Ergerlijke facebookberichten deel 5
zaterdag 26 november 2016 om 17:55
Variant op de 'zwanger' posting. Ik kreeg deze vanochtend op mijn tijdlijn. Ik had bij elke zin steeds meer van: nee, jij toch niet, dat kan niet, jij nooit niet etc....
Totdat ik de laatste regel las
Vandaag precies 3 maanden van de alcohol af, ik rook niet meer, eet geen suikers en sport iedere dag minimaal 30 minuten. Ik voel mij frisser, heb meer energie, ben afgevallen en zit geestelijk veel beter in mijn vel. Ik ga hier mee door en ga zelfs de sport activiteiten wat uitbreiden en yoga lessen volgen.
Ik heb geen idee van wie deze status is, maar er stond bij AUB kopieren en delen.
Totdat ik de laatste regel las
Vandaag precies 3 maanden van de alcohol af, ik rook niet meer, eet geen suikers en sport iedere dag minimaal 30 minuten. Ik voel mij frisser, heb meer energie, ben afgevallen en zit geestelijk veel beter in mijn vel. Ik ga hier mee door en ga zelfs de sport activiteiten wat uitbreiden en yoga lessen volgen.
Ik heb geen idee van wie deze status is, maar er stond bij AUB kopieren en delen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you

zaterdag 26 november 2016 om 23:35
quote:YellowDiamond schreef op 25 november 2016 @ 06:21:
[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58B37A81[/img]
En dit wordt dan meestal gepost door van die kort pittige kapsels die voor de vorm 1.5 dag op kantoor werken.
[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58B37A81[/img]
En dit wordt dan meestal gepost door van die kort pittige kapsels die voor de vorm 1.5 dag op kantoor werken.

zondag 27 november 2016 om 14:35
Een vriend van mij reageerde op een bericht van een andere vriend en omdat die alles op openbaar heeft staan, kwam het gesprek ook fijn op mijn tijdlijn (echt, wie heeft tegenwoordig nog alles open staan?). Maar goed, die vriend had een tijd terug een ongeluk gehad ofzo en de andere partij had een straf opgelegd gekregen die het slachtoffer en zijn vrienden onwelgevallig was.
Mensenkinderen, het commentaar, daar lusten de honden geen brood van:
'We gaan wel even langs bij die teringlijer'
'Als ik hem tegenkom, rij ik hem wel overhoop'
'Opknopen'
'Even langs gaan om hem een lesje te leren, ik doe mee hoor'
Uit nieuwsgierigheid even de mensen die deze uitspraken in het openbaar doen opgezocht (en ook al deze fb-profielen staan gezellig volledig open). Er zat o.a. een docent van een middelbare school bij en een profvoetballer. Mensen met een voorbeeldfunctie dus. Dit soort mensen voeden dus mede je kinderen op of zijn een idool voor hen.
Doodeng. Je zou bijna hun werkgever een mailtje sturen met een printscreen van de uitspraken.
edit: mijn vriend reageerde gelukkig wel normaal. Gewoon iets neutraals als: hoe gaat het nu met je?
'Opknopen'
Uit nieuwsgierigheid even de mensen die deze uitspraken in het openbaar doen opgezocht (en ook al deze fb-profielen staan gezellig volledig open). Er zat o.a. een docent van een middelbare school bij en een profvoetballer. Mensen met een voorbeeldfunctie dus. Dit soort mensen voeden dus mede je kinderen op of zijn een idool voor hen.
Doodeng. Je zou bijna hun werkgever een mailtje sturen met een printscreen van de uitspraken.
edit: mijn vriend reageerde gelukkig wel normaal. Gewoon iets neutraals als: hoe gaat het nu met je?
zondag 27 november 2016 om 14:46
de zwangersaurus waar ik eerder over sprak
heeft alle negatieve berichten over ex verwijderd uit haar Facebook omdat ze lastige bezoek heeft gehad
niet om zorgen te maken maar ze uit zich liever niet meer over haar ex vanwege lopend onderzoek
O en kennelijk zijn ze weer fb matties en heeft ze opeens 30 vrienden minder, er is veel gebeurd in 15 min
en o ja ik verveelde mij even
wel plaatst ze nu al 2 weken steeds smileys en denken al haar dinnetjes dat ze aan t bevallen is en ze geniet enorm van de aandacht,
heeft alle negatieve berichten over ex verwijderd uit haar Facebook omdat ze lastige bezoek heeft gehad
niet om zorgen te maken maar ze uit zich liever niet meer over haar ex vanwege lopend onderzoek
O en kennelijk zijn ze weer fb matties en heeft ze opeens 30 vrienden minder, er is veel gebeurd in 15 min
wel plaatst ze nu al 2 weken steeds smileys en denken al haar dinnetjes dat ze aan t bevallen is en ze geniet enorm van de aandacht,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

zondag 27 november 2016 om 15:22
quote:Starshine-2 schreef op 27 november 2016 @ 14:35:
Een vriend van mij reageerde op een bericht van een andere vriend en omdat die alles op openbaar heeft staan, kwam het gesprek ook fijn op mijn tijdlijn (echt, wie heeft tegenwoordig nog alles open staan?). Maar goed, die vriend had een tijd terug een ongeluk gehad ofzo en de andere partij had een straf opgelegd gekregen die het slachtoffer en zijn vrienden onwelgevallig was.
'Opknopen'
edit: mijn vriend reageerde gelukkig wel normaal. Gewoon iets neutraals als: hoe gaat het nu met je?Ik zou het gewoon eens doen bij een paar even de werkgever op de hoogte brengen
'Opknopen'
edit: mijn vriend reageerde gelukkig wel normaal. Gewoon iets neutraals als: hoe gaat het nu met je?Ik zou het gewoon eens doen bij een paar even de werkgever op de hoogte brengen

zondag 27 november 2016 om 19:16
quote:mamsvan schreef op 27 november 2016 @ 14:46:

zondag 27 november 2016 om 19:48
quote:Starshine-2 schreef op 27 november 2016 @ 19:14:
Ik doe het toch niet?
Ik zeg toch bijna?
Maar als een docent van mijn kind andere mensen aan wil rijden dan heb ik liever dat die persoon niet voor de klas staat.
Was ook niet voor jou bedoeld Starshine, ik zag ook dat je zei bijna.
Ik bedoelde het voor diegene die op jou reactie reageerde.(single1985 dus )
Ik doe het toch niet?
Ik zeg toch bijna?
Maar als een docent van mijn kind andere mensen aan wil rijden dan heb ik liever dat die persoon niet voor de klas staat.
Was ook niet voor jou bedoeld Starshine, ik zag ook dat je zei bijna.
Ik bedoelde het voor diegene die op jou reactie reageerde.(single1985 dus )

zondag 27 november 2016 om 21:07
Enkele gedachten voor deze tijd van Kerst en Oud & Nieuw. Het is belangrijk om je te realiseren dat niet iedereen uitkijkt naar Kerstmis. Sommige mensen worden niet omringd door prachtige grote gezinnen. Sommigen van ons hebben problemen tijdens deze periode en we ervaren grote droefheid als we denken aan de geliefden die nu niet bij ons zijn. Voor velen is het hun eerste Kerst zonder een bepaalde geliefde en vele anderen verloren dierbaren tijdens de Kerst periode. En veel mensen hebben niemand om deze tijd mee door te brengen en worden overmand door eenzaamheid. We hebben nu allemaal zorgzame, liefdevolle gedachten nodig.
Mag ik mijn vrienden, waar je ook bent, vragen om deze status te plaatsen als een teken van steun aan allen met gezinsproblemen, met strijd om de gezondheid, met problemen met werk of andere zorgen hebben en zo weten dat iemand daar om geeft. Doe het voor ons allemaal, want niemand is immuun.
Ik hoop dit op de tijdlijn van al mijn vrienden te zien voor die morele steun.
(Houd je vinger op deze tekst om te kopiëren en te plakken. NIET delen)
Mag ik mijn vrienden, waar je ook bent, vragen om deze status te plaatsen als een teken van steun aan allen met gezinsproblemen, met strijd om de gezondheid, met problemen met werk of andere zorgen hebben en zo weten dat iemand daar om geeft. Doe het voor ons allemaal, want niemand is immuun.
Ik hoop dit op de tijdlijn van al mijn vrienden te zien voor die morele steun.
(Houd je vinger op deze tekst om te kopiëren en te plakken. NIET delen)
maandag 28 november 2016 om 23:19
Onderstaande wordt nu veelvuldig gedeeld op mijn tijdlijn.... Heb het al een paar keer gelezen maar het klopt toch niet?! Als 6 mensen allemaal 1 kado kopen heb je 6 kados en als je naar allemaal 1 stuurt heb je er allemaal 1 toch? Je kan toch nooit 6 kados krijgen of ben ik nou gek? (Voor dat ik reageer en iets doms zeg even checken haha)
Maar Lieve meiden,
We gaan bijna de feestdagen in dus laten we wat positiviteit creëren in de komende weken in aanloop naar de feestdagen!
Iemand die het leuk vindt om een cadeautje uit te wisselen?
Het maakt niet uit waar je woont, je bent van harte welkom om mee te doen!
Ik heb 6 (of meer) dames van alle leeftijden nodig om mee te doen aan een geheime zuster uitwisseling van cadeautjes.
Je hoeft alleen maar EEN cadeautje ter waarde van ongeveer € 10,- te kopen en op te sturen naar EEN geheime zuster.
Daarna zal je 6-36 cadeautjes ontvangen in ruil !! Het hangt allemaal af van hoeveel dames er mee doen.
Laat het me weten als je geïnteresseerd bent en ik zal je de informatie op sturen in een privé bericht!
Ik wil je vragen géén deel te nemen als je niet van plan bent om dat ene kadootje te verzenden!
Het is het seizoen om te delen, laten we elkaar blij maken!
Reageer hieronder als je het leuk vindt om mee te doen en ik zal je de details sturen.
Als je het verwarrend vindt, laat het me weten !!
Vorig jaar hebben ze dit projectje ook gedaan en het was fantastisch om van mensen die je niet kent zo veel leuke cadeautjes in je brievenbus te krijgen ????
Iedereen kan mee doen, het is héél erg leuk!!!
Gewoon doen, en alleen omdat t kan.. en niet omdat t moet ????
Maar Lieve meiden,
We gaan bijna de feestdagen in dus laten we wat positiviteit creëren in de komende weken in aanloop naar de feestdagen!
Iemand die het leuk vindt om een cadeautje uit te wisselen?
Het maakt niet uit waar je woont, je bent van harte welkom om mee te doen!
Ik heb 6 (of meer) dames van alle leeftijden nodig om mee te doen aan een geheime zuster uitwisseling van cadeautjes.
Je hoeft alleen maar EEN cadeautje ter waarde van ongeveer € 10,- te kopen en op te sturen naar EEN geheime zuster.
Daarna zal je 6-36 cadeautjes ontvangen in ruil !! Het hangt allemaal af van hoeveel dames er mee doen.
Laat het me weten als je geïnteresseerd bent en ik zal je de informatie op sturen in een privé bericht!
Ik wil je vragen géén deel te nemen als je niet van plan bent om dat ene kadootje te verzenden!
Het is het seizoen om te delen, laten we elkaar blij maken!
Reageer hieronder als je het leuk vindt om mee te doen en ik zal je de details sturen.
Als je het verwarrend vindt, laat het me weten !!
Vorig jaar hebben ze dit projectje ook gedaan en het was fantastisch om van mensen die je niet kent zo veel leuke cadeautjes in je brievenbus te krijgen ????
Iedereen kan mee doen, het is héél erg leuk!!!
Gewoon doen, en alleen omdat t kan.. en niet omdat t moet ????
Life is like an hourglass glued to the table.

dinsdag 29 november 2016 om 08:58
Ik zag het ook al een aantal keren voorbij komen..
Ik plak deze link onder dergelijke berichten:
https://www.facebook.com/Hoaxmelding/ph ... =3&theater
Ik plak deze link onder dergelijke berichten:
https://www.facebook.com/Hoaxmelding/ph ... =3&theater

dinsdag 29 november 2016 om 20:34
https://www.facebook.com/ ... 309154698/?type=3&theater
Wat nou als ik de vriendschap niet wil verlengen
Wat nou als ik de vriendschap niet wil verlengen