foto voor in medaillon

23-08-2012 11:25 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb even jullie hulp nodig.

Ik heb voor mijn zus een medaillonnetje gekocht voor aan een armband, dus hij is heel klein. Nu wil ik er een klein fotootje in doen maar ik krijg het niet scherp.

Ik verklein de afbeelding in photoshop, en ik krijg hem ook klein genoeg (1,5 cm hoog en 1cm breed) maar de afbeelding is heel erg korrelig.

Weet iemand misschien of ik iets anders moet instellen ofzo? Want je ziet nu echt een beetje pixels......

Alvast bedankt!
Ik heb laatst fotos moeten verkleinen om ook ergens in te doen. Waar ik woon is een 1 uur service die ook fotos voor je kan verkleinen in allerlei maten. Ik moet zeggen dat het wel een hoop werk is en let op de kosten. Je zou altijd even kunnen bellen naar zon zaak of zij je kunnen helpen. Bij mij waren ze zo vriendelijk om het voor mij te doen, ik heb er zelf helaas geen verstand van.

Veel succes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik heb er niet veel verstand van, maar je zou het nog met een ander programma kunnen proberen.
Ik gebruikte zelf altijd die extra afdruk die je krijgt als je bij een fotozaak ofzo je foto's laat afdrukken, waar al je foto's in het heel klein samen worden afgedrukt.

Weet je wat ik bedoel?
En als je eerst de resolutie verhoogt? Op 300 pixels/inch zetten. En daarna de afmetingen invoert waarop je de afbeelding wilt afdrukken.
Bedankt voor de tips!

Ik ga denk ik eerst proberen om de resolutie te verhogen en als dat niet lukt zal ik idd eens naar een fotozaak gaan.

Ik zal nog wel vertellen of het gelukt is.
Hier kan ik de fotograaf precies vertellen hoe ik het wil hebben en in welke maat. Hij fixt het dan voor me...

(kost me max 2,50 per keer!)
Ik heb een medaillon aan een kettinkje, en ik ben met de foto die ik wilde op een usbstickje naar de fotograaf gegaan, en die heeft hem voor me verkleind.
Ik denk idd dat het een tripje naar de fotograaf gaat worden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven