Gamende Viva Vrouwen

23-10-2009 22:11 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav van een ander topic, waar we nu discussiëren of het oproepje is of niet, dacht ik: ik gooi alles hier nog wel even neer, voor het topic verdwijnt hahah!

Mijn gamesuggesties voor verschillende mensen waren:

Geen voertuigen (behalve een paard), maar op zich best spannend! Shadow of the Colossus Het klinkt heel suf, maar de OST is zooooo gaaf en het geeft ook een kick om elke keer te puzzelen hoe je zo'n enorm monster verslaat!

Als je maar niet de "nieuwe" Prince of Persia koopt, want een spel waarin je niet dood kan gaan is echt kansloos! Heb me mateloos lopen irriteren en het spel weer terug gebracht!

Devil May Cry 4 vind ik trouwens ook geweldig!

Asassins Creed is opzich heel mooi, maar na een tijdje ga je je irriteren aan de gameplay. Deel 2 komt ook in November uit.

Als je nog een beetje humor ook wilt (zonder voertuigen nog steeds) kun je Kingdom Hearts spelen, finalfantasy achtig met disney figuren! 2 delen op de PS2 van, 1 deel op de GBA, de vierde verschijnt binnenkort op de DS.

En ik weet niet of je ooit zelda heb gespeeld, maar ik zou Twilight Princess ook eens proberen! Al blijft Ocarina of Time de beste!!

Fable 2 is best uitgebreid. Je kunt je eigen karakter maken, en goed of slecht worden!

Fall out 3 vond ik ook wel hip.

Racespellen:

Forza 3 lijkt me wel wat, heb deel 2 ook heel veel gespeeld haha!

Most wanted Speelt ook lekker weg, maar ik heb hem zelf op de PS2

In maart 2010 komt er trouwens een nieuwe Final Fantasy voor de Xbox!

Gezien je GTA leuk vond, vind je Dead Rising denkik ook wel grappig! Zombie's op de meest vage manieren vermoorden haha! Binnenkort komt ook deel 2!!

@ Arthemis; heb jij trouwens Gears of War al eens gespeeld? Of Mass Effect? En als je shooters wil, dan heb je altijd nog Call of duty 4! Het spel is echt leuk, en de online multiplayer briljant!!

---

Maar wat me nou echt leuk lijkt, is om gewoon lekker over gamen te praten met andere vrouwen haha gezien mijn halve vriendenclub uit mannen bestaat
Ik ben een Settlersfan en eigenlijk daardor aan Travian begonnen. Door de tijd waarin het speelt, de volken en het begin, met het uitbouwen van dorpen en het domineren van een bepaald gebied, lijkt het in zekere zin wel op Settlers. Maar Travian is veel statischer en de speelwereld is veel groter. Daarnaast duurt 1 spelletje al snel een maand of tien en in die tien maanden moet je met je buren zien samen te werken, of ze van de kaart te spelen, of uit te buiten....

''t Is erg leuk, maar als je het goed wilt doen is het (vooral tegen het eind) behoorlijk intensief. Dus vooral pas ná je tentamens ermee beginnen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Travian
Blizzard maakte op zijn website bekend dat er iets nieuws staat te gebeuren voor de Gnomes en de Trolls in World of Warcraft. Spelers zullen in staat zijn om Gnomeregan en Echo Isles te bevrijden.

Speciaal daarvoor heb ik een paar dagen geleden een Gnome Mage gemaakt die nu level 14 is. Ik wil er een roleplaying-draai eraan geven, dus daarom heb ik die Gnome gemaakt. Normaal spreekt dat ras mij niet aan, en de kans is groot dat ik de Gnome verwijder zodra dat event voorbij is.
World of Warcraft: Legion
2 x GRRRRR

1. Ik heb een tijdje geleden een account aangemaakt bij Travian. Maar ik word de hele tijd aangevallen, dus ik heb geen grondstoffen meer over om mijn dorp uit te versterken. Moedeloos word ik er van.

2. Settlers 7 is binnen. Olee, zou je denken. Maar ik baal van deze hele game opzet. Alles moet tegenwoordig online (prima, ik snap dat ze niet willen dat games gekopieerd worden etc). Maar ik wil heel graag met een ander profiel inloggen dan die van mijn vriend. Ik wil mijn eigen game spelen, maar dat schijnt allemaal maar niet te kunnen. Ik moet dan een beetje klikken in zijn wereld, om te kunnen spelen, onder zijn naam. Ik wil potdorie mijn eigen naam! Wat een ontzettend *(%*%#$(#$ spel! BAH!
Okee, misschien is settlers 7 toch nog een klein beetje leuk. Niet zo leuk als de vorige, maar wel een klein beetje
Ik ben zelf nogal een civilization fan, dus heb ik de gok gewaagd en 'colonization' ook gekocht. Ik moet zeggen dat ik nog niet heel erg fan ben.... maar goed, pas 2x gespeeld, misschien snap ik het gewoon nog niet .
Settlers 3 is nooit meer overtroffen, wat mij betreft (zeg ik zonder S7 gespeeld te hebben).

Tang, ik heb civilization-de-hele-reut-voor-10-euro gekocht, maar ik snap er nog niet zoveel van. We komen een hele eind door maar wat te klikken, maar hoewel de geschiedenis ook een aaneenschakeling is van toevalligheden en ongelukken, denk ik toch dat er meer logica in moet zitten... weet jij een goede en simpele tuthorial site?

Voor wie schijt heeft aan zijn K/D ratio, een ander manier om Modern Warfare 2 te beleven:

http://www.youtube.com/watch?v=k9Mg2Qa0-cQ

Wie is er al met Heavy Rain begonnen (of heeft m al uit en moet er vanaf voor weinig ....) ?
quote:loomii schreef op 26 april 2010 @ 16:56:

Settlers 3 is nooit meer overtroffen, wat mij betreft (zeg ik zonder S7 gespeeld te hebben).

Tang, ik heb civilization-de-hele-reut-voor-10-euro gekocht, maar ik snap er nog niet zoveel van. We komen een hele eind door maar wat te klikken, maar hoewel de geschiedenis ook een aaneenschakeling is van toevalligheden en ongelukken, denk ik toch dat er meer logica in moet zitten... weet jij een goede en simpele tuthorial site?

Voor wie schijt heeft aan zijn K/D ratio, een ander manier om Modern Warfare 2 te beleven:

http://www.youtube.com/watch?v=k9Mg2Qa0-cQ

Wie is er al met Heavy Rain begonnen (of heeft m al uit en moet er vanaf voor weinig ....) ?

Ik heb heavy rain maar wil er voorlopig niet van af.

Je speelt steeds opnieuw en het verhaal is iedere keer anders, dus ik ga nog wel even er mee door.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
quote:pepexx schreef op 26 april 2010 @ 20:59:

Ik heb heavy rain maar wil er voorlopig niet van af.Hmmm.... da's natuurlijk niet wat ik wilde horen hè? Hoe vindt je de graphics? Het is niet heel echt state of the art, maar is dat hinderlijk, of valt er prima mee te leven?
Zo, nog even tegen mezelf kletsen

Ik ben vandaag aan Assassins Creed 2 begonnen en wat is die gaaaf'. Mooi,spannend, interessant, intrigerend, historisch verantwoord......

Ik heb eerst een stuk met Mini 1 op zijn account gespeeld, toen ik op mijn eigen account begon speelde ik anders, dus gebeurden er ook andere dingen.

Zijn er nog meer liefhebbers hier? (ps, ik zit aan het eind van sewuence 5, dus aub niet spoileren ...)
Dit topic stond toch altijd bij entertainment? Heb me rot gezocht. Anyway... nog anderhalve week en dan ben ik (voor eventjes) klaar met school en heb ik weer tijd om te gamen! Ik mag mezelf belonen met een game en twijfel tussen Bayonetta en Alan Wake. Bayonetta heeft die fantasyfeel die me erg aanspreekt maar Alan Wake is weer eens iets anders en schijnt een Twin Peaksvibe te hebben. Iemand ervaring met een van deze games?
quote:loomii schreef op 16 mei 2010 @ 00:12:

Zijn er nog meer liefhebbers hier? (ps, ik zit aan het eind van sewuence 5, dus aub niet spoileren ...)

Mwuah.. Hebbie em al uit??

Heb Heavy Rain gespeeld.. 3x.. en eigenlijk viel hij wel een beetje tegen

(Ik raak steeds mijn eigen topic kwijt haha)
weet iemand wat een leuk spel is voor de gameboy advance?

ik heb er via MP 1 gekocht maar ben een leek, heb er tetris bij genomen maar wat is leuk? ik houd niet van schieten, wel van behendigheid!
Ik heb net Civilization V besteld, ben erg benieuwd!
@Marjan, hier is een lijst met Gameboy Advance spellen, gesorteerd op waarderingscijfer .
fijn, daar kan ik wat mee!

passen spellen voor de DS ook in de advance?
Ik wacht in spanning op civilization 5 .
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik heb hier nooit gepost maar wel meegelezen. Jarenlang was ik helemaal verslaaf aan een MMORPG genaam TDZK. Maar een aantal jaren geleden is dit spel helaas 'gestopt'.

Maar sinds een maand zijn de developers 'terug' met een nieuwe game dat in hetzelde galaxy speelt en ik ben wéér verslaafd...

Het is een tick based space game waarin je in je eigen stukje space begint (hexmap) en via outposts en colonies etc schepen (fleets) gaat bouwen waarmee je uiteindelijk de piraten die je omringen kunt aanvallen om zo bij de naastgelegen speler te komen. Het spel is nog steeds in ontwikkeling, nieuwe wapens e.d. worden af en toe ingevoerd, maar het is al heel veelzijdig. Bouwen, exploren, veel verschillende schepen en wapens, je moet onderzoek doen om toegang te krijgen tot higher tier weaponry en schepen, resources gatheren, wapens en equipment craften etc etc.

Het tofste vind ik eigenlijk dat je in veel verschillende zones kunt spelen... solozones of teamzones, zones die 24 hour doorgaan of zones die alleen overdag of alleen 's avonds 'draaien' en je hebt keuze uit verschillende tick speeds: elke 30 minuten, elk uur, elke 2 uur of elke 4 uur. 30 minuten is heerlijk om te spelen, maar om de 'schade' aan mijn irl een beetje te beperken speel ik nu alleen 2 vier-uur tick zones.

Voor mij is het ook heel leuk dat een heel groot deel van de oude TDZK community 'terug' is (want dat was en is een hele leuke community) maar daar heeft een nieuwe speler vast minder boodschap aan.. ;)

Dit is natuurlijk ook een beetje reclame... via onderstaande link kun je een account maken waarmee je mij ook een beetje helpt: als je tot level 8 komt krijg ik 2 metacredits. Metacredits zijn credits waarmee je extra voordelen kunt 'kopen', deze kun je met echt geld betalen of op andere manieren verkrijgen. Het is absoluut niet zo dat wanneer je echt geld betaald je heel veel voordelen hebt over 'gratis spelers'. Je kunt ook via facebook spelen trouwens... dunno why...

http://playfleets.com/?refId=1676&refSource=reflink

Screenie:
Klinkt interessant, maar het is voor mij en mijn studie's eigen bestwil dat ik daar niet aan begin, Civilization is al erg genoeg .
quote:marjan77 schreef op 26 augustus 2010 @ 11:40:

fijn, daar kan ik wat mee!

passen spellen voor de DS ook in de advance?Nee, Advance spellen passen wel in de DS. Maar volgens mij alleen in de eerste en de DS lite. Persoonlijk vind ik Advance Wars en Fire Emblem erg leuk. Als je van behendigheid houd zou ik voor Super Mario World 2 gaan.
Sorcha, wacht je ook op civ V? Komt in september al!!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:spruiten schreef op 16 mei 2010 @ 00:12:

Zo, nog even tegen mezelf kletsen

Ik ben vandaag aan Assassins Creed 2 begonnen en wat is die gaaaf'. Mooi,spannend, interessant, intrigerend, historisch verantwoord......

Ik heb eerst een stuk met Mini 1 op zijn account gespeeld, toen ik op mijn eigen account begon speelde ik anders, dus gebeurden er ook andere dingen.

Anders? wat anders...volgens mij is de verhaallijn al helemaal uitgestippeld en gebeuren er geen andere dingen als je eerst B doet dan A.

(verder eens hoor, gaaf spel...ik wacht met smart op Brotherhood)

Heeft iemand van jullie Red Dead Redemption? Sinds die uit is wil ik hem hebben (maar ja, het is zo duur hè, spelletjes) Nu heb ik dus eindelijk geld er voor, maar omdat Brotherhood ook bijna uitkomt twijfel ik weer...
quote:Gamayun schreef op 28 augustus 2010 @ 22:06:

Sorcha, wacht je ook op civ V? Komt in september al!!Ja, ik heb hem gepre-orderd dus als het goed is ligt ie op 27 september in de bus! Vanwege de pre-order krijg ik ook nog een bonusmap .
sorcha, echt waar? Waar heb je dat gedaan!

Wat voor spannende bonusmap krijg je erbij...

Ik ben zo nieuwsgierig, ik weet alleen niet zeker of m'n laptop het trekt. Hij komt uit 2007 en ik heb een geforce go7600. Da's geloof ik behoorlijk aan de lage kant. Verder wel dualcore en voldoende geheugen.
Can you run it?

Heel handige site . Alhoewel ik denk dat jouw videokaart niet goed genoeg zal zijn...

Volgens Amazon is dit de bonusmap: The Indus River valley was home to the early Harappan civilization while the Yellow River valley in China saw the rise of the earliest Chinese dynasties. Both these regions are included on the same map.
Probleem met laptops is vaak om de prijs naar beneden te krijgen dat de videokaart volledig verwaarloosd wordt. Die heeft ook amper nut behalve met gamen en het maken van 3D modellen. Dingen als surfen, office programma's en films kijken hebben allen geheugen en processor nodig.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven