Gmail, ik wil terug naar de oude weergave!

19-08-2013 10:19 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een gmail account. Nu heb je als je op beantwoorden klikt weer zo'n 'nieuwe weergave.' Ik vind dat helemaal niks. Ik wil niet zo'n klein pop-up schermpje. Je kunt dit wel iets groter zetten, maar ik vond de oude weergave gewoon prettiger. Een tijdje geleden was er nog een optie 'tijdelijk terug naar de oude weergave ' maar dat zie ik nu dus niet meer. Is er iemand die weet of je de oude weergave nog terug kan zetten en zo ja hoe dan???
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Kan niet, heb ik begrepen. It sucks.
.
Stom he, ik vind het ook niks. Want om te kunnen verzenden, moet ik het scherm alsnog groter maken. Anders zie ik nergens de verzendknop staan. Waarom dan eerst klein weergeven vraag ik me af?
Ik vind die nieuee labels ook vervelend...
Ik vind het ook stom, zo'n klein schermpje.
herkenbaar... ik vind het ook niet handig! Volgens mij kan je niet meer terug helaas!
Je hebt de interface van Google niet nodig. Je kunt gmail met een lokale mailclient (bv outlook (express)) als een pop3 account benaderen. Ook handig als je meerdere email accounts (bij verschillende providers) hebt. Als je meerdere apparaten gebruikt om je mail uit te lezen is het handig om de berichten op de server te laten staan. Deze optie staat niet standaard aan.
Leven en beleven
Ik heb geen outlook helaas. Dus ik moet het er denk ik gewoon mee doen. Balen.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Indien je met "tijdelijk terug naar de oude weergave" bedoelt de vroegere "Basic View / Simpele Weergave" (in tegenstelling tot de huidige "Standard View / Standaardweergave"), dan is er in Gmail zelf geen optie meer om terug te keren.

Je kunt het evenwel nog wel zelf forceren door naar je Gmail mailbox te surfen via de volgende URL: "https://mail.google.com/?ui=html" en daarna kan je die ook als standaard zo instellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven