facebook vraag

14-06-2011 18:23 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even een vraag mbt facebook. De laatste week heb ik steeds als ik met iemand bevriend ben dmv een vriendschapsverzoek dat ik van diegene alleen de info en vrienden kan zien, terwijl ik wel met ze bevriend ben. Herkent iemand dit en ligt het misschien aan mijn account of privacy instellingen? Ik heb het op aanbevolen, dus niet helemaal afgeschermd staan. Maar daar heeft het toch niks mee te maken?

Alvast bedankt!
dat zijn gewoon instellingen die jouw vrienden meegeven das alles
betekent dat dan dat ze hun berichten ed voor specifieke personen kunnen afschermen? Wist helemaal niet dat dat kon eigenlijk, wel handig! Zijn ook meer kennissen maar ik was even nieuwsgierig hoe dat kan. Bedankt! Hier trouwens een antwoord op je linkedin vraag: http://www.basvandenbeld. ... online-presence-linkedin/
Mag ik hier ook een vraagje posten?

Bij sommige mensen kun je niet hun vriendenlijst zien (ook al ben je met ze bevriend). Hoe stel je dat in?
@biebaboe ik vond hier een link waar het volgens mij ook in staat Zo leer je nog eens wat, had geen flauw idee dat dat kon.
Bij account > privacyinstellingen
Oh @biebaboe een link is ook wel handig hé? http://www.facebook.com/help/?page=820&hloc=nl_NL

ha ha
Linksonder de foto op prikbord klikken. Ik denk dat je dat bedoeld...?
Ik heb ook een vraag! Als mensen mij mobiel opzoeken op mijn volledige naam kunnen ze me niet vinden, op de laptop wel. Ik had dit laatst ook bij iemand anders.

Ik kan zelf de instelling niet vinden, iemand?
quote:Minouzz schreef op 14 juni 2011 @ 18:48:

Linksonder de foto op prikbord klikken. Ik denk dat je dat bedoeld...?Ehm, nou dat hele kopje is er dan niet namelijk, dat is juist het euvel..
Weet je zeker dat ze je al geaccepteerd hebben? Als jij iemand uitnodigd kan je wel hun activiteiten zien, terwijl ze je nog niet geaccepteerd hebben. Als je op hun profiel kijkt, zie je of je vriendschapsverzoek nog staat.
Bij iemand zijn profiel heb je onder de foto:

Prikbord

Info

Foto's

Vrienden staan

Dat staat nu op info en als je op prikbord klikt kan je iemand wat sturen. Of bedoel je dat niet.. Had daar moeite mee om te vinden bij het aanmaken van vriendin dr facebook. Vandaar dat ik hieraan dacht.
Ik FB in het Engels, dus heb geen idee hoe dit allemaal in het Nederlands heet, maar ik heb ook ingesteld dat bepaalde vrienden (meer kennissen eigenlijk) niet mijn 'wall' en foto's kunnen zien. Dit heb ik geregeld via 'Account' -> 'Privacy Settings' -> 'Customise settings' -> en dan achter 'Posts by me' op het vlakje erachter klikken. Daarna klikken op 'Custom edit' Daar kun je instellen wie van je vrienden wel en wie niet je 'Wall' enz. kunnen zien.
eefje1980, 2 uur geleden

Oh @biebaboe een link is ook wel handig hé? http://www.facebook.com/help/?page=820&hloc=nl_NL

ha ha

Daar zie ik de vraag niet bij staan hoor!

Ben ook benieuwd hoe je je vriendenlijst kunt verbergen.
Ik heb nu privacy instelling > Instellingen aanpassen > relaties & familie op 'alleen ik' gezet, evenals 'berichten van mij'.

Maar mijn vriendenlijst is nog steeds zichtbaar voor mijn vrienden.
Het gaat om mensen die ik, of die mij al toegevoegd hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven