e books downloaden.

23-09-2013 17:19 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand een tip of een leuke site om gratis e books te downloaden? Ik ken de standaard sites wel, maar vind het allemaal een beetje stomme boeken. Ben meer op zoek naar nieuwe boeken. Of misschien heeft iemand nog leuke links?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
www.bookos.org
Bol.com.
Www.kat.ph
fatboys.org

soulseek

spotnet
Je wil dus eigenlijk gewoon boeken gaan stelen. Want 99% van de nieuwe boeken daar moet je gewoon voor betalen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Idd tonkje. Bedankt voor alle tips.
Als je engelstalig leest:

Www.tuebl.ca

Dit is NIET illegaal. Onder de Canadese wet mogen boeken verspreid worden. En aangezien downloaden in Nederland gewoon legaal is, kun je zonder zorgen daar boeken halen.
Heb je fb? Er zijn daar verschillende e-book groepen.
Via de bieb
Je bent zelf een theepot
http://www.smashwords.com/

Er staan ook Nederlandstalige boeken op en sommige zijn gratis
Welke Nona? Gewoon zoeken op e books? Of weet je een pagina?
@ Norma_jeane, jij woont toch in t buitenland?

Ik heb vorige week antwoord gehad van de nederlandse bibliotheek, dat je lid moet zijn van de bieb om daar ebooks van te kunnen lezen. Je schijnt geen lid vanuit het buitenland te kunnen worden, maar ze gaf wel aan dat je mee mag lezen op het pasje van bv je familie die nog wel in NLwoont.
Tantelilly: bedankt voor de tip! Kan je dan alle nieuwe boeken gewoon zo lezen als e book? Ik heb geen familie in Nederland denk ik die lid is van de bieb, maar misschien kan ik wel zelf lid worden, ben volgende week in Nederland.
O tilly sorry noemde je Lilly
Je hoeft geen lid te worden van de bieb. Je kan gewoon naar binnen toe (openbaar gebouw) en daar bij een pc je aanmelden voor de digitale boeken.

Let wel op, e-Brooks kunnen ook uitgeleend zijn en je kan ze 3 weken lenen. Na 3 weken blokkeert het geleende boek automatisch.
Spotnet heeft bijna alles ook films trouwens ;)
Ik heb nu spotify voor muziek, netflix voor films en series. Ik zou ook zoiets voor boeken wel willen.

Mij lukt het lezen via de bieb echt niet. Ik krijg zo'n ebook gewoon echt niet op mn reader. Het leek me best leuk.
Het Viva forum is papaja.
Nymphadora, zie mijn post hierboven. Echt hele fijne sites met ook nieuwe boeken.
Oh, ik had de linkje nog niet bekeken omdat ik dacht dat het allemaa 'illegaal' was.

Leuk.
Het Viva forum is papaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven