Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Volgens mij is het enige doel dat je nog met Facebook'n kunt hebben een one night stand regelen. De kolere, wat een hersenloze, onnadenkende troep wordt er gepost als ik dit topic doorlees.
Alle reacties Link kopieren
Marianne2010 schreef:
11-04-2019 21:06
Volgens mij is het enige doel dat je nog met Facebook'n kunt hebben een one night stand regelen. De kolere, wat een hersenloze, onnadenkende troep wordt er gepost als ik dit topic doorlees.
Ik lees ook heel veel leuke en interessante dingen op Facebook, maar dit is een topic over de ergerlijke Facebookberichten, dus alleen daarover zeg ik weleens wat.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Mensen die klagen dat "zij ook niet in de krant komen met hun problemen" omdat er iets vermeld wordt van bekende mensen.

*bericht dat moeder van bekende persoon overleden is*
"Mijn moeder is vijf jaar geleden ook gestorven maar daar was geen artikel over"

*bericht dat bekende persoon een ernstige ziekte heeft*
"Ik heb zelf 3 kankers een arm geamputeerd en een hersenvliesontsteking in mijn longen maar ik sta ook niet in de krant hé"

*Bericht dat bekende persoon bevallen is van dochtertje x*
"Ik ben vorige maand ook bevallen en daar schrijven ze ook niets over!"
Alle reacties Link kopieren
aw duidelijk
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Marianne2010 schreef:
11-04-2019 21:06
Volgens mij is het enige doel dat je nog met Facebook'n kunt hebben een one night stand regelen. De kolere, wat een hersenloze, onnadenkende troep wordt er gepost als ik dit topic doorlees.
Dat is dan weer een van de dingen die ik nooit geregeld heb via FB
Butterscotch schreef:
12-04-2019 11:00
Mensen die klagen dat "zij ook niet in de krant komen met hun problemen" omdat er iets vermeld wordt van bekende mensen.

*bericht dat moeder van bekende persoon overleden is*
"Mijn moeder is vijf jaar geleden ook gestorven maar daar was geen artikel over"

*bericht dat bekende persoon een ernstige ziekte heeft*
"Ik heb zelf 3 kankers een arm geamputeerd en een hersenvliesontsteking in mijn longen maar ik sta ook niet in de krant hé"

*Bericht dat bekende persoon bevallen is van dochtertje x*
"Ik ben vorige maand ook bevallen en daar schrijven ze ook niets over!"
:hihi:
En daar klagen ze dan over op de pagina van Boulevard.
Wat hadden ze dan verwacht toen ze dat liketen?
Alle reacties Link kopieren
Niet ergerlijk, wel grappig
Foto van een vakantie op Gran Canaria.
reactie: genieten , alleen het uitzicht al.
Uitzicht is dus: leeg zwembad met een paar mensen op een stoel, andere hoge hotels en een parkeerplaats
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Eerder triest dan ergenis dat een 15 jarige kind zo de grond in word getrapt voor haar kleding keuze.
Ik vraag mij dan af waarom zou je je harde mening zo wereld in slingeren? Iedereen weet toch dat pubers onzeker kunnen worden van zulke acties?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ook zo triest. Er worden al zoveel kinderen gepest, zo erg gepest dat ze zelfs zelfmoord plegen, En dat vind iedereen heel erg, Maar ondertussen gaan we wel publiekelijk een kind van 15 de grond intrappen vanwege een jurk, die blijkbaar in de mode is.

Zelfs iemand die zelf 3 kinderen heeft die ook wel eens gepest worden, gaat lopen zeuren op Facebook dat de jurk van Amalia zo lelijk is en zich afvraagt of ze die uit de kledingkast van Beatrix heeft. Waarom nou? Toen ik erop reageerde dat zij de jurk waarschijnlijk heel mooi vindt, werd er gereageerd met 'maar wij niet'. Ik reageerde weer met de vraag moet ze dan iets aantrekken wat wij mooi vinden? Daar wordt natuurlijk niet meer op gereageerd.

Ik vind social media best leuk, maar soms haat ik het zo erg!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan daar ook zó slecht tegen. Dat meisje is 15 en al zo vaak de grond in getrapt op social media. Dan weer is ze te dik, dan heeft ze weer lelijke kleding aan... Net of al die mensen die dat roepen topmodellen zijn met de mooiste kleding. Dieptriest is het.
Alle reacties Link kopieren
En verder erger ik me op Facebook op iemand die continu foto’s plaatst van zichzelf of haar kinderen op de bank onder een dekentje omdat ze weer eens ziek zijn. Alleen in maart al was ze zelf 4x ziek en haar kinderen ook om de haverklap. Haar man ook volgens mij, maar die laat ze er een beetje buiten. Bijna al haar posts gaan erover dat er weer iemand ziek is.
En dan wel streng veganistisch en “supergezond” eten. Ik ben zelf vegetariër en eet voor een groot deel veganistisch, maar als ik steeds ziek word ga ik wel weer anders eten.
Alle reacties Link kopieren
Is dit weer nieuw dat je een bericht start met plaats en tijd en dan schrijft dat je beniewd ben waar die heen gaat :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Volwassen mensen die berichtjes/plaatjes op hun facebook plaatsen met de tekst (in dit geval) 'tot ziens april, welkom mei'. Of uberhaupt plaatjes met vergelijkbare teksten ('goedemorgen deze woensdag' of zo). Wat is daar leuk aan? Vind het nogal puberaal overkomen.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Mijn nekharen gaan overeind van die jankplaatjes met teksten in de strekking van 'Mensen zijn schijnheilig, zeg het alsjeblieft rechtstreeks in mijn gezicht' etc.

Niks mis met schijnheiligheid, zou ik zeggen. Dat zorgt ervoor dat we netjes met elkaar om blijven gaan en elkaar niet onnodig kwetsen onder het mom van 'eerlijkheid'.

Ik zit er helemaal niet op te wachten dat iedereen zijn ongezouten mening over mij recht in mijn gezicht uitspreekt. Dan moet ik er ook nog wat mee. Nee, bedankt. Laat mij lekker in de waan dat ik best een aardig persoon ben.

Ik hou van schijnheilige mensen. Gelukkig ben ik het zelf ook.
:A:
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Alle reacties Link kopieren
Zijdehoentje schreef:
01-05-2019 10:04
Volwassen mensen die berichtjes/plaatjes op hun facebook plaatsen met de tekst (in dit geval) 'tot ziens april, welkom mei'. Of uberhaupt plaatjes met vergelijkbare teksten ('goedemorgen deze woensdag' of zo). Wat is daar leuk aan? Vind het nogal puberaal overkomen.
Ik had iemand op Fb die 2x per dag en soms nog extra dit soort dingen plaatste.
geneet van 't laeve
Baankje1 schreef:
03-05-2019 11:50
Ik had iemand op Fb die 2x per dag en soms nog extra dit soort dingen plaatste.
Heb jij mijn schoonzus op fb? :hihi:
friezinnetje2014 schreef:
12-04-2019 11:44
Dat is dan weer een van de dingen die ik nooit geregeld heb via FB
Nee, ik ook niet.
Moet je die one-nightstand dan van je vriendenlijst plukken?
Baankje1 schreef:
03-05-2019 11:50
Ik had iemand op Fb die 2x per dag en soms nog extra dit soort dingen plaatste.
Hier ook zo een mafkees gehad. Elke dag weer 'goedemorgen' en 'welterusten' met een plaatje waarin hij ook elke keer opnieuw zijn hele vriendenlijst tagte. Door hem ben ik toen ooit tags goedkeuren aan gaan zetten en hij was ook de eerste die ik blokkeerde. :-D

Wat een malloten heb je erbij.
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
03-05-2019 11:50
Ik had iemand op Fb die 2x per dag en soms nog extra dit soort dingen plaatste.
Ik vond dat ene berichtje al vreselijk, maar als iemand meerdere malen per dag dit soort zooi op fb gooit... Heeft zo'n iemand dan echt niks beters te doen?
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic (beetje laat ontdekt :-$ )
Tvp in de vorm van een bijdrage
Ik heb iemand in mijn lijst die 5x per dag zo’n glitterplaatje erop kwakt met een ‘uche’ zeer diepzinnige ‘uche’ quote of spreuk.
Elke keer als er 1 voorbij komt van haar, weet ik weet dat mijn 30 dagen .... snoozen weer voorbij zijn en zet ik er een nieuwe op.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Katatoniaaa schreef:
03-05-2019 11:21
Mijn nekharen gaan overeind van die jankplaatjes met teksten in de strekking van 'Mensen zijn schijnheilig, zeg het alsjeblieft rechtstreeks in mijn gezicht' etc.

Niks mis met schijnheiligheid, zou ik zeggen. Dat zorgt ervoor dat we netjes met elkaar om blijven gaan en elkaar niet onnodig kwetsen onder het mom van 'eerlijkheid'.

Ik zit er helemaal niet op te wachten dat iedereen zijn ongezouten mening over mij recht in mijn gezicht uitspreekt. Dan moet ik er ook nog wat mee. Nee, bedankt. Laat mij lekker in de waan dat ik best een aardig persoon ben.

Ik hou van schijnheilige mensen. Gelukkig ben ik het zelf ook.
:A:

Hoera, ik zou je post bijna in een plaatje op fb zetten :mrgreen:


-Vind je mijn nieuwe jurk/kapsel/baby... mooi?
Nee, het is een ware nachtmerrie.

- Wat vind je van mijn nieuwe vriend?
Eikel eersteklas.

- Vind je het eten lekker?
Als je dat eten wil noemen...

- Ben je boos op mij? Wat heb ik misdaan?
*gooit er een preek van een half uur tegenaan van alle ergernissen tov. die persoon*


De wereld zou er mooi uitzien als we alle leugentjes om bestwil zouden verbannen :twisted:
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
02-03-2019 22:03
Soms zie je ook dat mensen inchecken bij een ziekenhuis en dan posten.
*voelt zich bezorgd bij ziekenhuis* met een zielige smiley, en als mensen dan vragen wat er is zeggen ze iets van "Daar wil ik nu niks over zeggen" :bonk:
Jaaaaa, die kwam van de week voorbij!! Iemand checkt in bij ziekenhuis en post 'vandaag weer allerlei onderzoeken en een CT-scan', inclusief zielige smiley. Dan komen er reacties 'sterkte, we denken aan je' en dan komt daar als reactie op 'dank je, maar ik denk dat het wel meevalt, het is alleen maar om iets uit te sluiten'.
Waarom post je het dan, als het toch allemaal niet zoveel voorstelt????
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Ruth-Patchett schreef:
04-05-2019 00:47
Nee, ik ook niet.
Moet je die one-nightstand dan van je vriendenlijst plukken?
ja of van de vriendenlijst van je vrienden! :idee:

:whut: shit, dat ik daar niet eerder op ben gekomen
friezinnetje2014 schreef:
04-05-2019 11:45
ja of van de vriendenlijst van je vrienden! :idee:

:whut: shit, dat ik daar niet eerder op ben gekomen
Daar kan ik niet meer op kijken, staan allemaal op privé :cry:
Ruth-Patchett schreef:
04-05-2019 15:44
Daar kan ik niet meer op kijken, staan allemaal op privé :cry:
heb je ze al te veel lastig gevallen voor een one-night? :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven