Ergelijke facebookberichten deel 6

04-10-2019 10:44 2270 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van plaatjes die het eerste product in de po van het kleine wondertje laten zien tot ellenlange slecht geschreven verhalen, die toch maar door 5% van de vrienden gedeeld worden. Wat kwam jij tegen op facebook vandaag?

Afbeelding


Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
BigLizzie schreef:
24-11-2019 08:51
Ben benieuwd wanneer alle kaarsjes voor ik-weet-niet-wie allemaal weer gebrand moeten worden richting de feestdagen.

En kopiëren he, niet delen :rofl:
Ja die gaan komen :rofl:
Bij 1 iemand ga ik hem wel snappen maar de rest word genegeerd :rofl:
Wat is dat opeens met al die "Ik zorg" dingen in profiel foto's?
Ja, ik zorg ook, maar moet dat op mijn foto? Zorg ik anders niet goed of ben ik te oud voor zoiets? Nou ja, de meeste vrouwen die de "Ik zorg" in hun profielfoto hebben zijn even oud of ouder dan mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
LAgirl82 schreef:
24-11-2019 21:23
Wat is dat opeens met al die "Ik zorg" dingen in profiel foto's?
Ja, ik zorg ook, maar moet dat op mijn foto? Zorg ik anders niet goed of ben ik te oud voor zoiets? Nou ja, de meeste vrouwen die de "Ik zorg" in hun profielfoto hebben zijn even oud of ouder dan mij.
Het zijn allemaal mensen die in de zorg werken: https://www.ontdekdezorg.nl/over-de-campagne
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
LAgirl82 schreef:
24-11-2019 21:23
Wat is dat opeens met al die "Ik zorg" dingen in profiel foto's?
Ja, ik zorg ook, maar moet dat op mijn foto? Zorg ik anders niet goed of ben ik te oud voor zoiets? Nou ja, de meeste vrouwen die de "Ik zorg" in hun profielfoto hebben zijn even oud of ouder dan mij.
dit ging om de staking in de zorg afgelopen woensdag. Dus zorgenden die mss niet mee konden doen, maar op deze wijze wel willen laten weten dat ze er achter staan
Alle reacties Link kopieren Quote
"Gisteren mijn goudvis in bad gedaan. Hij vond het prachtig!! Tijdens het wassen van zijn haartjes deed hij gewoon het washandje voor zijn oogjes, dan prikte de shampoo niet zo. Na het badderen nog een beetje parfum achter zijn oortjes gedaan en wat deodorant onder zijn okseltjes."

Wees blij dat je hem niet kent. Reactie wordt meestal gebruikt om aan te geven dat je het artikel geen serieuze reactie waard vindt. En om je zo dus eigenlijk te onderscheiden van alle mensen die er wel op reageren. Helaas komt de quote tegenwoordig zo vaak voor, dat je je daarmee dus totaal niet meer onderscheid in mijn ogen.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren Quote
Opvoedmethode van vroeger en van nu..
Om maar eens een paar voorbeelden te noemen:
Moeder loopt met kind in de winkel, kind wil een snoepje. Mama zegt nee. Kind gaat plat op de grond liggen en 9 van de 10 keer krijgt hij zijn snoepje om hem zijn kop dicht te laten houden.
Vroeger, kreeg je meteen een draai om je oren (volle winkel of niet) en je kon 2 dagen naar een snoepje fluiten!
Te laat thuiskomen, "Ow schatje ik ben blij dat je eindelijk thuis bent, volgende keer wel graag op tijd komen"..
Vroeger, stonden ze je al op te wachten met een mattenklopper en had je een week later nog de ruitjes in je reet staan!
Geloof maar niet dat je de eerste week nog fatsoenlijk kon zitten, laat staan dat je naar buiten mocht!
Grote mond, "Lieverd ik wil niet dat je zo tegen me praat, dat is niet netjes!"..
Vroeger, kon je heel gauw maken dat je boven kwam en dan moest je verdomd snel zijn anders kreeg je een schop onder je reet en raakte je de traptreden nog niet meer!
Mama ik wil graag dat grote cadeau..
"Nee nu niet schatje een ander keertje"
Kind zet de boel op stelten en mama koopt van haar laatste geld het cadeautje want ja in deze tijd horen kinderen niet graag nee..
Vroeger, werd er gezegd papa en mama moeten eerst ervoor werken wil je dat cadeautje alsnog graag hebben dan pees je er maar voor.. (kon je de auto gaan wassen of heitje voor een karweitje gaan doen) maar hey we leven nog!
Meehelpen in het huishouden, kinderen zitten alleen nog maar achter de PlayStation of smartphones en zijn te lui dat ze uit hun ogen kijken, meehelpen thuis dat kennen ze niet meer.
Vroeger, kwam je de deur niet uit voordat je je kamer op had geruimd of je klusjes had gedaan!
Het typische gezegde, van boven bont en van onderen stront ging bij ons niet op! Schoonmaken en meehelpen was de taak en dat deden we dan ook, zoiets noemden wij respect!
Alstublieft en dank u wel is blijkbaar ook iets wat vele niet meer uit kunnen spreken.
Vroeger bleef je moeder net zo lang naast je staan tot je dank je wel had gezegd en anders kon je dat worstje aan de slager terug geven!
Mama staat met 6 verschillende pannen op het fornuis want de ene lust dit niet en de ander weer dat niet, met als gevolg de kinderen naaien eruit na het eten en mama blijft achter met een grote berg afwas..
Vroeger at je wat de pot schafte, zo niet dan kon je zonder eten naar bed!
En raad eens?
We leven nog steeds!
Grote mond of geen respect voor de leraar
"Tjah onze Jan zal niet zomaar boos geworden zijn op de juf dan zal ze wel iets gezegd hebben wat hij niet leuk vindt!"..
Vroeger, kreeg je een paar tikken met de lineaal op je vingers en als je thuis kwam kreeg je je portie vet nog een keer.
En of dat je de volgende keer luisterde.
En dan tegenwoordig al die gekke regeltjes rondom pedagogisch verantwoord opvoeden "mn reet" daarom zijn de helft van de kinderen ontspoort en bij het woordje nee krijgen ze al bijna een tia...
Ik weet wel dat wij dit vroeger niet hoefden te proberen maar ik kom wel uit een generatie die respect, normen en waarden heeft.
Nee was bij ons nee en ook al waren onze ouders wat strenger,zijn we er niet slechter van geworden.
Eerlijk gekopieerd.. maar wel de waarheid 😉
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar al die mensen van 'vroeger' zijn toch degenen die nu kinderen hebben? OF kleinkinderen? Ik vind het in elk geval een gedrocht. :misselijk:

Er gaat ook nog steeds zo'n verhaal rond van een oude dame, die een tasje vraagt waarop de caissière zegt 'mevrouw dat is slecht voor het milieu' en dan komt een reprimande in de trant van 'vroeger.. toen we nog moesten lopen... 10 km naar school'. (ik weet de nuance niet meer, maar daar kwam het op neer ;-)) )

Lekker belangrijk wat je vroeger deed en moest. NU weten we dat zo'n plastic zakje slecht is voor het milieu. Overigens is die reprimande volgens mij al zo'n 10 jaar oud en gaat hij nu als 'nieuw' rond op twitter. :nut:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreamer schreef:
25-11-2019 17:35
Maar al die mensen van 'vroeger' zijn toch degenen die nu kinderen hebben? OF kleinkinderen? Ik vind het in elk geval een gedrocht. :misselijk:

Er gaat ook nog steeds zo'n verhaal rond van een oude dame, die een tasje vraagt waarop de caissière zegt 'mevrouw dat is slecht voor het milieu' en dan komt een reprimande in de trant van 'vroeger.. toen we nog moesten lopen... 10 km naar school'. (ik weet de nuance niet meer, maar daar kwam het op neer ;-)) )

Lekker belangrijk wat je vroeger deed en moest. NU weten we dat zo'n plastic zakje slecht is voor het milieu. Overigens is die reprimande volgens mij al zo'n 10 jaar oud en gaat hij nu als 'nieuw' rond op twitter. :nut:
Ja maar het gaat dan nooit om de eigen kinderen, altijd om die van en ander.
Voor de eigen kinderen zijn er weer plaatjes die zeggen hoe trots je bent dat je kind je kind is. Inclusief heel veel glitters
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
nlies schreef:
25-11-2019 17:38
Ja maar het gaat dan nooit om de eigen kinderen, altijd om die van en ander.
Voor de eigen kinderen zijn er weer plaatjes die zeggen hoe trots je bent dat je kind je kind is. Inclusief heel veel glitters

Ah, nee, natuurlijk. Dom van me. Alleen andermans kinderen zijn slecht opgevoed. Natuurlijk. Was ik vergeten.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreamer schreef:
25-11-2019 17:40
Ah, nee, natuurlijk. Dom van me. Alleen andermans kinderen zijn slecht opgevoed. Natuurlijk. Was ik vergeten.
och daar is vast ook wel een facebookplaatje voor, maar ik ben nog al slecht in plaatjes zoeken. Bovendien heb ik de meeste pagina's waar die plaatjes staan geblokt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
'"Je bent zo zo sterk", zeggen ze. Maar ze weten niet wat voor hel je van binnen leeft. Je kiest er niet voor om sterk te zijn, je wordt het omdat je geen andere keuze hebt.'

:sick: :sick:
Alle reacties Link kopieren Quote
Die foto's van de FBpagina Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind

Een foto van een jongetje met het syndroom van down, zielig op een klimrek zittend of in het geval wat ik nu zie, een foto van een meisje dat zielig kijkt met zo'n luchtapparaat om d'r nek
Met daaronder de tekst ''geen kind zonder vriendjes. Ontdek Robin's verhaal''

De kinderen vind ik niet ergerlijk, maar wel het feit dat je met zulke foto's de aandacht wilt trekken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Michella_1991 schreef:
27-11-2019 10:30
Die foto's van de FBpagina Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind

Een foto van een jongetje met het syndroom van down, zielig op een klimrek zittend of in het geval wat ik nu zie, een foto van een meisje dat zielig kijkt met zo'n luchtapparaat om d'r nek
Met daaronder de tekst ''geen kind zonder vriendjes. Ontdek Robin's verhaal''

De kinderen vind ik niet ergerlijk, maar wel het feit dat je met zulke foto's de aandacht wilt trekken!

Vaak ook dit soort plaatjes met 'Niemand deelt deze foto, deel deze foto en laat zien dat je om dit kind geeft'. Alsof dat kind hierop zit te wachten. Blijkt ook nog vaak een gejatte foto te zijn, waarbij ouders er niets van weten dat hun kind voor zoiets gebruikt wordt.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
AbsoFabso schreef:
26-11-2019 17:34
'"Je bent zo zo sterk", zeggen ze. Maar ze weten niet wat voor hel je van binnen leeft. Je kiest er niet voor om sterk te zijn, je wordt het omdat je geen andere keuze hebt.'

:sick: :sick:


Ja, met zulke pareltjes is je teiltje snel gevuld.
You don't have to fit into the format
Lotte35 schreef:
27-11-2019 12:47
Ja, met zulke pareltjes is je teiltje snel gevuld.
Inderdaad!
Alle reacties Link kopieren Quote
Daar is de eerste al :facepalm:


Enkele gedachten voor deze tijd van Kerst en Oud & Nieuw. Het is belangrijk om je te realiseren dat niet iedereen uitkijkt naar Kerstmis. Sommige mensen worden niet omringd door prachtige grote gezinnen. Sommigen van ons hebben problemen tijdens deze periode en we ervaren grote droefheid als we denken aan de geliefden die nu niet bij ons zijn. Voor velen is het hun eerste Kerst zonder een bepaalde geliefde en vele anderen verloren dierbaren tijdens de Kerst periode. En veel mensen hebben niemand om deze tijd mee door te brengen en worden overmand door eenzaamheid. We hebben nu allemaal zorgzame, liefdevolle gedachten nodig.
Mag ik mijn vrienden, waar je ook bent, vragen om deze status te plaatsen als een teken van steun aan allen met gezinsproblemen, met strijd om de gezondheid, met problemen met werk of andere zorgen hebben en zo weten dat iemand daar om geeft. Doe het voor ons allemaal, want niemand is immuun.
Ik hoop dit op de tijdlijn van al mijn vrienden te zien voor die morele steun.
(Houd je vinger op deze tekst om te kopiëren en te plakken. NIET delen)
Alle reacties Link kopieren Quote
Schoonzus is weer bezig :facepalm:

In mijn leven, op verschillende tijden, had ik 5 euro om mezelf te voeden en ik had € 500 om uit te gaan eten. Ik heb om liften gevraagd en liften gegeven. Ik heb een huis vol eten gehad en ik heb geen eten gehad. Ik heb mensen kleren gegeven. Ik heb kleren gekregen. Ik ben in winkels geweest zonder zorgen te maken en ik heb het ook moeten toevoegen en het terug moeten zetten. Ik heb mijn huur volledig betaald en ik heb het ook te laat moeten betalen. Ik heb geld gegeven en ik heb er ook om moeten vragen. We hebben allemaal pieken en dalen in het leven, sommigen zeker meer dan anderen, maar we proberen het allemaal te redden. Niemand is beter dan wie dan ook, en ik heb medelijden met degenen die denken dat ze dat zijn. Hoe groot je huis ook is, hoe nieuw je auto is, of hoeveel geld er op je bankrekening zit, we bloeden allemaal rood en zullen allemaal op een dag sterven. De dood heeft geen discriminatie, ook niet in jouw leven. Wees aardig voor anderen. En weet dat niet iedereen hetzelfde hart heeft als jij...
De mensen die doen alsof ze zoveel van je houden, zullen je in alle stormen laten staan zodat ze kunnen schitteren...
Ik daag je uit om dit te kopiëren & plakken! De meesten waarschijnlijk niet, omdat zij de personen zijn waar ik het over heb...
Geniet van het leven! Je krijgt er maar één. ❤️
AbsoFabso schreef:
26-11-2019 17:34
'"Je bent zo zo sterk", zeggen ze. Maar ze weten niet wat voor hel je van binnen leeft. Je kiest er niet voor om sterk te zijn, je wordt het omdat je geen andere keuze hebt.'

:sick: :sick:

Meestal gedeeld door mensen die nog amper iets meegemaakt hebben in hun leven...
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
27-11-2019 16:44
Daar is de eerste al :facepalm:

:blabla:

Ik hoop dit op de tijdlijn van al mijn vrienden te zien voor die morele steun.
(Houd je vinger op deze tekst om te kopiëren en te plakken. NIET delen)
Dit soort mensen beseffen niet dat 'houd je vinger op de tekst om te kopiëren" niet echt werkt, wanneer je niet op je telefoon of tablet internet. ;-))
Later is nu
EEN KINDERFEEST VERPESTEN DAT IS NOG VEEEEEEEEL ERGER DAN RACISME!!!!!!!!

Van mijn tante :facepalm: O_o
Alle reacties Link kopieren Quote
Kind is vermist moeder doet een oproep ,reactie van iemand: woonde hij niet meer thuis?
geneet van 't laeve
Ik werd uitgedaagd 🙈(ik doe normaal nooit mee...maar voor de powervrouwen steek ik graag een handje toe😎🥰... dus schatten...laat je POWER eens zien 😎)

Powervrouwen op FB! 😊

#Challengeaccepted!! 💪🏻Dus doe mee!
Als ik u niet heb gemarkeerd, gelieve niet beledigd te zijn. Ik probeerde mensen te kiezen waarvan ik denk dat ze mee zouden spelen!
Veel te vaak... vinden wij vrouwen het gemakkelijker om elkaar te bekritiseren in plaats van elkaar te steunen. Met alle negativiteit die er gaande is, laten we iets positiefs doen!!🌻💁🏻‍♀️Upload 3 fotos van jou. Markeer dan 20 of meer mooie vrouwen om hetzelfde te doen.
Bouwen aan jezelf in plaats van je te verscheuren ❤❤
kopiëren en plakken. Als ik je heb gemarkeerd, stel me dan niet teleur... 😉

:facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
LAgirl82 schreef:
02-12-2019 15:03
Ik werd uitgedaagd 🙈(ik doe normaal nooit mee...maar voor de powervrouwen steek ik graag een handje toe😎🥰... dus schatten...laat je POWER eens zien 😎)

Powervrouwen op FB! 😊

#Challengeaccepted!! 💪🏻Dus doe mee!
Als ik u niet heb gemarkeerd, gelieve niet beledigd te zijn. Ik probeerde mensen te kiezen waarvan ik denk dat ze mee zouden spelen!
Veel te vaak... vinden wij vrouwen het gemakkelijker om elkaar te bekritiseren in plaats van elkaar te steunen. Met alle negativiteit die er gaande is, laten we iets positiefs doen!!🌻💁🏻‍♀️Upload 3 fotos van jou. Markeer dan 20 of meer mooie vrouwen om hetzelfde te doen.
Bouwen aan jezelf in plaats van je te verscheuren ❤❤
kopiëren en plakken. Als ik je heb gemarkeerd, stel me dan niet teleur... 😉

:facepalm:
Had deze nog niet gezien, ben blijkbaar niet mooi genoeg om geselecteerd te worden, is blijkbaar belangrijk onderdeel van het powervrouw zijn :facepalm:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik krijg al braakneigingen bij het woord 'powervrouw' :sick:
Oh wat een verschrikkelijke pareltjes komen er weer voorbij :rofl:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven