galaxy ace geeft steeds melding weinig ruimte....help
vrijdag 30 augustus 2013 om 20:48
hoi. ik word echt doodmoe van mijn samsung galaxy ace. hij geeft om de haverklap het volgende aan
intern telefoongeheugen is bijna leeg
ik kan geen smsjes meer ontvangen, mijn camera werkt heel traag
en nieuwe apps installeren lukt sowieso niet
het helpt als ik wat apps weggooi maar dat is dan tijdelijk
ik heb bijna geen fotos meer op mijn tel, heel weinig apps geinstalleerd, heb alleen fb, twitter, reisplanner, 9292, en teletekst.
de rest van mijn apps heb ik moeten verwijderen dit kan toch niet normaal zijn?
moet ik ergens wat opschonen ofzo? helppppp
intern telefoongeheugen is bijna leeg
ik kan geen smsjes meer ontvangen, mijn camera werkt heel traag
en nieuwe apps installeren lukt sowieso niet
het helpt als ik wat apps weggooi maar dat is dan tijdelijk
ik heb bijna geen fotos meer op mijn tel, heel weinig apps geinstalleerd, heb alleen fb, twitter, reisplanner, 9292, en teletekst.
de rest van mijn apps heb ik moeten verwijderen dit kan toch niet normaal zijn?
moet ik ergens wat opschonen ofzo? helppppp
vrijdag 30 augustus 2013 om 20:59
vrijdag 30 augustus 2013 om 21:00
Tja, de Galaxy Ace heeft niet zoveel intern geheugen en de appjes worden steeds zwaarder. Uiteindelijk zul je helaas naar een andere telefoon over moeten. Kijk dan meteen hoe groot het intern geheugen is zodat je niet zo gauw tegen dit probleem oploopt of koop er een waarbij je een extern sd kaart kunt plaatsen. Dan kun je een aantal appjes verplaatsen naar de sd kaart, zodat het intern geheugen van je telefoon niet te vol raakt.
vrijdag 30 augustus 2013 om 21:01
Bekend probleem. Dit toestel heeft een klein intern geheugen en veel Apps laten zich enkel op dat geheugen opslaan. Je hebt dus weinig aan een extra geheugenkaart. Bij je app-beheer kun je van sommige de gegevens wissen, dat scheelt soms. Maar je zult het moeten accepteren of een nieuw toestel moeten aanschaffen als je meer wil...
vrijdag 30 augustus 2013 om 21:45
Heb um ook gehad, en idd weinig geheugen. Nu moet ik zeggen dat ik toch weinig problemen ondervonden heb erdoor. De apps die ik wilde hebben stonden er op. Aantal spelletjes, whats app, nieuws app enz.
Helaas is mijn ace overleden vorige week. Een vastloper waar hij met geen enkel reanimatieplan uit kwam. Heb zijn opvolger gekocht, de ace 2. meer geheugen, werkt wat sneller en is net iets groter in de hand.
Maar het blijft jammer van ace 1.
Helaas is mijn ace overleden vorige week. Een vastloper waar hij met geen enkel reanimatieplan uit kwam. Heb zijn opvolger gekocht, de ace 2. meer geheugen, werkt wat sneller en is net iets groter in de hand.
Maar het blijft jammer van ace 1.
vrijdag 30 augustus 2013 om 22:13
vrijdag 30 augustus 2013 om 22:27
De Galaxy Ace heeft erg weinig interne geheugen, daardoor raakt hij snel vol of komen telefoontjes en smsjes niet binnen en is hij traag, ookal staan er weinig apps op.
Het is echt meer een werkmobiel, de smartphones van nu hebben veel meer interne geheugen en daar kun je veel meer opzetten.
De Galaxy Ace had ik hiervoor ook en had dit probleem ook, heb hem uiteindelijk weg gedaan en een Galaxy Express gekocht.
Het is echt meer een werkmobiel, de smartphones van nu hebben veel meer interne geheugen en daar kun je veel meer opzetten.
De Galaxy Ace had ik hiervoor ook en had dit probleem ook, heb hem uiteindelijk weg gedaan en een Galaxy Express gekocht.
vrijdag 30 augustus 2013 om 22:30
quote:woopie88 schreef op 30 augustus 2013 @ 22:13:
Taakbeheer > pakket en dan de gegevens wissen van je grootste apps . Dat doe ik iniedergeval regelmatig. Grote apps als facebook en whstsapp slaan een hoop onnodige gegevens op. Scheelt zo 15mb per app of anders even je download lijst doorkijken of er nog overbodige dingen op staan.waar vind ik taakbeheer
Taakbeheer > pakket en dan de gegevens wissen van je grootste apps . Dat doe ik iniedergeval regelmatig. Grote apps als facebook en whstsapp slaan een hoop onnodige gegevens op. Scheelt zo 15mb per app of anders even je download lijst doorkijken of er nog overbodige dingen op staan.waar vind ik taakbeheer
vrijdag 30 augustus 2013 om 23:20
Hier ook een ex-galaxy ace 1 gebruiker. Een telefoon waar ik volgens de winkel echt wel een paar jaar mee vooruit kon. Na een paar maanden begonnen de geheugenproblemen. En de winkel (notabene dezelfde verkoper!!!) zei mja... de ace, weinig geheugen he.
Nu een Iphone5, ik moest er voor bijbetalen maar wat een genot. Nooit meer zwarte schermen, snel schakelen tussen apps, heel veel foto's, veel apps. Ik heb nog nooit het geheugen hoeven opschonen. Ik vind het nog steeds iedere dag een feestje.
Een troost... er zijn hier veel, heel veel medeforummers met jou en je waardeloze-Ace meeleven.
Nu een Iphone5, ik moest er voor bijbetalen maar wat een genot. Nooit meer zwarte schermen, snel schakelen tussen apps, heel veel foto's, veel apps. Ik heb nog nooit het geheugen hoeven opschonen. Ik vind het nog steeds iedere dag een feestje.
Een troost... er zijn hier veel, heel veel medeforummers met jou en je waardeloze-Ace meeleven.
Ik doe mijn best
vrijdag 30 augustus 2013 om 23:30
Even een vraagje. Ik heb hier dus ook last van. Ik wil best wat gegevens wissen van Whatsapp, maar zijn dan al mijn gesprekken weg? Ik zit namelijk ook in groepsgesprekken. Facebook wis ik wel regelmatig, maar Whatsapp eigenlijk nog nooit gedaan!
Zit nu weer met ruimtetekort en het is echt ontzettend ergerlijk. Ik heb overigens een Samsung Galaxy Y 5360... ook geen aanrader.
Zit nu weer met ruimtetekort en het is echt ontzettend ergerlijk. Ik heb overigens een Samsung Galaxy Y 5360... ook geen aanrader.
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
vrijdag 30 augustus 2013 om 23:30
quote:Senseo schreef op 30 augustus 2013 @ 23:20:
Hier ook een ex-galaxy ace 1 gebruiker. Een telefoon waar ik volgens de winkel echt wel een paar jaar mee vooruit kon. Na een paar maanden begonnen de geheugenproblemen. En de winkel (notabene dezelfde verkoper!!!) zei mja... de ace, weinig geheugen he.
Een troost... er zijn hier veel, heel veel medeforummers met jou en je waardeloze-Ace meeleven.Dat klinkt echt heerlijk!
Een troost... er zijn hier veel, heel veel medeforummers met jou en je waardeloze-Ace meeleven.Dat klinkt echt heerlijk!
zaterdag 31 augustus 2013 om 00:02
quote:oddjobx schreef op 30 augustus 2013 @ 23:53:
Livette, dan moet je er een backup van maken. Die komt dan op je SD-kaart.
Van je SD-kaart kan alles ook naar je pc.
(Eventueel met Astro downloadmanager, ES File explorer, Kies.)Bedankt, maar oei dat klinkt wat ingewikkeld
. De inhoud mag wat mij betreft gewoon weg (ik doe nu ook al soms 'gesprek wissen' in Whatsapp zelf), maar als ik de gegevens van de app wis dan heb ik mijn gesprekken nog wel openstaan of is het dan echt allemaal weg?
Livette, dan moet je er een backup van maken. Die komt dan op je SD-kaart.
Van je SD-kaart kan alles ook naar je pc.
(Eventueel met Astro downloadmanager, ES File explorer, Kies.)Bedankt, maar oei dat klinkt wat ingewikkeld