Foto's plakken vanaf ipad

07-03-2013 20:12 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil graag af en toe foto's plakken hier vanaf de ipad. Maar hoe doe ik dat?

Ik zette het eerst op dropbox en dat ging altijd goed. Nu kun je de foto maar even zie als ik hem plak, daarna is hij opeens verdwenen en kan de link met de foto niet meer worden gemaakt.

Hoe doen jullie dat?

Bedankt!
Omdat de dropbox alleen tijdelijk de bestanden bewaard. Als je eigen foto's op viva wil plaatsen zak je deze foto's ergens op internet 'blijvend' op moeten slaan.
Maar waar dan bijvoorbeeld?
Mijnalbum.nl
Foto in dropbox in de folder public plaatsen.

Dan rechtermuis knop op foto en kies "copy dropbox link (of iets dergelijks).

Zo werkt het in ieder geval op de pc...

Succes!
Ik werk met photobucket op de IPad gaat prima .
Hier ook photobucket voor eigen foto's.

Ik weet alleen niet hoe ik vanaf de iPad een foto kan plakken van bv een andere internetpagina. Op de pc doe je dan rechter muisknop, eigenschappen en dan de link plakken. Maar dat gaat niet via de iPad. Iemand een idee?
Ik bewaar de afbeelding dan op filmrol en van daaruit zet ik hem in photobucket werkt hier wel.
Ja oke, maar dan zou je dus elke foto op moeten slaan op je eigen photobucket. Gewoon de foto van die site plakken (zonder tussenkomst van photobucket) gaat niet...ik weet iig niet hoe.
Ik kopieer op m'n iPhone altijd de link bovenin de internet pagina (web adres dus) en die plak ik tussen [img] en [/img] en dat gaat altijd prima
Internagelaktisch
As je op een site met je vinger op een foto drukt, krijg je een snelmenu met 'bewaar afbeelding' en 'kopieer'. Met de eerste optie kun je hem opslaan op je iPad in de filmrol.

Photobucket ken ik niet maar met wat ik hierboven lees moet je daarna verder kunnen?
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
quote:Ivetje schreef op 08 maart 2013 @ 08:46:

Ja oke, maar dan zou je dus elke foto op moeten slaan op je eigen photobucket. Gewoon de foto van die site plakken (zonder tussenkomst van photobucket) gaat niet...ik weet iig niet hoe.

Dat lukt me dan weer wel.

Is inderdaad vinger een tijdje op de foto houden en dan in het menu dat verschijnt op 'kopieer foto'.

Dan onthoudt hij de link. Handig hè?
Hij zet dan toch de foto in de filmrol? Dat is het enige dacht ik. Maar zal het nog een proberen.

Link kopieëren die bovenin staat gaat vaak niet, want hij opent een foto dan in zo'n apart blokje zonder adresbalk.
Test:

Ja, echt, het gaat wel als je alleen op kopieer drukt. Als je op bewaar afbeelding drukt, dan gaat ie denk ik in je filmrol.
Ja kopieer dus
Test
Nou als ik op kopieer druk bij een afbeelding en daarna hier tracht wat ik gekopieerd zou moeten hebben te plakken verschijnt er niets.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En nu heb hierboven de url link geplakt en de link tussen de [img] code gezet en ook dat werkt bij mij niet, zoals jullie hopelijk ook zien.
Dus het werkt niet.

Als je eerst de afbeelding opent op de site waarop deze staat lukt het kopiëren dan weer wel.
Ik hen zelfde euvel dus Enn.

Samen even schelden.

Grmbllll.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven