downloaden hardlopen met evy

23-08-2011 16:07 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, heb ik weer. Met mijn eindelijk zo na de vakantie hervonden goede instelling wilde ik het hardlopen weer oppakken en wel vanavond. Goeie verhalen gehoord over evy, dus ik op de download tour... Krijg ik het niet voor elkaar! De zip / rar bestanden kan ik wel downloaden, maar er gaat blijkbaar op het laatst wat mis, waardoor het programma bij het openen om te gaan extracten zegt: "probeer het nog een keer joh!". Wat doe ik fout?

En ik wil niet wéér een smoes hebben om niet te gaan vanavond, dus wie helpt mij uit de brand?
Wellicht dat het wel lukt met deze bestanden:

https://skydrive.live.com ... id=35FC12E152D98AC9%21159

Het is 0-5 km met Evy 2011
Hier nog een link:

https://skydrive.live.com ... id=D3F9CDE4CE14ABE3%21219

Dit zijn losse bestanden. Kan er ook niets fout gaan.

Succes vanavond!
oh kijk! Die had ik met googelen nog niet eens gevonden... Straks thuis meteen maar eens proberen! Mijn dank is groot (en mijn spierpijn hopelijk morgen nog groter)!
Mijn dank is ook groot, ik ga er ook voor!!
En anders misschien op rennenmetevy punt nl?
Zo leuk rennen met Evy!

Ik heb net les 12 gedaan.

Op rennenmetevy staan de zipbestanden inderdaad ook. Dat zijn de bestanden uit 2006.
He ing, schijnt heel leuk te zijn, alleen de muziek wat oudbollig/Belgisch! Succes!
quote:Vera77 schreef op 23 augustus 2011 @ 17:03:

En anders misschien op rennenmetevy punt nl?ja, maar dat document downloaden lukte dus niet. Evenals de andere rar / zip documenten
Had ik eerder ook, maar deze doet het wel!
potverdepotver, zit ik dan, in vol ornaat, charmante kledij aangetrokken, mp3-speler opgeladen, schoenen aan, sleutel bij me...

Begint het me toch te regenen en te onweren... Ik stel het even een half uurtje uit. (les 1 duurt toch maar 18 minuten).
@stormkracht is er ook een training voor 10 km?
Ja! Die is er ook. Ga gelijk even zoeken.
Op deze site kan je de nieuwste podcast bestellen:

http://www.keep-running.be/

Deze versie is uit 2011 en kost 12,95.

Op de site rennen met evy staat trouwens ook de podcast van 5 naar 10 km.
THNX, ik was ook opzoek naar dit bestandje per toeval kom ik het nu hier tegen!! ben benieuwd of ik het nu wel ga vol houden..
@geer86 In ieder geval veel succes! Je bent dus al eens begonnen?

@ingmagh Heb je alsnog gelopen? Met regen en onweer is het niet zo prettig om de deur uit te gaan.
De bui was om half negen wel zo'n beetje uitgeraasd en om kwart voor negen stond ik keurig buiten. Regen vind ik niet zo erg, maar onweer zo in de polder, neuh... En het was best heel leuk! Ik heb jaren bij een atletiekvereniging gelopen, maar na mijn verhuizen kon ik het niet vinden met de vereniging hier en is mijn conditie verslechterd tot ik de laatste driekwartjaar helemaal niet meer heb gelopen. Dus nu van scratch maar weer begonnen.
vriendinnetje loopt al met Evy ik begin vandaag :D, ben benieuwd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven