Draadloze EarPods, welke?

20-11-2019 10:36 12 berichten
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar (draadloze) EarPods met de pasvorm van Apple, maar deze vind ik zo duur..
Weten jullie een goed alternatief, of toch investeren?

Of..toch bij de bedrade versie blijven?
Alle reacties Link kopieren
Ali Express. Vloeken in de kerk hier op het forum, maar daar heb ik ze vandaan, €5.
Ik lees mee. Zat er net over na te denken om dezelfde vraag hier te stellen. :)
~What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?~
Als je aliexpress overweegt kijk dan even op de fb groep Ali versus de rest . Dan weet je in elk geval bij wie je ze niet moet halen .
Ik heb na vele omzwervingen de AirPods van Apple gekocht. Ze zijn echt significant beter. Duur maar ze zijn het waard
Ik heb uiteindelijk zo'n setje van 2-aan-elkaar-met-draadje gekocht. Die volledig draadloze zijn heel veel duurder voor dezelfde kwaliteit, en ik wilde vooral af van de draad door m'n kleding, dat draadje in m'n nek merk ik niet. Maar dat verschil natuurlijk per persoon.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Bedankt voor de tips! Ook de fb tip. Ik twijfel enorm, ben ook bang er een kwijt te raken.
Ik denk dat ik bij Ali begin, kan altijd nog overgaan op de echte als het tegenvalt.
ainne schreef:
20-11-2019 10:37
Ali Express. Vloeken in de kerk hier op het forum, maar daar heb ik ze vandaan, €5.
Het is geen vloeken in de kerk, maar het is gewoon niet te vergelijken. Natuurlijk, Apple is veel te duur, maar het is wel kwaliteit en je hoort en voelt het verschil met een setje van €5 echt wel. Het hangt er gewoon vanaf wat voor jou belangrijk is.
lisa_ schreef:
20-11-2019 11:14
Bedankt voor de tips! Ook de fb tip. Ik twijfel enorm, ben ook bang er een kwijt te raken.
Ik denk dat ik bij Ali begin, kan altijd nog overgaan op de echte als het tegenvalt.
Als je zo bang bent er een kwijt te raken, koop dan gewoon geen draadloze.
Tvp
Dat lijkt mij veel gezoek in de toekomst. Dan ren je om over te steken en ineens klinkt het geluid nog maar uit één oor en ligt de andere tussen de snelrijdende auto's.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Vooruit dan maar: https://www.youtube.com/watch?v=rtNIQdLpodI
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven