FB-berichten sturen

22-03-2011 09:12 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik heb een kleine vraag over berichten sturen op facebook, die ik niet in het FB-helpcenter zie staan.

mijn vraag is: als je je privacy-instellingen voor "mij berichten sturen' op "alleen vrienden ' hebt staan, kunnen mensen die niet in je vriendenlijst staan dan ook niet een reply sturen als ik hun eerst een pb heb gestuurd? Of moet ik ze dan persé eerst toevoegen als vriend? Ik stuur namelijk eerst liever een pb voor ik iemand toevoeg, en ik wil liever mijn instellingen niet veranderen naar "iedereen' omdat ik in het verleden al eens rare pb's heb ontvangen van onbekenden.

weet iemand dit?

dank, en groetjes, A.
Klopt, alleen vrienden kunnen jou dan een berichtje terug sturen.. Maar bij mij weten krijg je geen rare berichten op facebook hoor! Het is niet zo dat je inbox opeens vol staat met spam, geile mannetjes of aanbiedingen voor een jong chickie..

En die nare berichten? Gewoon verwijderen?
nee geen spam en penis vergroten etc. En ja, je krijgt wel eens een berichtje met de vraag of je nog vrijgezel bent maar dan antwoord je daar niet op en is het ook klaar.
hoi, dank jullie wel voor de reactie,

@Ruza, idd dat soort berichten bedoel ik,maar dan iets minder aardig zeg maar. Ik houd daar gewoon niet zo van, maar goed ik heb nu toch maar mn privacy-instellingen veranderd naar "vrienden van vrienden'

t is niet dat ik erg paranoide ben, maar ik hou dr gewoon niet zo van ;P

In ieder geval heb ik hier ook iets aan in de zin dat ik dacht dat mensen mijn berichten negeerden, maar dat kwam dus gewoon hierdoor .

Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven