Gamende Viva Vrouwen

23-10-2009 22:11 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav van een ander topic, waar we nu discussiëren of het oproepje is of niet, dacht ik: ik gooi alles hier nog wel even neer, voor het topic verdwijnt hahah!

Mijn gamesuggesties voor verschillende mensen waren:

Geen voertuigen (behalve een paard), maar op zich best spannend! Shadow of the Colossus Het klinkt heel suf, maar de OST is zooooo gaaf en het geeft ook een kick om elke keer te puzzelen hoe je zo'n enorm monster verslaat!

Als je maar niet de "nieuwe" Prince of Persia koopt, want een spel waarin je niet dood kan gaan is echt kansloos! Heb me mateloos lopen irriteren en het spel weer terug gebracht!

Devil May Cry 4 vind ik trouwens ook geweldig!

Asassins Creed is opzich heel mooi, maar na een tijdje ga je je irriteren aan de gameplay. Deel 2 komt ook in November uit.

Als je nog een beetje humor ook wilt (zonder voertuigen nog steeds) kun je Kingdom Hearts spelen, finalfantasy achtig met disney figuren! 2 delen op de PS2 van, 1 deel op de GBA, de vierde verschijnt binnenkort op de DS.

En ik weet niet of je ooit zelda heb gespeeld, maar ik zou Twilight Princess ook eens proberen! Al blijft Ocarina of Time de beste!!

Fable 2 is best uitgebreid. Je kunt je eigen karakter maken, en goed of slecht worden!

Fall out 3 vond ik ook wel hip.

Racespellen:

Forza 3 lijkt me wel wat, heb deel 2 ook heel veel gespeeld haha!

Most wanted Speelt ook lekker weg, maar ik heb hem zelf op de PS2

In maart 2010 komt er trouwens een nieuwe Final Fantasy voor de Xbox!

Gezien je GTA leuk vond, vind je Dead Rising denkik ook wel grappig! Zombie's op de meest vage manieren vermoorden haha! Binnenkort komt ook deel 2!!

@ Arthemis; heb jij trouwens Gears of War al eens gespeeld? Of Mass Effect? En als je shooters wil, dan heb je altijd nog Call of duty 4! Het spel is echt leuk, en de online multiplayer briljant!!

---

Maar wat me nou echt leuk lijkt, is om gewoon lekker over gamen te praten met andere vrouwen haha gezien mijn halve vriendenclub uit mannen bestaat
Hee gamerts

Een vraagje; doet iemand van jullie wel eens iets met/via Steam? Ik overweeg om er een account te nemen, maar ik heb geen idee of het een goeie dienst/aanbieder/dinges is.
Gebruik het al jaren. Hele fijne service nu ze ook iDeal ondersteunen. Enige nadeel is dat je games die je via steam koopt niet door kan verkopen.

Verder moet je uitkijken geen games te kopen als je in het buitenland zit, kan nog wel eens rotzooi geven als je in Nederland je spel wilt spelen maar het is hier nooit uitgebracht dus mag je niet spelen. Zolang je niets koopt in het buitenland is er niks aan de hand.

Laatste ding, ik koop vrijwel alleen maar aanbiedingen. Praktisch elke week is er wel een en paar keer per jaar een hele grote die dagen lang duurt (o.a. voor kerst). Kan lopen de kortingen op tot 75-90% Moet bekennne dat ik op die manier al veel te veel heb uitgegeven

Erg tevreden met Steam
Klinkt goed Zeker dat je er - ondanks de hoge discounts- toch nog genoeg geld kwijt kan

Ik heb de audiosurf demo gedownload, maar naast dat ik het een vrij stom spel vind, loopt mijn pc ook vast als ik het afsluit. Dat vind ik dan weer minder leuk
Dat zou niet moeten nee. Audiosurf was best grappig alleen in jaar nadat het uit is zijn er zo veel andere games uitgekomen die met muziek werken op soortgelijke wijze. Vind ze allemaal vrij snel saai,

Wat voor PC heb je eigenlijk? Windows, hardware etc?
Ik heb een heel mooie zwarte PC, met klapdeuren met een oranje oplichtend ding erin. Deze:

En er staat inderdaad Windows op en er zit ook hardware in

Sorry....weekend... ben een beetje melig

Aan de harde waren kan het volgens mij niet liggen. Alles draait verder als een tierelier. Ik heb het alleen met Audiosurf. Misschien omdat ik niet inlog op Steam. Maar ik gooi het er toch af, ik krijg er hoofdpijn van.

Heb je nog aanraders, qua Steam? Dan ga ik daar eens naar kijken.
Steam heft massa's games, wat vind je leuk? ;)
Nou, ik vond juist dat Steam maar weinig games heeft, maar misschiemn kijk ik wel op de verkeerde plek.

Strategie, adventure, actie, puzzle, ik vind van alles leuk. Het gaat me in eerste instantie om wat kleinere, casual games (lees: goedkoop, zodat ik het eens kan uitproberen).
Ze hebben meer dan 700 games van onder de ¤10. Vind ik persoonlijk een aardige catelogus. Voor uitproberen zou ik eerder iets illegaal downloaden of de demo proberen.

Braid - platformer en puzzle spel dat zichzelf misschien iets te serieus neemt maar levels zijn leuk.

Bob Came in Pieces

Eversion - leuke variatie op Mario, blijft wel een variatie op Mario...

Galcon Fusion

Crayon Physics Deluxe

Osmos

Plants vs. Zombies

Thrine

Deze kan ik wel aanraden, heb ze zelf ook.
Yesssss Civilization 5 is binnen!
quote:w00t schreef op 25 september 2010 @ 09:21:

Nou, ik vond juist dat Steam maar weinig games heeft, maar misschiemn kijk ik wel op de verkeerde plek.

Strategie, adventure, actie, puzzle, ik vind van alles leuk. Het gaat me in eerste instantie om wat kleinere, casual games (lees: goedkoop, zodat ik het eens kan uitproberen).Steam heeft af en toe geweldige aanbiedingen, zo heb ik Mirrors Edge gekocht voor 2.50. Was iets van 90% korting. Houd dat dus goed in de gaten!
quote:Sorcha_ schreef op 25 september 2010 @ 17:16:

Yesssss Civilization 5 is binnen!Ik twijfel nog, de AI schijnt niet zo heel sterk te zijn, vooral qua oorlog en ze zijn nogal oorlogzuchtig.
Ja dat is helemaal waar Mormy. Ik ben normaal nooit zo oorlogszuchtig, maar het is hier bijna onmogelijk om een cultural of science victory te winnen omdat er zoveel moeite gaat zitten in legers...
Het vechten is wel 10x beter dan eerdere spellen maar nu schijnt de AI het niet meer te snappen. Nou ja ik wacht denk ik ene aanbieding of patch af. Koop he hoe dan ook niet voor ¤50..
ik heb niet het geduld om alle 25 pagina's door te worstelen, maar ben wel dol op gamen (heb een ps3). Nu ligt het gamen dan wel wat op zijn gat, omdat het ding kaduuk gegaan is na 2 jaar en 8 maanden dienst. Heb hem opgestuurd en wacht nu geduldig tot ze er 1 terug sturen (heb al opgezocht op internet dat dat heeeel lang kan duren!). Ik houd van avonturen spellen. Mijn favo games zijn de uncharted serie en de assasin;s creed serie. En ik heb ook intens genoten van red dead redemption.. hoewel ik wel internet heb op de ps3 speel ik eigenlijk maar weinig online. Ik zou wel wat meer 2-persoons games willen die je niet online speelt maar met iemand anders (zoals army of two was heel leuk, en watchmen!).. gezellig met een chipsje en een drankje lekker gamen!

Mijn laatste aanwinst was the elder;s scroll: oblivion, voor maar 14 euro! Gelukkig was ik nog maar net begonnen met dat spel, want door 'de crash' ben ik al mijn save games verloren! (backups heb ik niks aan, want je krijgt een andere ps3 dan je eigen terug na reparatie en de ps3 'herkent' of de savegame wel bij DIE specifieke ps3 hoort, stom toch!) Ik kan dus deze winter heerlijk al mijn spellen overnieuw gaan spelen, was ik sowieso al eens van plan, nu goed excuus.
Oblivion is een mooie. Ik vind de PC versie altijd superieur omdat je daar zelf aan kan sleutelen. Van dinosauriers toevoegen tot wel nuttige dingen als meer wapens en questes. Succes met de nog vele uren die je er in gaat stoppen ;)
ik heb nu meer sterkte nodig met wachten tot de console toegestuurd wordt.. en of deze niet kapot gaat :D
jeetje, altijd als ik ergens post, valt een topic dood! sorry ;)
Wil je er over praten?
quote:biobitch1984 schreef op 26 september 2010 @ 17:54:

Gelukkig was ik nog maar net begonnen met dat spel, want door 'de crash' ben ik al mijn save games verloren! (backups heb ik niks aan, want je krijgt een andere ps3 dan je eigen terug na reparatie en de ps3 'herkent' of de savegame wel bij DIE specifieke ps3 hoort, stom toch!) I

Maar dat gedoe met dat je een andere console terugkrijgt na reparatie vind ik echt idioot.
Iemand die FIFA speelt? Ben aan het wachten tot de nieuwe COD uitkomt...
quote:w00t schreef op 29 september 2010 @ 11:36:

Wil je er over praten? ik wil erover gamen... ;)
ik wil de nieuwe assassins's creed (brotherhood). eigenlijk sinds voetbalspellen realistischer geworden zijn speel ik ze niet meer, want ik ben er nu slecht in. ik had op de supernintendo inernational superstar soccer, hilarisch..
Ow ja, AC Brotherhood! Ben erg benieuwd naar de online multiplayert. En ik zit ook te wachten op Black Ops, idd. Nog 5 weekjes slapen
Black Ops ben ik ook wel benieuwd naar, zo lang het maar beter is dan Modern Warfare 2 op de PC... Daarom eerst maar eens weekje reviews lezen voor ik hem aanschaf.
heb donderdag mijn refurbished ps3 opgehaald, en alle nare berichten van fora en tros radar zijn waar.. deze is ook stuk. Loopt continu vast, gekke griebels in beeld. eindeloos opnieuw opstarten, ik ben er zo klaar mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven