foto van mobiel naar laptop

14-07-2013 20:42 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Samsung Chat 335 en het lukt me niet om foto's naar mijn laptop te sturen. Met USB-kabeltje gebeurt er helemaal niets. Versturen via MMS-bericht lukt niet meer en heel gek, maar als ik mijn hotmail open op telefoon, dan kan ik geen bijlagen meesturen. Word er helemaal gek van. Iemand?
Kan je hem in hotmail ook niet als concept opslaan?
Hotmail via browser?
Uploaden op facebook of dropbox oid?
Dropbox.
Bij mijn telefoon moet ik het doen door de foto zelf te selecteren en dan op delen drukken. Dan uiteraard mailen kiezen :-) Ik kan ze ook niet direct in een mailtje zelf bijvoegen.
hotmail, gmail, facebook, twitter, legio mogelijkheden toch?
Via je telefoon kun je toch naar je (g)mail en dan versturen? Of rechtstreeks naar facebook en dan kun je 'm er ook afhalen op je laptop.
Inderdaad, op de foto gaan staan, delen, via gmail stuur ik ze naar laptop.

Maar ook met het usb kabeltje gaat het prima hoor. Wat bedoel je met gebeurt er helemaal niets?
Ik stuur mijn gemaakte foto altijd via mail naar photobucket. Als je daar een account hebt, heb je ook een mailadres waar je ze heen kan sturen en dan komen ze in je library. Daar kan je dan via je laptop weer bij en ze opslaan
Dropbox app. Gebruik ik ook, ideaal!
Ik gebruik het programma Kies Air. Je verbindt je mobiel dan aan je computer via wifi (dacht ik). Kan je zo al je bestanden overzetten. Op je mobiel de Kies air app installeren en op je computer ook.
Kies van Samsung moet je idd eerst downloaden op je computer.
http://www.samsung.com/nl/support/usefu ... e/KIES/JSP
Ik kan op mijn iphone alleen een foto verzenden vanuit mijn fotoalbum. Dan ga ik naar de foto die ik wil mailen en dan kies ik voor e-mail foto en dan komt hij als bijlage in een nieuw emailbericht. Vanuit mijn mailprogramma lukt me dat ook niet dus meerdere foto's tegelijk versturen lukt me niet;( Dropbox is idd handig. Mijn tel staat nu zo ingesteld dat alle foto's die ik maak automatisch doorgestuurd worden naar mijn Dropbox mits ik ergens WiFi heb!
Download de app Photosync op je telefoon en laptop. Daarmee kan je makkelijk foto's overzetten. Werkt prima!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven