Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Manonna schreef:
10-07-2017 22:08
Ik vraag mij met dit soort foto's en boodschappen altijd af of het kind of de ouders hierom hebben gevraagd. Hoe vaak wordt er niet een zielige foto van het internet gehaald en er een verhaal bij verzonnen. En duizenden hoogbegaafden die erop reageren of amen gaat tikken. Dat is pas echt triest.
dat heb ik ook altijd. En het schijnt ook zo te zijn, dat er gewoon random 'zielige' foto's van internet geplukt worden en er een verhaal bij verzonnen wordt. Ik reageer dus ook nooit op zo'n bericht.
Gewoon ordinaire clickbait
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Zou iemand zichzelf dan stoer vinden om dit te plaatsen? :-?
Zeker, vooral als haar dinnetjes (het is altijd een haar!) haar dan bijvallen met: Ech wel, kies voor jezelf meid! Goed gezegd, sterke vrouw jij! Zo waar dit!!!!
Starshine-2 schreef:
12-07-2017 13:06
Zeker, vooral als haar dinnetjes (het is altijd een haar!) haar dan bijvallen met: Ech wel, kies voor jezelf meid! Goed gezegd, sterke vrouw jij! Zo waar dit!!!!
:rofl: :rofl: :rofl: Dat is écht zo.
Alle reacties Link kopieren
Zou iemand zichzelf dan stoer vinden om dit te plaatsen? :-?
[/quote]

Nou dat gelooft ze zelf wel
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Starshine-2 schreef:
12-07-2017 13:06
Zeker, vooral als haar dinnetjes (het is altijd een haar!) haar dan bijvallen met: Ech wel, kies voor jezelf meid! Goed gezegd, sterke vrouw jij! Zo waar dit!!!!
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Bezig zichzelf te overtuigen, maar bewijst meteen het tegendeel...
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
10-07-2017 10:29
Ze gooit er wel vaak Engelse woorden tussendoor. Haar dagboek, voor haar persoonlijk dus waar verder niemand in kijkt, schrijft ze ook in het Engels.

Verder zit ze op veel sites, waar Engels de voertaal is.

Hoe weet jij dan dat ze in het Engels schrijft? :-P)
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
10-07-2017 22:17
dat heb ik ook altijd. En het schijnt ook zo te zijn, dat er gewoon random 'zielige' foto's van internet geplukt worden en er een verhaal bij verzonnen wordt. Ik reageer dus ook nooit op zo'n bericht.
Ik ook niet hoor, ben het met jullie eens. Maar ik vind het gewoon wel stom dat er hier gezegd wordt dat het make-up is, terwijl dat zeker niet zo is.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Noisepollution schreef:
12-07-2017 14:28
Hoe weet jij dan dat ze in het Engels schrijft? :-P)
Omdat ze me dat verteld heeft, toen ik een opmerking maakte op een Engelstalige facebookstatus :hyper:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik kom net een bericht tegen van iemand die naar een bijeenkomst is geweest over DNA onderzoek in de zaak Nicky Verstappen en hij moet daarover laten weten dat hij als eerste DNA gaat afstaan. Geen vraag het ook te doen of enige informatie over het onderzoek dus gewoon zich zelf op de borst kloppen omdat hij zo geweldig is dat hij DNA gaat afstaan en likes ontvangen.. Bah :nooo:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Starshine-2 schreef:
12-07-2017 13:06
Zeker, vooral als haar dinnetjes (het is altijd een haar!) haar dan bijvallen met: Ech wel, kies voor jezelf meid! Goed gezegd, sterke vrouw jij! Zo waar dit!!!!
:rofl: :lol:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen hart :'-(
Later is nu
Dreamer schreef:
17-07-2017 06:48
Ik heb geen hart :'-(
Ik ook niet
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend 2 personen ontvriend. iemand die het heeft over me dinnetje en iemand die een reactie van de PVV deelt dat er zoveel aandacht is voor de AJAX voetballer en je niks hoort over de overleden oud- speelster van Oranje
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Was dat zo'n hatelijk bericht dan, Bankje? Ik zag vanmorgen dat Ajax zelf zo'n soort bericht deelde.
Later is nu
Baankje ik heb dat bericht van de PVV ook gezien ik vond het geen hatelijk bericht eerlijk gezegd

Geen idee hoe ik plaatjes moet plakken maar gaat volgen mij om dit bericht https://www.facebook.com/PVVStemmers/ph ... =3&theater
Alle reacties Link kopieren
Dit deelde IOnsAllerAjax

https://www.facebook.com/OnsAllerAjax/p ... =3&theater

Ik doe de link, zodat je ook hun tekst ernaast ziet. Lijkt erg op dat van de PVV
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Bericht op zich was niet hatelijk maar ze likete reacties die de PVV mening duidelijk weergaven.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Oh, dan snap ik het.

Want éigenlijk vond ik ook wel dat die speelster van Oranje wat meer aandacht mocht ;-)
Later is nu
single1985 schreef:
17-07-2017 07:37
Ik ook niet
ik ook niet.

wat ik me dan wel altijd afvraag bij die plaatjes, als 95% van je vrienden het niet deelt -en dus ook geen hart heeft- waarom ben je dan met ze bevriend?
Alle reacties Link kopieren
Starshine-2 schreef:
17-07-2017 17:21
ik ook niet.

wat ik me dan wel altijd afvraag bij die plaatjes, als 95% van je vrienden het niet deelt -en dus ook geen hart heeft- waarom ben je dan met ze bevriend?
Omdat die je vriendenaantal op FB zo lekker opstuwen, denk ik.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
je hoopt ze nog te kunnen redden?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven