epub bestanden downloaden?
dinsdag 9 juli 2013 om 19:36
donderdag 11 juli 2013 om 22:34
quote:Farida999 schreef op 11 juli 2013 @ 12:40:
Ik vind het een beetje vreemd dat je bij Torrents je creditcard gegevens in moet vullen? Het is toch gratis?Je hebt ook betaalde torrentsites ik raad je de gratis " kuiken.co " aan "isohunt" en kat.ph als je daar als zoekactie "epub nl" invult dan gaat er een wereld voor je open. Veel leesplezier gewenst.
Ik vind het een beetje vreemd dat je bij Torrents je creditcard gegevens in moet vullen? Het is toch gratis?Je hebt ook betaalde torrentsites ik raad je de gratis " kuiken.co " aan "isohunt" en kat.ph als je daar als zoekactie "epub nl" invult dan gaat er een wereld voor je open. Veel leesplezier gewenst.
donderdag 11 juli 2013 om 22:42
quote:ballys schreef op 11 juli 2013 @ 22:33:
Als je je creditcard gegevens in moet vullen dan doe je het niet goed.. Gewoon bittorrents downloaden en dan gaan downloaden zelf gebruik ik torrents met een Z punt com
Die gebruik ik ook. Fijne site.
Als downloadprogramma op mijn Mac gebruik ik Transmission.
Als je je creditcard gegevens in moet vullen dan doe je het niet goed.. Gewoon bittorrents downloaden en dan gaan downloaden zelf gebruik ik torrents met een Z punt com
Die gebruik ik ook. Fijne site.
Als downloadprogramma op mijn Mac gebruik ik Transmission.
donderdag 18 juli 2013 om 11:27
Kan iemand mij aub even op weg helpen?
Inmiddels heb ik kickasstorrents gedownload daarnaast moest ik VUZE downloaden
Ik heb nu een boek gedownload dat is in een map vuze downloads terechtgekomen , achter het bestand staat naast epub DMT.
Ik heb dit bestand naar mijn E-reader gesleept maar ik kan het helaas niet openen.
Wat doe ik verkeerd??
Inmiddels heb ik kickasstorrents gedownload daarnaast moest ik VUZE downloaden
Ik heb nu een boek gedownload dat is in een map vuze downloads terechtgekomen , achter het bestand staat naast epub DMT.
Ik heb dit bestand naar mijn E-reader gesleept maar ik kan het helaas niet openen.
Wat doe ik verkeerd??
donderdag 18 juli 2013 om 13:37
Highwaynation, ik snap niet goed hoe jij het nou doet hoor.
Als je via google bestanden zoekt , dan moet je toch ook nog een site vinden waar je ze kunt downloaden?
De nieuwste van Hosseini heb ik nog niet gevonden, helaas.
Inmiddels heb ik bestanden op mijn reader kunnen zetten.
er zitten dus ook wel eens bestanden tussen die niet werken.
Verder is het geweldig natuurlijk en de nieuwste boeken !
Als je via google bestanden zoekt , dan moet je toch ook nog een site vinden waar je ze kunt downloaden?
De nieuwste van Hosseini heb ik nog niet gevonden, helaas.
Inmiddels heb ik bestanden op mijn reader kunnen zetten.
er zitten dus ook wel eens bestanden tussen die niet werken.
Verder is het geweldig natuurlijk en de nieuwste boeken !
donderdag 18 juli 2013 om 21:49