e-reader en opladen

30-03-2011 09:54 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn e-reader kan alleen via de USB van de pc opgeladen worden.. Maar kan dat ook anders? Ik heb her en der gelezen over de micro usb aansluiting dat er daar ook bijv. laders van mobieltjes oppassen..Klopt dit en wordt de e reader dan goed opgeladen ? Kan je hem ook in de auto laden ?

Ik heb een sony overigens
Ik kan mijn E-reader ook via de micro USB aansluiting van mijn TomTom in de auto opladen. Maar er zijn ook opladers voor e-readers te koop die gewoon in het stopcontact kunnen, ik weet niet of telefoonopladers gebruikt kunnen worden, mijn telefoon heeft geen micro USB aansluiting.
ik gebruik de oplader van mijn mp3 speler.

USB kabel past in die lader en dan in het stopcontact.
Ik heb deze voor mijn iPod: klik

Voor 10 euro bij de Mediamarkt. Mijn iPod wordt altijd goed opgeladen en hij werkt vast ook voor je e-reader.
Je kunt er gewoon een losse oplader voor kopen.
ja er zijn speciale van sony maar die zijn in verhouding vrij duur.. althans.. ik vond er net 1 op bol.com..
quote:poldervrouw schreef op 30 maart 2011 @ 09:54:

Mijn e-reader kan alleen via de USB van de pc opgeladen worden.. Maar kan dat ook anders? Ik heb her en der gelezen over de micro usb aansluiting dat er daar ook bijv. laders van mobieltjes oppassen..Klopt dit en wordt de e reader dan goed opgeladen ? Kan je hem ook in de auto laden ?

Ik heb een sony overigens

Hoi, Ik heb dezelfde e-reader. en ik heb er een oplader bijgekocht van de psp, werkt perfect! Alle andere die ik geprobeerd heb, werkte niet, trokken de batterij alleen maar leeg.

Succes
kan die ook in de auto of alleen in het stopcontact ? Kan ik die gewoon kopen bij een speelgoed winkel ?
.
Sony heeft een vrij standaard oplader geloof ik voor al haar systemen. De psp-lader zal het ook doen en daar bestaat ook een autolader van o.a. bij de speelgoedwinkels te koop.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven