Geen geluid op mijn MacBook

27-04-2012 20:51 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 't al eens eerder gehad dat het geluid het opeens niet meer deed (ook via de koptelefoon geen geluid), en dan hielp opnieuw opstarten. Nu weer hetzelfde probleem. Opnieuw opgestart, werkte weer voor tien minuten, en toen weer hetzelfde probleem. Ik heb al gegoogled, maar daar werd ik weinig wijzer van. Ik las iets over een rood lampje ofzo? Maar dat heb ik niet.

Kan iemand mij helpen?! Anders wordt het morgen een ritje Apple Store vrees ik.
Je zult 't vast weten, maar je hebt niet toevallig 't knopje op toetsenbord ingedrukt zodat 't geluid uit gaat? Rechts boven, naast de harder en zachter knopjes?

Anders wordt 't inderdaad een ritje apple store!
Van internet geplukt (ik heb zelf geen idee).

Ga naar programma's

ga naar hulpprogramma's

Klik op Audio/Midi configuratie

Zorg dat in het tabblad "Audio apparaten" de structuur op "44110 Hz" staat. Toen werkte het bij wel weer.
Na wederom opnieuw opstarten, doet hij het weer. Ik ben benieuwd voor hoelang. Ik hou het in elk geval in de gaten. Had het geluid inderdaad al gecheckt Babbelien. En Paloma, dat staat het (ik neem aan dat je 44100 bedoelt, want een andere optie die daarop lijkt is er niet), maar hij doet het nu ook gewoon, dus check het opnieuw zodra hij er weer mee stopt. Bedankt!
Paloma heeft geen flauw idee of ze 44100 bedoelt . Ik heb gegoogeld en via één of andere helpdesk site las ik dit en dacht kom, wie niet waagt .
Ow en als dit niet helpt, dan is het inderdaad terug naar de winkel (volgens dezelfde site).
Ik dacht dat er niets kapot kon op een Mac?
Wie heeft jou dat wijs gemaakt?
Macfans
Ik persoonlijk begrijp de hype niet zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven