Gmail, ik wil terug naar de oude weergave!
maandag 19 augustus 2013 om 10:19
Hallo,
Ik heb een gmail account. Nu heb je als je op beantwoorden klikt weer zo'n 'nieuwe weergave.' Ik vind dat helemaal niks. Ik wil niet zo'n klein pop-up schermpje. Je kunt dit wel iets groter zetten, maar ik vond de oude weergave gewoon prettiger. Een tijdje geleden was er nog een optie 'tijdelijk terug naar de oude weergave ' maar dat zie ik nu dus niet meer. Is er iemand die weet of je de oude weergave nog terug kan zetten en zo ja hoe dan???
Ik heb een gmail account. Nu heb je als je op beantwoorden klikt weer zo'n 'nieuwe weergave.' Ik vind dat helemaal niks. Ik wil niet zo'n klein pop-up schermpje. Je kunt dit wel iets groter zetten, maar ik vond de oude weergave gewoon prettiger. Een tijdje geleden was er nog een optie 'tijdelijk terug naar de oude weergave ' maar dat zie ik nu dus niet meer. Is er iemand die weet of je de oude weergave nog terug kan zetten en zo ja hoe dan???
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
maandag 19 augustus 2013 om 13:34
Je hebt de interface van Google niet nodig. Je kunt gmail met een lokale mailclient (bv outlook (express)) als een pop3 account benaderen. Ook handig als je meerdere email accounts (bij verschillende providers) hebt. Als je meerdere apparaten gebruikt om je mail uit te lezen is het handig om de berichten op de server te laten staan. Deze optie staat niet standaard aan.
Leven en beleven
dinsdag 20 augustus 2013 om 10:07
Indien je met "tijdelijk terug naar de oude weergave" bedoelt de vroegere "Basic View / Simpele Weergave" (in tegenstelling tot de huidige "Standard View / Standaardweergave"), dan is er in Gmail zelf geen optie meer om terug te keren.
Je kunt het evenwel nog wel zelf forceren door naar je Gmail mailbox te surfen via de volgende URL: "https://mail.google.com/?ui=html" en daarna kan je die ook als standaard zo instellen.
Je kunt het evenwel nog wel zelf forceren door naar je Gmail mailbox te surfen via de volgende URL: "https://mail.google.com/?ui=html" en daarna kan je die ook als standaard zo instellen.