Forum doet raar

23-01-2011 21:42 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het forum doet bij mij echt heel raar, en is op m'n mobiel ook heel sloom.. is dat bij iedereen zo? Bij mij ziet het er ongeveer zo uit:

http://94.100.120.67/1217 ... 00/1217898681_5_5I5m.jpeg
Ja al 2 dagen trubbels met het forum(via mobiel) dacht zelfs dat ik een ban had..
Zal wel een bug zijn. Even op het bugtopic op overige melden. Niet dat ze er wat mee doen, maar dan staat het er iig.
quote:Zinderend schreef op 23 januari 2011 @ 21:43:

Zal wel een bug zijn. Even op het bugtopic op overige melden. Niet dat ze er wat mee doen, maar dan staat het er iig.Goed idee! Alleen het is pas sinds een uurtje ofzo, dus dacht dat 't forum er weer eens uit lag .
quote:Zinderend schreef op 23 januari 2011 @ 21:43:

Zal wel een bug zijn. Even op het bugtopic op overige melden. Niet dat ze er wat mee doen, maar dan staat het er iig.
quote:Tinks schreef op 23 januari 2011 @ 21:46:

[...]

Goed idee! Alleen het is pas sinds een uurtje ofzo, dus dacht dat 't forum er weer eens uit lag .Ssst, straks ligt het forum er alsnog uit
quote:Jaschenca schreef op 23 januari 2011 @ 21:46:

[...]

Tsja, dat krijg je als je jezelf jinxt. De sukkels
quote:Zinderend schreef op 23 januari 2011 @ 21:47:

[...]

Ssst, straks ligt het forum er alsnog uit Hier lag hij er al een paar minuten uit. Maar gezien de traagheid van minuten met laden bij het aanklikken weet ik dat hij er zo weer uitligt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Zinderend schreef op 23 januari 2011 @ 21:47:

[...]

Ssst, straks ligt het forum er alsnog uit Oops, sorry :-D .
KOmt misschien door de overload aan berichten op het BZV topic?
Trouwens Mylene, kon gister niet verder meelezen, maar hoe gaat het met je kat? Gaat alles weer goed?
bij mij is er niets aan de hand :D
quote:Friezin71 schreef op 23 januari 2011 @ 21:57:

KOmt misschien door de overload aan berichten op het BZV topic?Ik denk door de mama-pijler. Die staat pas echt vol. Als ik die eens aanklik duurt het tien minuten voordat alles geladen is.
quote:Tinks schreef op 23 januari 2011 @ 21:59:

Trouwens Mylene, kon gister niet verder meelezen, maar hoe gaat het met je kat? Gaat alles weer goed?Nee , ik hoor morgen pas of hij het overleefd. Zal het direct op mijn topic zetten als ik het hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 januari 2011 @ 22:05:

[...]

Nee , ik hoor morgen pas of hij het overleefd. Zal het direct op mijn topic zetten als ik het hoor.Owh:( ! Arme jij!!
Forum doet al anderhalve maand raar
Als ik het forum opstart, sluit elke keer mijn internet af. De enige methode die werkt, is naar het enige Viva-topic dat in mijn bladwijzers staat gaan, dan werkt het wel (en ben ik ineens ook ingelogd!). Knap irritant. Weet iemand raad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven