E-mail via telefoon binnen halen...
dinsdag 26 februari 2013 om 17:25
Hallo
Ik heb sinds ik mijn telefoon heb (samsung galaxy) mijn email via het email icoon ingesteld. Als er mail is komt het gelijk binnen. Ideaal. Sinds gisteren gebeurt dit niet meer. Ik heb de accounts verwijderd en toen ging t weer goed. Maar vandaag toch weer problemen
Nu druk ik net op email controleren en toen kwamen er wat emails binnen. Openen lukt alleen niet. Heel vaag. Ik zie een wit scherm. Bij oudere berichten staat de tekst wel.
Ik heb niets veranderd. Iemand een idee?
Hopelijk ben ik duidelijk
Ik heb sinds ik mijn telefoon heb (samsung galaxy) mijn email via het email icoon ingesteld. Als er mail is komt het gelijk binnen. Ideaal. Sinds gisteren gebeurt dit niet meer. Ik heb de accounts verwijderd en toen ging t weer goed. Maar vandaag toch weer problemen
Nu druk ik net op email controleren en toen kwamen er wat emails binnen. Openen lukt alleen niet. Heel vaag. Ik zie een wit scherm. Bij oudere berichten staat de tekst wel.
Ik heb niets veranderd. Iemand een idee?
Hopelijk ben ik duidelijk
dinsdag 26 februari 2013 om 18:10
Ik heb mijn hotmailadres doorgelinkt naar een gmailadres. Gmailadres moest ik sowieso hebben voor android telefoon en nu krijg ik dus ook gewoon de mailtjes binnen (alleen lastig met beantwoorden vanaf telefoon, want dan komt je gmailadres als afzender te staan). Maar ik beantwoord gewoon via de computer, zo dringend is het niet, ik ben alleen nieuwsgierig.
dinsdag 26 februari 2013 om 18:29
Ik wil dit topic niet bevuilen, maar heb ook een vraag over de S2. Weet iemand of er ergens een instelling of app is die ervoor zorgt dat je niet tig keer 1 en dezelfde foto/afbeelding in je galerij opslaat. Bijvoorbeeld als je via Whatsapp een foto verstuurd naar meerdere mensen slaat ie deze per keer opnieuw op waardoor je dus tig dubbele hebt.