Foto's plakken vanaf ipad
donderdag 7 maart 2013 om 20:12
Hallo,
Ik wil graag af en toe foto's plakken hier vanaf de ipad. Maar hoe doe ik dat?
Ik zette het eerst op dropbox en dat ging altijd goed. Nu kun je de foto maar even zie als ik hem plak, daarna is hij opeens verdwenen en kan de link met de foto niet meer worden gemaakt.
Hoe doen jullie dat?
Bedankt!
Ik wil graag af en toe foto's plakken hier vanaf de ipad. Maar hoe doe ik dat?
Ik zette het eerst op dropbox en dat ging altijd goed. Nu kun je de foto maar even zie als ik hem plak, daarna is hij opeens verdwenen en kan de link met de foto niet meer worden gemaakt.
Hoe doen jullie dat?
Bedankt!
vrijdag 8 maart 2013 om 08:58
As je op een site met je vinger op een foto drukt, krijg je een snelmenu met 'bewaar afbeelding' en 'kopieer'. Met de eerste optie kun je hem opslaan op je iPad in de filmrol.
Photobucket ken ik niet maar met wat ik hierboven lees moet je daarna verder kunnen?
Photobucket ken ik niet maar met wat ik hierboven lees moet je daarna verder kunnen?
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
vrijdag 8 maart 2013 om 20:31
quote:Ivetje schreef op 08 maart 2013 @ 08:46:
Ja oke, maar dan zou je dus elke foto op moeten slaan op je eigen photobucket. Gewoon de foto van die site plakken (zonder tussenkomst van photobucket) gaat niet...ik weet iig niet hoe.
Dat lukt me dan weer wel.
Is inderdaad vinger een tijdje op de foto houden en dan in het menu dat verschijnt op 'kopieer foto'.
Dan onthoudt hij de link. Handig hè?
Ja oke, maar dan zou je dus elke foto op moeten slaan op je eigen photobucket. Gewoon de foto van die site plakken (zonder tussenkomst van photobucket) gaat niet...ik weet iig niet hoe.
Dat lukt me dan weer wel.
Is inderdaad vinger een tijdje op de foto houden en dan in het menu dat verschijnt op 'kopieer foto'.
Dan onthoudt hij de link. Handig hè?
zaterdag 3 augustus 2013 om 21:32
zaterdag 3 augustus 2013 om 21:34
zaterdag 3 augustus 2013 om 21:38