Ergelijke facebookberichten deel 6

04-10-2019 10:44 2270 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van plaatjes die het eerste product in de po van het kleine wondertje laten zien tot ellenlange slecht geschreven verhalen, die toch maar door 5% van de vrienden gedeeld worden. Wat kwam jij tegen op facebook vandaag?

Afbeelding


Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Die ‘ik ben onzichtbaar ziek’ berichten.
Man man.. Dat hoeft toch niet op fb.
Alle reacties Link kopieren Quote
LAgirl82 schreef:
29-11-2019 09:08
EEN KINDERFEEST VERPESTEN DAT IS NOG VEEEEEEEEL ERGER DAN RACISME!!!!!!!!

Van mijn tante :facepalm: O_o
Afbeelding
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Pink-nails schreef:
03-12-2019 08:09
Die ‘ik ben onzichtbaar ziek’ berichten.
Man man.. Dat hoeft toch niet op fb.
Jawel, want anders ziet niemand het en zo iemand is ook zielug...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
[quote=BigLizzie post_id=30482250 time=1570774961 user_id=387024]
Nooit geweten dat daar een naam voor was. :-D

Er gaat nu ook weer zo een tenenkrommende rond over depressief zijn. Het ergste nog: twee vrienden die nooit meededen aan deze ellende delen nu opeens dit soort rotzooi.

“Ik heb al gestemd! Jij ook!? Die van de top 2000. Klik hier voor mijn lijstje” . Al tig keer gezien. Nee! Could not give a rats ass!
Een kennis van me is op vakantie zonder zijn vriendin. De vriendin in kwestie heeft hem getagd met een foto van hun tweetjes met daarbij een begeleidende tekst 'Weer onderweg.. Tot snel! Liefs van je <zum kotsen koosnaampje>'.

Waarom altijd dat geklef op fb? Ondertussen probeert hij nog steeds menig vrouw in bed te krijgen wat het geklef op fb alleen maar sneuer maakt.
Ik ben (nog) lid van zo'n weggeef-groep. Ik zie steeds vaker berichten voorbij komen van mensen die iets weggeven en dan erbij zetten 'ik weet niet of ie het doet'
Euh, test het dan even :bonk: Of wil je gewoon dat andere mensen jouw troep maar op moeten ruimen ofzo?
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand vraagt in een Facebook groep waar die zo goedkoop mogelijk postzegels kan kopen :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Mag ik me ook aansluiten? :)
Oké dit gaat niet over Facebook maar Instagram... Facebook heb ik al jaren niet meer omdat ik me dus alleen nog maar aan het ergeren was.

Maar ik volg dus een oude vriendin op Instagram en zij plaats ie-de-re dag dingen van de kinderen, echt een hele dagplanning.

Dat begint in de ochtend met een 'schattige' foto dat ze net wakker zijn en gaat de hele dag door pffff.
Een keer een foto is nog leuk maar dit is wel een beetje too much.
Yessss :cheer2:

Hier weinig facebook of instagram ergernissen. :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey Kwebbeltje :-D
Ja misschien moet ik ook weer even drastisch gaan minderen, wordt er eigenlijk heel onrustig van en dan ga ik me vervolgens dus zitten ergeren aan wat anderen plaatsen :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
De weggeefhoek. Een complete kerstboom voor "iemand die het goed kan gebruiken".

En dan mensen die een ander taggen, compleet met zielig verhaal, liefst inclusief verwijzingen naar schuldsanering of zoveelste ongeplande kind op komst.

Het zal je overkomen, zo goedbedoeld getagd worden.
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Oh gut ja die weggeefhoek :rofl: Echt sommige berichten zijn zo triest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit daar bewust niet bij, zo'n weggeefhoek.
Later is nu
Peponi schreef:
08-12-2019 15:51
“Ik heb al gestemd! Jij ook!? Die van de top 2000. Klik hier voor mijn lijstje” . Al tig keer gezien. Nee! Could not give a rats ass!

Heerlijk juist. Ik kijk graag op welke nummers mijn vrienden stemmen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Katatoniaaa schreef:
22-12-2019 23:24
De weggeefhoek. Een complete kerstboom voor "iemand die het goed kan gebruiken".

En dan mensen die een ander taggen, compleet met zielig verhaal, liefst inclusief verwijzingen naar schuldsanering of zoveelste ongeplande kind op komst.

Het zal je overkomen, zo goedbedoeld getagd worden.
Of juist van die mensen die enorm graag als de gulle gever gezien worden en doen alsof ze een schat weggeven.
En dan een compleet verhaal met tig regels erbij waar je aan moet voldoen en dan gaan zij wel iemand trekken.
En dan gaat het om een aangebroken schaal gourmetvlees ofzo.

Ik zat in zo'n groep omdat ik het handig vond als ik een beunhaas voor iets zocht of wanneer ik zelf iets gratis weggaf (zonder voorwaarden ;-)), maar om dit soort gezeur ben ik eruit gegaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eigenlijk heb ik best wel tamme facebookvrienden, ik kom gewoon hier kijken wat ik mis ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Een prachtig idee...

Laat een positief woord voor me achter dat ik mee kan nemen in 2020 en dat begint met de eerste letter van je naam.
Slechts één woord. (Kopieer dit op je eigen timeline zodat ik daar een woord voor jou kan achterlaten!)
Maak plezier en geniet! Maak er iets moois van in 2020!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vergeet niet dat morgen de nieuwe Facebook-regel begint waarop ze je foto's kunnen gebruiken. Vergeet niet dat de deadline vandaag is !!! Het kan worden gebruikt in rechtszaken tegen je. Alles wat je hebt gepost, wordt vanaf vandaag openbaar, zelfs verwijderde berichten of verbannen foto's. Een simpele copy-and-paste kost niets, voorkomen is beter dan genezen.

Ik geef Facebook of Facebook-gerelateerde entiteiten geen toestemming om eerdere en toekomstige foto's, informatie, berichten of publicaties te gebruiken. Met deze verklaring waarschuw ik Facebook dat het ten strengste verboden is om op basis van deze groep en/of de inhoud ervan informatie bekend te maken, te kopiëren, te verspreiden of enige andere actie tegen de groep te ondernemen. De inhoud van deze groep is privé- en vertrouwelijke informatie. De schending van de privacy kan strafbaar zijn door de wet (UCC 1-308-1308-103) en het Statuut van Rome.

OPMERKING: Facebook is nu een openbare entiteit. Alle leden moeten een notitie van dit type publiceren. Als je wilt, kun je deze versie kopiëren en plakken. Als je niet minimaal één keer een verklaring publiceert, geef je stilzwijgend toestemming voor het gebruik van je foto's en informatie in updates van de profielstatus.

NIET DELEN. Kopieer en plak.

Hun nieuwe algoritme kiest dezelfde mensen - ongeveer 25 - die je berichten zullen lezen.

Dus, houd je vinger ergens in dito bericht en "copy" verschijnt. Klik op "kopiëren". Ga vervolgens naar je pagina, start een nieuwe publicatie en plaats uw vinger ergens in het lege veld. "Plakken" verschijnt en klik op plakken

Word echt tijd dat ik mijn vriendenlijst op schoon :facepalm:
derooiekater schreef:
31-12-2019 06:16
Vergeet niet dat morgen de nieuwe Facebook-regel begint waarop ze je foto's kunnen gebruiken. Vergeet niet dat de deadline vandaag is !!! Het kan worden gebruikt in rechtszaken tegen je. Alles wat je hebt gepost, wordt vanaf vandaag openbaar, zelfs verwijderde berichten of verbannen foto's. Een simpele copy-and-paste kost niets, voorkomen is beter dan genezen.

Ik geef Facebook of Facebook-gerelateerde entiteiten geen toestemming om eerdere en toekomstige foto's, informatie, berichten of publicaties te gebruiken. Met deze verklaring waarschuw ik Facebook dat het ten strengste verboden is om op basis van deze groep en/of de inhoud ervan informatie bekend te maken, te kopiëren, te verspreiden of enige andere actie tegen de groep te ondernemen. De inhoud van deze groep is privé- en vertrouwelijke informatie. De schending van de privacy kan strafbaar zijn door de wet (UCC 1-308-1308-103) en het Statuut van Rome.

OPMERKING: Facebook is nu een openbare entiteit. Alle leden moeten een notitie van dit type publiceren. Als je wilt, kun je deze versie kopiëren en plakken. Als je niet minimaal één keer een verklaring publiceert, geef je stilzwijgend toestemming voor het gebruik van je foto's en informatie in updates van de profielstatus.

NIET DELEN. Kopieer en plak.

Hun nieuwe algoritme kiest dezelfde mensen - ongeveer 25 - die je berichten zullen lezen.

Dus, houd je vinger ergens in dito bericht en "copy" verschijnt. Klik op "kopiëren". Ga vervolgens naar je pagina, start een nieuwe publicatie en plaats uw vinger ergens in het lege veld. "Plakken" verschijnt en klik op plakken

Word echt tijd dat ik mijn vriendenlijst op schoon :facepalm:
Wat erg deze weer terug ja?
Die ging zeker 6-8 jaar geleden al rond.
Kan geen oliebollen foto meer voorbij zien komen op FB
Alle reacties Link kopieren Quote
Doubletree20 schreef:
31-12-2019 13:53
Kan geen oliebollen foto meer voorbij zien komen op FB
Nog niet gezien. Wel Nederlanders die zich afvragen waar je in Londen oliebollen kunt krijgen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
DG2015 schreef:
31-12-2019 16:39
Wel Nederlanders die zich afvragen waar je in Londen oliebollen kunt krijgen.
Oh oh oh :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Mensen die via FB op gaan roepen om te stemmen op hun bedrijf voor het 1 of ander.
mensen die win -en like-acties delen voor een taart van een winkel aan de andere kant van het land

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven