hebt verschillende e-bookjes, PDF of ePUB of nog andere, dat staat altijd achter de bestandsnaam. En of je ze nou gekocht hebt, van je moeder geleend of gedownload, dat maakt voor het openen niet uit.

Je vindt waarschijnlijk niets in de google omdat je zoekt voor het verkeerde type, tik het type er eens achteraan.
Ik kan ze wel vinden, dat is het probleem niet. Op sites als piratebay, isohont, torrentreactor. Dus volgens mij zit dat googlen wel goed.Ik kan ze ook downloaden, maar als ik het bestand wat is gedownload dan wil openen dan zegt de samsung: sorry, your device cannot play this file.

Maw: is er iets met de samsung waardoor dit niet lukt of is het gewoon niet het goede bestand?
bij adobe een epub reader halen

adobe digital editions heet het
Je moet een ereader downloaden. Bijv. Adobe digital editions. Ik heb vorige week een ebook gekocht via bol.com en kon het ook pas lezen toen de ereader geinstalleerd was.

Hoe dat werkt met bittorrent weet ik niet. Maar zonder ereader lukt het vast niet.
Ah, thanks, nu weet ik een beetje wat ik mis, nou kom ik er al googlend vast wel achter welke ik nodig heb. Kijk, ik ben niet handig met computers, maar dit kan ik weer denk ik. Fijn dat jullie even hebben meegedacht, als ik er zo nog niet uitkom meld ik me weer
Als je al een bittorrent client al hebt, kun je fijn op isohunt zoeken en het torrentje downloaden. Utorrent is wat mij betreft de beste. Maar via torrent laad je ook omhoog (uploaden) ben je wel strafbaar.
Gewoon gelijk uit je torrent client gooien als ie klaar is met downloaden. Doe je niks illegaals.
Ok, toch nog problemen. Adobe digital editions lijkt niet te kunnen op de samsung(android 4.1). Ik kan hem downloaden, maar ook weer niet openen. Adobe geeft op de site aan dat er een windowsprogramma nodig is om te kunnen draaien, maarje, die is er dus niet voor android.....

Iemand een idee?
Dit helpt: http://bit.ly/101c72H
ff in de playstore gewoon e-reader zoeken en je krijgt een hele lijst... zitten er genoeg bij ook KOBO die doet het wel goed...
.
Ah, toen ik hem net kocht zat kobo er op, maar die heb ik er afgegooid omdat ik dacht dat ik er niks aan had. Hmm, zou wel eens de reden kunnen zijn, ik ga hem even terugzetten.....
in de itunes store kun je heel veel gratis boeken downloaden. Gratis maar ben je toch legaal bezig. En ik moet zeggen er staan goede boeken tussen
Tja, als ik een ipad zou hebben zou de itunes store werken, maar die heb ik dus niet....
Os een ereader niet makelijker dan een Samsung telefoon? Daar mee kun je ook bij goedweer buiten mee lezen... kan met een telefoon niet
.
nou ja of je moet op z'n miniatuur schermpje lezen en de enigste met een beetje beeldscherm zijn de Samsungs

oled scherm kun je trouwens ook niks mee met teveel zon...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven