Een maand geen facebook

22-07-2012 16:08 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie doet er mee?

Meld je aan!

Mijn account blijft gewoon geactiveerd, ik log mezelf alleen een maand lang niet in.

Als je in de verleiding komt schrijf dan van je af in dit topic!

Ik doe mee omdat..Ik de laatste tijd heel vaak achter facebook zit en het zonde vind van mijn tijdverdrijf. Door een maand niet achter facebook te zitten wil ik kijken hoe erg ik het mis en of ik het wel nodig heb!

Ik ben benieuwd wie er mee willen doen.

Misschien is het wel geen succes, maar ik wil het in ieder geval proberen!
Je kunt toch ook gewoon minderen als je FB wel wilt gebruiken maar niet zoveel??

Anyway, succes
Ik zit al bijna nooit achter Facebook. Wat doe hè er allemaal mee dat je er zo vaak achter zit dan?
En dan ipv Facebook dus forummen? Euh wát is dan precies de meerwaarde?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee, geen behoefte aan. Ik kijk mijn facebook iedere dag wel even, heb niet he idee dat ik er iemand kwaad mee doe.

Maar als het voor jou als verslaving voelt en je wilt een maand niet kijken: succes.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Enn schreef op 22 juli 2012 @ 16:11:

En dan ipv Facebook dus forummen? Euh wát is dan precies de meerwaarde? Heb t laatst ook 2 weken gedaan, lekker rustig en niet gemist. Ik doe mee.
Ik heb m'n FB een keer een paar weken 'offline' gehad..

Miste toch wel veel.

En een feestje haha! Had het evenement dus niet gezien..

Nah, ik doe niet mee want vind het jammer. Doe er sindsdien gewoon wat minder mee.
Internagelaktisch
quote:Miekkie schreef op 22 juli 2012 @ 16:10:

Ik zit al bijna nooit achter Facebook. Wat doe hè er allemaal mee dat je er zo vaak achter zit dan?

Onder mijn studiegenoten worden er hele gesprekken gevoerd op facebook :D letterlijk dat er op een gegeven moment 200 comments onder mn statusupdate staan.

Verder...foto's kijken, lekker kletsen endezo.
Ik wens je veel succes!!
quote:Ruza schreef op 22 juli 2012 @ 16:14:

[...]

Onder mijn studiegenoten worden er hele gesprekken gevoerd op facebook :D letterlijk dat er op een gegeven moment 200 comments onder mn statusupdate staan.

Verder...foto's kijken, lekker kletsen endezo.

Bij mensen waarbij standaard door velen gereageerd wordt reageer ik uberhaupt niet, omdat ik geen zin heb elke keer zo'n melding te krijgen dat er weer 'n ander gereageerd heeft.

Ik heb ook 'n hoop mensen als kennissen staan zodat ik niet alles meer van ze hoef tegen te komen.

Interessante posts kom ik hooguit 'n paar keer per week tegen.

Kijk eigenlijk vooral voor de leuke plaatjes, maar daar ben ik in 'n paar minuten wel mee klaar.

Dus nee, ik hoef niet te minderen.
Oh ik mis niets, ik heb er geen een.
quote:elninjoo schreef op 22 juli 2012 @ 16:18:

[...]

Bij mensen waarbij standaard door velen gereageerd wordt reageer ik uberhaupt niet, omdat ik geen zin heb elke keer zo'n melding te krijgen dat er weer 'n ander gereageerd heeft.

Ik heb ook 'n hoop mensen als kennissen staan zodat ik niet alles meer van ze hoef tegen te komen.

Interessante posts kom ik hooguit 'n paar keer per week tegen.

Kijk eigenlijk vooral voor de leuke plaatjes, maar daar ben ik in 'n paar minuten wel mee klaar.

Dus nee, ik hoef niet te minderen.

Ik wil vooral niet minderen Het belemmert me op geen enkele manier. het gewone leven gaat gewoon door en ik lees zelfs nog wel eens een boek.

Idd wel sommige mensen ge-unsubscribed omdat het een stel recalcitrante relshoppers zijn die over alles iets te klagen hebben maar nog net wel aardig genoeg om af en toe mee te babbelen. Wel de lusten, niet de lasten dus.
Da's wel lekker makkelijk, midden in de zomer.

Ik daag je uit dit hartje winter te doen!
quote:charlottecharles schreef op 22 juli 2012 @ 16:32:

Da's wel lekker makkelijk, midden in de zomer.

Ik daag je uit dit hartje winter te doen!Als er 5cm sneeuw ligt waardoor wegen onbegaanbaar zijn, OV niet rijdt en we allemaal gedwongen opgesloten zitten in huis.
Nou ja, aan de andere kant. Mensen gaan er nu op uit en posten veel meer over wat ze gedaan hebben. Mijn leven is in de zomer boeiender dan in de winter
quote:Enn schreef op 22 juli 2012 @ 16:11:

En dan ipv Facebook dus forummen? Euh wát is dan precies de meerwaarde? Ik zou inderdaad meer tijd overhouden van een maand geen forum
Later is nu
Waarom zou je facebook trouwens nodig hebben? En waarom zou je ermee stoppen, wanneer blijkt dat je facebook niet nodig hebt?

Ik heb ook geen tijdschriften nodig, toch lees ik ze.
Later is nu
quote:dreamer schreef op 22 juli 2012 @ 17:00:

[...]

Ik zou inderdaad meer tijd overhouden van een maand geen forum Ik ook!
Een maand geen forum én Facebook... Ik zou me echt kapot gaan vervelen, en dat is geen grap. Ik zou wel graag mijn gebruik meer willen beperken en andere dingen doen, maar niet nu.
Ik vraag me echt af waarom?

Is het zo'n verslaving?

Ik kijk elke dag even op mijn iPad.

Kost me nog geen 5 min.
quote:galadriel schreef op 22 juli 2012 @ 19:13:

Ik vraag me echt af waarom?

Is het zo'n verslaving?

Ik kijk elke dag even op mijn iPad.

Kost me nog geen 5 min.Dat doe ik ook elke dag. Als ik op vakantie ga en er is geen wifi dan heb ik ook geen fb.
Wat heeft het voor zin om een maand geen Feestboek te gebruiken als je daarna toch weer elf maanden wel op Feestboek woont?

Zelf "zit" ik dagelijks op FB, maar zou best zonder kunnen, zelfs op vakantie. Ook mijn telefoon dan blijft uit, op een dagelijkse"sms" controle na. Als we een auto huren, dan gaat de GSM wel mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven